Kawasaki KDX 125

OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 10.9.2011 9:13

Jos täälä ois joku joka haluass kodexiaan vaihtaa tohon mun värkkiin niin ei muutaku yv:tä!
smulle
Pyörä:
tuoli
Liittynyt:
9.3.2007 20:19
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut smulle » 10.9.2011 18:27

asaaa kirjoitti:
oxstar kirjoitti:
Yrskä_ kirjoitti:Jos ei ulkomailta tilaaminen pelota niin tuolta-> http://www.cmsnl.com/kawasaki-1991-h2-k ... E1611.html Linkin takaa löytyy osanumero 16065 hintaa 36,50.
Not available. Noihin CMSNLn hintoihin tulee vielä verot päälle.


Oletko ihan varma, tuohan on kuitenkin Hollannissa? EU:n sisällä ei tule veroja eikä tulleja.

Mikähän mahtaa olla vikana, kun kodeksin valot tekee jännää efektiä? Jännitettä tulee 7-8 tyhjäkäynnillä, ja laskee 0,5-1 volttia alaspäin kun painaa kaasua ja himmenee radikaalisti. Eikä tyhjäkäynnilläkään nää pimeässä yhtään mitään.



Akku paskana! itellä oli sama ku akku hajos
Vallee
Pyörä:
Kawasaki KDX 125
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
5.7.2010 17:37
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Vallee » 11.9.2011 21:59

OziBo_ kirjoitti:Jos täälä ois joku joka haluass kodexiaan vaihtaa tohon mun värkkiin niin ei muutaku yv:tä!


Voin vaihtaa päikseen mun, mul pitäs sähköt korjaa ja kaasari säätää...
asaaa
Pyörä:
Rieju RR, Kawasaki KDX
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
31.7.2010 8:10
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut asaaa » 11.9.2011 23:42

smulle kirjoitti:
asaaa kirjoitti:
oxstar kirjoitti:
Yrskä_ kirjoitti:Jos ei ulkomailta tilaaminen pelota niin tuolta-> http://www.cmsnl.com/kawasaki-1991-h2-k ... E1611.html Linkin takaa löytyy osanumero 16065 hintaa 36,50.
Not available. Noihin CMSNLn hintoihin tulee vielä verot päälle.


Oletko ihan varma, tuohan on kuitenkin Hollannissa? EU:n sisällä ei tule veroja eikä tulleja.

Mikähän mahtaa olla vikana, kun kodeksin valot tekee jännää efektiä? Jännitettä tulee 7-8 tyhjäkäynnillä, ja laskee 0,5-1 volttia alaspäin kun painaa kaasua ja himmenee radikaalisti. Eikä tyhjäkäynnilläkään nää pimeässä yhtään mitään.



Akku paskana! itellä oli sama ku akku hajos


Jep, akun vaihto auttoi vikaan.
nahkalate
Pyörä:
TM SMR 125
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
10.2.2010 22:45
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut nahkalate » 26.9.2011 8:30

Jos jollai olis ylimääräst kx pyttyy ja kantta ni saa laittaa yv!
plattan
Liittynyt:
16.7.2011 15:49
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut plattan » 2.10.2011 18:47

löytisikö kellää kdx moottoria ?! hätätapauksessa pelkkä sylinterikin riittäisi , tarve on suuri ! :|
Santeri]
Pyörä:
Kawasaki Kdx 125 SMR 1996
Liittynyt:
21.10.2010 17:22
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Santeri] » 6.10.2011 12:47

mikähä kodexis o ku ei kulje ku 110~ kosoo ja rupee tökkii kovemmil kierroksil suuttimia oon vaihellu mut ei tunnu tehoava ja ilmaaki pitäs saada tarpeeks, pyöräs o 13-42(520jaon) välit ja doman tehoputki
Maikkimaa
Pyörä:
Etsitään
Paikkakunta:
Ylitornio
Liittynyt:
26.9.2008 13:57
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Maikkimaa » 10.10.2011 16:13

Missäs kohtaa sinulla on neula?
Santeri]
Pyörä:
Kawasaki Kdx 125 SMR 1996
Liittynyt:
21.10.2010 17:22
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Santeri] » 10.10.2011 16:18

Maikkimaa kirjoitti:Missäs kohtaa sinulla on neula?


keskellä
Maikkimaa
Pyörä:
Etsitään
Paikkakunta:
Ylitornio
Liittynyt:
26.9.2008 13:57
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Maikkimaa » 11.10.2011 12:36

Itsellä tekee myös että kovassa kiihdytyksessä alkaa tökkimään, mutta kun pitää vain kaasua pohjassa niin vähän aikaa rykii ja sitten mennään kovempaa. Ilmeisesti sen verran rikkaalla tuo neula, tai sitten vain tulppa on huono. Itsellä ei haittaa vaikka vähän rikkaan puolella onkin, sillä matka-ajossa varmempi niin päin, kuin hieman laihalla.
Yrskä_
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing, Tunturi City, Tunturi Start
Paikkakunta:
Muutama metri alle Rovaniemen
Liittynyt:
23.1.2011 0:32
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Yrskä_ » 16.10.2011 14:42

Tietääkö kukaan miten se KIPS on lukittu kiinni? Mahtaakohan manuaaleja saada mistään?
markow
Pyörä:
Yamaha RD350LC F2, Suzuki T250 ja GT250
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
28.9.2004 16:16
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut markow » 16.10.2011 16:08

Jos tarkoitat sitä tankoa, joka ohjaa säätimiä.
Ohjekirjan mukaan, kun sulla on sylinteri irti niin
1. aukese ruuvi siitä tangonpään vierestä (sylinterissä kytkimen puolella)
2. vedä tankoa hieman irti
3. nosta oikeanpuoleisin (kytkimenpuoleisin) säädin pois
4. vedä tanko kokonaan pois
5. nosta loput säätimet
Eli se ruuvi ja yksi säädin pitää sitä tankoa paikallaan.
Rakentelublogi - Marko's Workshop
wikakasa
Pyörä:
Kawasaki KDX 125 vm. 92, Honda Monkey 70cc
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
7.5.2011 2:27
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut wikakasa » 23.10.2011 18:26

kellään magneettoa ja staattorin pohjalevyä myynnissä?
Galleriaan kommenttia mitä pyörään pitäisi lisätä!!
Yrskä_
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing, Tunturi City, Tunturi Start
Paikkakunta:
Muutama metri alle Rovaniemen
Liittynyt:
23.1.2011 0:32
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Yrskä_ » 23.10.2011 19:58

oxstar kirjoitti:Jos tarkoitat sitä tankoa, joka ohjaa säätimiä.
Ohjekirjan mukaan, kun sulla on sylinteri irti niin
1. aukese ruuvi siitä tangonpään vierestä (sylinterissä kytkimen puolella)
2. vedä tankoa hieman irti
3. nosta oikeanpuoleisin (kytkimenpuoleisin) säädin pois
4. vedä tanko kokonaan pois
5. nosta loput säätimet
Eli se ruuvi ja yksi säädin pitää sitä tankoa paikallaan.


Onko siinä ohjekirjassa mitään siitä miten se säädetään?
markow
Pyörä:
Yamaha RD350LC F2, Suzuki T250 ja GT250
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
28.9.2004 16:16
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut markow » 24.10.2011 15:56

Ei sitä varsinaisesti voi säätää. Se pitää vain kasata oikealla tavalla.

http://p1.bikepics.com/2008/08/12/bikep ... 2-full.jpg
Rakentelublogi - Marko's Workshop