Kawasaki KMX 125

Moderaattori
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Jyväääääskylä
Liittynyt:
7.6.2007 0:43
Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Avt0mat » 20.10.2010 14:26

Vanhat viestit: viewtopic.php?f=100&t=73288
"“Find what you love and let it kill you.”
― Charles Bukowski
"
Liittynyt:
4.8.2010 22:17

ViestiKirjoittanut -Ak94 » 20.10.2010 22:36

Nyt on sitten kawasaki osina myynnissä. Kaikkea löytyy. On 32mm kaasaria, gianellia plus muuta kivaa. http://www.nettimoto.com/kawasaki/kmx/1034253
Pyörä:
Menneitä: pari PV:tä, Rieju, Kawasaki KMX, nykyään mennään autolla
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
14.5.2008 15:39

ViestiKirjoittanut Sutkula » 21.10.2010 14:12

-Ak94 kirjoitti:Nyt on sitten kawasaki osina myynnissä. Kaikkea löytyy. On 32mm kaasaria, gianellia plus muuta kivaa. http://www.nettimoto.com/kawasaki/kmx/1034253


eikö kannattas sijoittaa vielä satanen mäntään ja pistää ajokuntoon? ehkä tunnin homma ja saat pyörästä varmasti paljon enemmän kokonaisena ja ajokuntosena ;) ..
Pyörä:
Kawasaki Kx 125 -99
Liittynyt:
19.9.2009 13:18

ViestiKirjoittanut salZ » 29.10.2010 10:13

kawasaki kmx 125
millon kannatais vaihtaa etuiskarin öljyt, kun on löysä ja koneen öljyt?
Pyörä:
Menneitä: pari PV:tä, Rieju, Kawasaki KMX, nykyään mennään autolla
Paikkakunta:
Siilinjärvi
Liittynyt:
14.5.2008 15:39

ViestiKirjoittanut Sutkula » 29.10.2010 15:08

salZ kirjoitti:kawasaki kmx 125
millon kannatais vaihtaa etuiskarin öljyt, kun on löysä ja koneen öljyt?


jos kerran löysä on niin eiköhän ne voi jo vaihtaa, vaikka ei kyllä kemexin vakio pumpuista taida oikein saada sopivan jäykkiä mitenkään meinaa olla sen varran rimpulat. koneen öljyistä mitään kilsa lukemia tiedä mutta itse vaihdoin kerran kesään.
Liittynyt:
3.6.2009 16:38

ViestiKirjoittanut aenpaa » 28.11.2010 3:45

nyt meni hermot kawan sähköihin. eli ostin keväällä yksilön mitä sen verran riisuttu että akulle ei paikkaa. no ajelin hetken mutta huomasin ettei valot toimi juur niin eikä näin. ostin semmosen lyijyhyytelö akun motonetistä halvalla minkä saa penkin alle kun on vain semmoset 8cm * 8cm * 30cm. no akkuhan toimi ja valot paloivat kirkkaasti, mutta kun nyt tuli talvi rupesi akku himmumaan ja valot samalla. nyt kun 10min sitten tulin kotiin olisi ollut sama että ajaako kynttilän valossa vai kawan valossa. eli lampuille ei tule jännitettä loppukierroksilla kuin 1-2v. eli uudella akulla selviäsin mutta ei mahdu. kysymys kuuluukin että jos laitan akun + ja - navat yhteen niin toimisiko valot vai pitääkö se saada lataus/rasitkusen väliin?
Liittynyt:
6.4.2009 11:06

