Kawasaki KDX 125

Revenge
Liittynyt:
18.6.2009 19:08

ViestiKirjoittanut Revenge » 4.2.2011 23:27

Ny on vähä ongelmia etujarrun kans. otin keulan irti ja jarruihin vaihoin samalla letkun ja nesteet mut ny en saa sopii vanetta ja jarrua ollenkaa. Siihe jää sisemmän jarrupalan ja levy väliin joku vähä vajaan sentin ja si siltä mäntän puolelta ottaa kii niin ettei pyöri. Se levy jopa taipuu vähä. ja ne männät on ihan tasois sen jarrun rungon kans, et jos painan jarrua niin koko levy on ihan mutkalla.Tuli paskottua jo yks jarrulevy. Et menee vähä kalliiks
Soragit
Liittynyt:
30.9.2009 21:18
moro

ViestiKirjoittanut Soragit » 9.2.2011 14:37

oisko kukaan myymäs kdx 125 ??
jos on pistäkää sähköpostilla mulle tulemaan tietoa ja kuvia :)
dj-santtu@hotmail.com
Thiller
Liittynyt:
19.9.2009 20:38

ViestiKirjoittanut Thiller » 16.2.2011 16:36

Mites, minkä kokone takanakki menee vakio haarukal? Itellö ny 130, 140menee varmast mut meneeks 150?
Mattuu-
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
4.1.2010 22:49

ViestiKirjoittanut Mattuu- » 17.2.2011 16:54

Thiller kirjoitti:Mites, minkä kokone takanakki menee vakio haarukal? Itellö ny 130, 140menee varmast mut meneeks 150?

Menee, ketjulinja siinä ottaa ensimmäisenä vastaan.
"Ääni tuo tyhmälle luulon voimasta"
EX:Aprilia RS Tuono, 2x Yamaha Wr 125x, 2x Kawasaki KDX 125, 3x Derbi 50cc
Mattuu-:n galleria!
Pikkuveli
Pyörä:
TM 125ex, SUZUKI PV pöllittiin, Nykyään taas pv!
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
25.6.2009 15:26

ViestiKirjoittanut Pikkuveli » 17.2.2011 17:00

Revenge kirjoitti:Ny on vähä ongelmia etujarrun kans. otin keulan irti ja jarruihin vaihoin samalla letkun ja nesteet mut ny en saa sopii vanetta ja jarrua ollenkaa. Siihe jää sisemmän jarrupalan ja levy väliin joku vähä vajaan sentin ja si siltä mäntän puolelta ottaa kii niin ettei pyöri. Se levy jopa taipuu vähä. ja ne männät on ihan tasois sen jarrun rungon kans, et jos painan jarrua niin koko levy on ihan mutkalla.Tuli paskottua jo yks jarrulevy. Et menee vähä kalliiks

Varmaa joku holkki tippuni sielt etuakselist ja eiköhä tollase pysty parhaite ite selvittää ku kattoo sitä etupäätä ja vähä miettii. ;)
Revenge
Liittynyt:
18.6.2009 19:08

ViestiKirjoittanut Revenge » 18.2.2011 1:02

Pikkuveli kirjoitti:
Revenge kirjoitti:Ny on vähä ongelmia etujarrun kans. otin keulan irti ja jarruihin vaihoin samalla letkun ja nesteet mut ny en saa sopii vanetta ja jarrua ollenkaa. Siihe jää sisemmän jarrupalan ja levy väliin joku vähä vajaan sentin ja si siltä mäntän puolelta ottaa kii niin ettei pyöri. Se levy jopa taipuu vähä. ja ne männät on ihan tasois sen jarrun rungon kans, et jos painan jarrua niin koko levy on ihan mutkalla.Tuli paskottua jo yks jarrulevy. Et menee vähä kalliiks

Varmaa joku holkki tippuni sielt etuakselist ja eiköhä tollase pysty parhaite ite selvittää ku kattoo sitä etupäätä ja vähä miettii. ;)


Sepäs siinä onki et ei oo tarvinnu koskee mihkää holkkeihin kun ei oo holkkeja mitä irrota. Sitä on tos ny pari viikkoo aina välillä pohdittu mut ei vaan tajua mitä on tehny erillailla
smulle
Pyörä:
tuoli
Liittynyt:
9.3.2007 20:19

ViestiKirjoittanut smulle » 18.2.2011 21:21

Revenge kirjoitti:
Pikkuveli kirjoitti:
Revenge kirjoitti:Ny on vähä ongelmia etujarrun kans. otin keulan irti ja jarruihin vaihoin samalla letkun ja nesteet mut ny en saa sopii vanetta ja jarrua ollenkaa. Siihe jää sisemmän jarrupalan ja levy väliin joku vähä vajaan sentin ja si siltä mäntän puolelta ottaa kii niin ettei pyöri. Se levy jopa taipuu vähä. ja ne männät on ihan tasois sen jarrun rungon kans, et jos painan jarrua niin koko levy on ihan mutkalla.Tuli paskottua jo yks jarrulevy. Et menee vähä kalliiks

Varmaa joku holkki tippuni sielt etuakselist ja eiköhä tollase pysty parhaite ite selvittää ku kattoo sitä etupäätä ja vähä miettii. ;)


