Beta RR 125 4T LC

jj0067
Liittynyt:
6.7.2015 16:56
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut jj0067 » 1.9.2015 18:57

Morjens! Lueskelin äsken että Betan 2016 malleja jo jossain liikkeissä testattavina niin onko porukalla tietoa siitä 125 mallista että onko jotain muuttunut. Olen kuullut että siihen olisi ruisku tullut. Hyvä vai huono? :eek:
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Murska » 1.9.2015 21:53

Ruiskun huonoin puoli on että se vaatii Power Commanderin tai vastaavan jos pitää muuttaa seoksia, kuten putken vaihdossa tai 180 pytyn kanssa. Muuten ruisku on tätä päivää ja oikeilla säädöillä toimii paremmin kun kaasari, ja kuluttaa vähemmän bensaa.

Päästönormit kiristyy jatkuvasti ja ruisku tule syrjäyttämään kaasarit että läpäistään päästönormit.
MURTSIZ
Pyörä:
Derbi X-Treme 2004
Liittynyt:
5.4.2014 17:09
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut MURTSIZ » 1.9.2015 22:07

Mutta onko kellään tietoo onko niihin tulossa ruiskua?
jj0067
Liittynyt:
6.7.2015 16:56
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut jj0067 » 5.9.2015 14:10

Mites noi välitykset kun porukka sanonut että pitäisi 1piikkiä isompi eturatas vaihtaa että pyörä toimisi paremmin.Itsellä olisi tärkeetä hyvä kiihtyvyys eikä niinkään huiput koska en tule yli 100km/h vauhdeissa ajamaan niin kannattaisiko laittaa se 1piikkiä pienempi eturatas (13) siinätapauksessa? :lol:
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Murska » 6.9.2015 6:55

Jos kiihtyvyyttä haluat niin just toisinpäin, eteen piikkiä pienempi tai vastaavasti taakse isompi lätkä. Yksi piikki edessä vastaa karkeasti kolmea piikkiä takana.
punkkerzz
Pyörä:
Beta RR 125 LC
Liittynyt:
18.12.2013 1:08
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut punkkerzz » 20.9.2015 23:19

olisko kellään myydä vakiokilventelinettä? pelkkä muovikin käy. (ottaisin miellelläni myös tarpeelliset pultit sun muut hilppeet) :D
jj0067
Liittynyt:
6.7.2015 16:56
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut jj0067 » 21.9.2015 9:41

Mites kun haluisin ton scalvinin putken muutoskatsastaa niin riittääkö että on db killeri kiinni? Vai pitääkö olla kuristettu. Mites kannattaisko se johtokuri nyppästä pois ennen kun katsastaa vai kattooko ne onko se kiinni.
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Murska » 21.9.2015 11:31

Onko Scalvin E-hyväksytty kyseiseen pyörään ja onko sulla siitä valmistajan antama kirjallinen todistus, sekä hyväksymismerkinnät vaimentimessa?

Ilman niitä voi olla vaikea saada muutoskatsastettua. Jos sulla taas on kyseiset dokumentit niin vaimenninta ei tarvitse muutoskatsastaa.
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Murska » 22.9.2015 7:31

Vakio 35/35w. 60/55w sulattaa lasin ja himmentää heijastinpinnan.
jj0067
Liittynyt:
6.7.2015 16:56
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut jj0067 » 6.10.2015 12:50

Näin tossa mopotuningissa että joku oli laittanut pinnavanteet tähän Betaan? Kertoi että ne on yamaha wr vanteet eli käykö yamahan pinnat suoraan tähän pyörään? Joku tietoinen mistä saisi hommattua?
naksu007
Pyörä:
Yamaha WR 125R ja Honda CRF 250X
Paikkakunta:
Jämsänkoski
Liittynyt:
19.4.2013 19:35
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut naksu007 » 6.10.2015 23:50

Vaikka multa kun hinnasta sovitaan. Mustat yamaha wr smotot jarrulevyineen.
"Katuenduroilla yleensä ajavat vain tytöt tai transistorit."
Betajouni1
Liittynyt:
21.10.2015 13:05
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Betajouni1 » 21.10.2015 13:20

Olen ostamassa tätä Beta 125 mutta en tiedä miten hyvin tämä kiihtyy. Se olisi itselleni tärkeää koska en halua 2t enkä kumminkaan joka kylän kevarille jäädä. Elikkä ajattelin kysyä että jos jollain on edes jonkinlaista tietoa/kokemusta mille 4t kevarille jää viivoissa ja minkä jättää niin voisin vähän vertailla :D Itse ollut tyytyväinen Betan mopooni ja tämä kevari kiinnostaa hirveästi. :D Kaverit haukkuneet jo tämän dukeillaan ja yzäreillään ihan suohon kiihtyvyydessä niin kertokaas nyt pyörän omistajina että onko tämä sitä kuuluisaa uhoamista? Tiedän että ei paljon ole eroja mutta varmasti sen verran että viivoissa erottuu :D Ensi ajokautta odotellessa! :)
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Murska » 21.10.2015 14:17

Täysin tehdaskuntoisena Beta lähtee kuin purkka tukasta. Kun siihen tehdään ne muutamat helpot muutokset joista on tässä viestiketjussa puhetta, niin Beta on kulkujen osalta samalla viivalla muiden 11kw kevareiden kanssa, varsinkin niiden joissa on sama Minarellin moottori.
Betajouni1
Liittynyt:
21.10.2015 13:05
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Betajouni1 » 6.12.2015 15:32

Ostin nyt sitte tälläisen beta 125 lc ja haluasin nyt teidän mielipiteitä tai kokemuksia mitä olette tähän pyörään tehneet? En haluaisi ihan vakiona pitää ja olisi 2kk aikaa pyörää laitella...
Eli vaikka ihan kilventelineen vaihto ehdotukset kelpaa koska aika lumilapio vakiona. :lol: Olen miettinyt jotain kalvoa valomaskiin,onko jollain kokemusta siitä? Heikentääkö paljon kirkkautta siinä? Kaikki ehdotukset on tervetulleita :D
naksu007
Pyörä:
Yamaha WR 125R ja Honda CRF 250X
Paikkakunta:
Jämsänkoski
Liittynyt:
19.4.2013 19:35
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut naksu007 » 7.12.2015 1:12

Sehän riippuu kalvosta.

Ilmeisesti olet aika uusi foorumilla vinkiksi näin alkuun annan,että kun kysymyksen tekee niin kannattaa tarkentaa sitä ;) Tässäkin jäi nyt tietämättä minkä värinen kalvo ja kuinka tumma.
"Katuenduroilla yleensä ajavat vain tytöt tai transistorit."