ViestiKirjoittanut wund3rbaum » 28.11.2010 19:55

aenpaa kirjoitti:nyt meni hermot kawan sähköihin. eli ostin keväällä yksilön mitä sen verran riisuttu että akulle ei paikkaa. no ajelin hetken mutta huomasin ettei valot toimi juur niin eikä näin. ostin semmosen lyijyhyytelö akun motonetistä halvalla minkä saa penkin alle kun on vain semmoset 8cm * 8cm * 30cm. no akkuhan toimi ja valot paloivat kirkkaasti, mutta kun nyt tuli talvi rupesi akku himmumaan ja valot samalla. nyt kun 10min sitten tulin kotiin olisi ollut sama että ajaako kynttilän valossa vai kawan valossa. eli lampuille ei tule jännitettä loppukierroksilla kuin 1-2v. eli uudella akulla selviäsin mutta ei mahdu. kysymys kuuluukin että jos laitan akun + ja - navat yhteen niin toimisiko valot vai pitääkö se saada lataus/rasitkusen väliin?


Jos pistät + ja - navat yhteen niin siitä tulee oikosulku. Pistä akku lataukseen ja säilytä lämpimässä niin pitäisi kestää.
Liittynyt:
3.6.2009 16:38

ViestiKirjoittanut aenpaa » 28.11.2010 23:36

akku on semmonen mikä on tehty sisällä olevia sähkölaitteita varten..--> ei kestä. ollu joka päivä käytössä eikä kestäny
juu ja älysin ettei + ja -.. menee vaan laturi rikki
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.10.2008 0:29

ViestiKirjoittanut Pus4 » 14.1.2011 19:15

käyköhän kemexiin se uus 95e10 bensa?
Pyörä:
Yamaha FZR 1,0
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
15.9.2008 17:01

ViestiKirjoittanut Pöndeix » 14.1.2011 23:24

Suosittelen ennemmin 98:sia, kyllähän se voi käydä mutta ite en riskiä ottas.
Nissan Skyline R32 GTS-T Type-M<3
Pyörä:
Kawasaki kmx -99 ja -89
Paikkakunta:
Suur-kouvola!
Liittynyt:
29.3.2010 20:10

ViestiKirjoittanut Tontz » 16.1.2011 21:28

Iltoja, oon kmx:n omistanu ~5 vuotta nyt, ollut monttukäytössä. Piikkikorttia alan pikapuoliin suorittamaan, joten tossa syksyllä hain toisen kmx:n, jota oli vähän "laiteltu". Maskia yms etuloksua vaiheltu, oli derbin supermotovanteita yms takahaarukkaa ja iskaria. Vikaahan löytyi kaikenlaista, mm. sähköjohdot tankin kohdalta poikki, imukaula ihan hapero, pakoaukolta kierteet mennyt jne. Derbin iskari oli aivan liian lyhyt, istumakorkeus oli arviolta 70cm :D nyt korotettu, on korkea, sopivan korkea, ja kawazuikkaa laiteltu muutenkin parempaan suuntaan. Kuvia otan kun mahdollist niin kansa näkee millanen vehe kyseessä ;) väritykseltään punavalkoinen, alkup.väreissä.
Liittynyt:
29.6.2010 1:52

ViestiKirjoittanut Peltor » 18.1.2011 0:32

Moro, ostan leiponeen, väljän tahikka muuten kakan kmx:n pytyn, kannellekkin olisi tarvetta.
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.10.2008 0:29

ViestiKirjoittanut Pus4 » 22.1.2011 1:50

nyt ois tarvetta kemexin takajarrumännälle ja tiivisteille mistäköhän löytyis?
Pyörä:
Kawasaki Kx 125 -99
Liittynyt:
19.9.2009 13:18

ViestiKirjoittanut salZ » 22.1.2011 14:28

mistäköhän sais kierrosmittarivaijerin?
Paikkakunta:
Kouvostoliitto
Liittynyt:
20.10.2009 17:31

ViestiKirjoittanut Jebex » 23.1.2011 13:39

Mitäs ootte mieltä tästä kemexistä? onko kannattava ostos ja miten tuo varaosien saatavuus? mitä kannattaisi ottaa huomioon ku tälläistä menee ostamaan? tyyppivikoja?