Sepäs siinä onki et ei oo tarvinnu koskee mihkää holkkeihin kun ei oo holkkeja mitä irrota. Sitä on tos ny pari viikkoo aina välillä pohdittu mut ei vaan tajua mitä on tehny erillailla


Ootko laittanu sen satulan kiinni siihe iskariin väärällä puolelle nii ´ku et se ois kiinnikkeen ulkopuolella ku sen pitäs olla sisäpuolel?? :DD
Revenge
Liittynyt:
18.6.2009 19:08

ViestiKirjoittanut Revenge » 19.2.2011 12:30

sisäpuolella on. ei tainnu ees sopia ulkopuolelle.
pitäis räjäytyskuvat hommata jostai perseestä ku kawasakin sivuilla olevat ei suostu näkyy
Thiller
Liittynyt:
19.9.2009 20:38

ViestiKirjoittanut Thiller » 2.3.2011 16:37

Mikähän mahtaa olla ku sain ny kasattuu kodexin ja känytii lähti heti kolmannel potkulla, mut sit ku vaihteen pistää päälle nii sammuu? En oo viel kattonu tarkemmin, et jos joku johto asuu vaik runkoo nii sammuttais mut onko villejä veikkauksia?
Yrskä_
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing, Tunturi City, Tunturi Start
Paikkakunta:
Muutama metri alle Rovaniemen
Liittynyt:
23.1.2011 0:32

ViestiKirjoittanut Yrskä_ » 2.3.2011 20:15

Joo elikkä olisin ostamassa nyt kdx:ää kun halvalla naapurista sais, niin minkä vuosimallin kx:n tankki, katteet ja penkki menee vai voinko valita katteista omaan silmään hienoimmat? Mitä itse olette pistäny? Sitten nuista supermoto vanteista että meneekö jonku laitteen vanteet suoraan vai pitääkö ostaa kehät ja pinnottaa? Onko suomalaisia kauppoja mistä sais konerempan osat?
Vallee
Pyörä:
Kawasaki KDX 125
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
5.7.2010 17:37
Kx kansi

ViestiKirjoittanut Vallee » 2.3.2011 22:21

Kysyn nyt täällä vaikka aika varmaan tiedänkin vastauksen mutta kx 2002 kansi ei taida mennä kdx 1991 pyttyyn..........?
Thiller
Liittynyt:
19.9.2009 20:38

ViestiKirjoittanut Thiller » 3.3.2011 8:59

Jurkki kirjoitti:Joo elikkä olisin ostamassa nyt kdx:ää kun halvalla naapurista sais, niin minkä vuosimallin kx:n tankki, katteet ja penkki menee vai voinko valita katteista omaan silmään hienoimmat? Mitä itse olette pistäny? Sitten nuista supermoto vanteista että meneekö jonku laitteen vanteet suoraan vai pitääkö ostaa kehät ja pinnottaa? Onko suomalaisia kauppoja mistä sais konerempan osat?



No siis melkein kaikki tekevät siten, et jättää kdx:än oman tankin ja sit siihen kx:n katteet ja penkki. Näin menee aika pienellä muokkauksella kiinni. Ja itsellä on kx 125 vm.2003-2008 mallin katteet. Vanteista en tiiä..... No ihan varmasti paikalliselta koneistamolta saat osat, ja maahatuojalta, eli sumekolta saat kaikki osat mitä tarvit. Ja stormilta saa jotain... Ja muutamalta ulkomaansivultakin löytyy osia...
Thiller
Liittynyt:
19.9.2009 20:38

ViestiKirjoittanut Thiller » 3.3.2011 18:51

No jos jotain kiinnostaa, niin sain toin vaihde hommelin korjattuu, joku ihme juttu ku vapa valo oli panlanut(siis mittarissa) nii vaihoin siihe ehjän nii sit men vaihde pääl:D
Yrskä_
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing, Tunturi City, Tunturi Start
Paikkakunta:
Muutama metri alle Rovaniemen
Liittynyt:
23.1.2011 0:32

ViestiKirjoittanut Yrskä_ » 3.3.2011 21:38

Uskaltautuuko tuommosela pitemmäle matkale?
E: mikä tulppa pitää olla?
E2: Onko näisä starttia ku luki virtalukossa ignition?
asaaa
Pyörä:
Rieju RR, Kawasaki KDX
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
31.7.2010 8:10

ViestiKirjoittanut asaaa » 6.3.2011 0:21

Jurkki kirjoitti:Uskaltautuuko tuommosela pitemmäle matkale?
E: mikä tulppa pitää olla?
E2: Onko näisä starttia ku luki virtalukossa ignition?


Mc-scatter myy kdx:n tulppana NGK BR8ES. Ei ole sähköstarttia, jos sitä meinaat.
Mitäs materiaalia näissä on runko?
Miten olette toteuttaneet tuon crossin takaiskarin kiinnityksen? Mainitkaa myös iskarin merkki, malli ja mistä vehkeestä on otettu.

Onko kellään kokemuksia http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_info.php?cPath=89_95_1316&products_id=4935 näistä teholäpistä? Tuovatko lisätehoa?