Beta RR 125 4T LC

wyeth
Liittynyt:
30.6.2011 14:22
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut wyeth » 29.3.2012 16:31

Kulutus ehkä noin kolmisen litraa per 100 km, riippuen tietysti kaasukädestä. 7 litran tankilla ajaa hieman vajaa 200 km - kulkee kurien poiston jälkeen suht mukavasti, huiput 120 - 130. Onko jollakin tietoa, käykö tähän koropala joka tehty Minarellin koneen omistaville vehkeille? Hinta parin kympin molemmin puolin...
metko
Pyörä:
Beta RR 125 LC Motard
Liittynyt:
13.6.2007 17:12
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut metko » 29.3.2012 18:01

Mistäs koropalasta sä oikeen puhut? Tuskin voi sen perusteella käydä, mikä kone on ku tää sama minarelli on husseissa, yamahoissa, riejuissa, betoissa, fanticissa...
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 29.3.2012 22:13

Veikkasin, että meinaa betan mopomalliin tarkotettua.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Khooz
Liittynyt:
8.4.2012 16:08
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Khooz » 8.4.2012 16:22

Hoho ensviikolla todennäkösesti tämmöne tulee hommattua :)
Näyttää iha kivalta ja sillee vissii kiihtyyki paremmin ku wr yms muut ku on nii kevyt.
Onkos kuka niitä "kureja" ottanu pois ja mitä kulkee sen jälkeen yms kiihtyy? Entäs käykö tähän beta rr 50cc mallin rattaat? Vähän on hiljasta täällä missä talviunilla kaikki on :D
metko
Pyörä:
Beta RR 125 LC Motard
Liittynyt:
13.6.2007 17:12
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut metko » 9.4.2012 15:33

Johtokuri löytyy vasemmalta puolelta pyörää kun ottaa ilmanputsarikotelon katteen ja sen ruuvin sivukatteesta irti. Siellä on joku elektroninen ohjausyksikkö ja siihen menee iso liitin. Sen liittimen saa irti kun nostaa sen violetin muovi klipsun ylös ja vetää sen liittimen irti. Sitte pitää ottaa se liittimen suoja kumi siitä ylös ja sieltä kohdasta B5 musta johto poikki. Lisäksi änkän päässä on db killeri, joka lähtee, kun ottaa sokan pois ja vetää killerin ulos. Jollain on myös ollu välipillin ja putken liitoskohassa joku reikälevy, mutta itellä ei ollu mitään siellä. Noitten jälkee sitten ois sit suositeltavaa pistää vähä isompaa suutinta.
tuope
Liittynyt:
30.1.2011 16:46
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut tuope » 12.4.2012 8:32

Onko kellään kokemusta viri nokka-akseleista?
http://www.betafinland.net/ajoneuvot/12 ... kseli.html
metko
Pyörä:
Beta RR 125 LC Motard
Liittynyt:
13.6.2007 17:12
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut metko » 12.4.2012 22:29

Toi kyseinen taitaa olla ilmajäähy malliin. Mutta löytyy kyllä tähänkin, kun onhan sama kone ku yamaha wr, rieju ja monissa muissa. Sen verran harvinainen pyörä tää beta, että tuskin on monikaan ees laittanu betaan, mutta muitten samakoneisten pyörien omistajilta löytyy varmaa paremmi tietoo. Monissa nettikaupoissa ei mainita tätä pyörää ees viriosien kohalla, jotka todellisuudessa sopii myös tähän.
Khooz
Liittynyt:
8.4.2012 16:08
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Khooz » 14.4.2012 15:19

Itekki koittanu ettiä tota viripalikkaa toho betaa ja oon miettiny et jos kesällä tilais moto-hämeestä tuon 182cc kitin. Ja olisi tuollainen jyrkempi nokkakin kiva löytää jostain.. :D
http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=7735

Mutta tärkein kysymykseni onkin että oletteko vaihdelleet välejä kyseiseen pyörään? Ja mistä olette saaneet rattaita?

Jos en väärin muista ni joskus tuli mankista viilailtua imukaulaa ja jotain ni se nosti huippuja 10km/h? :D
metko
Pyörä:
Beta RR 125 LC Motard
Liittynyt:
13.6.2007 17:12
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut metko » 14.4.2012 18:32

Mä tossa tilailin tokimotolta pari vk sitte 13 piikkisen eturattaan, mutta ei oo kuulunu viel mitään...

E: nyt on kiinni piikkiä pienempi edessä. Joutu pikkusen isontaa reikiä ja viilaamaan lukituslevyä sekä vaihtaa pienemmät pultit, vaikka tokimotolta väittivät, että suoraan menee, mutta enivei kyl se vähä paremmi kiihtyy ja kiertää kutosella pidemmälle, mutta kulkee enää noin 115 mittariin, kun 14 piikkisellä pääsee yli 120 mittariin. Jos kesällä pidemmälle sattuu lähtee ni vakio välit pitää takas pistää.
Khooz
Liittynyt:
8.4.2012 16:08
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Khooz » 19.4.2012 16:14

Ok.. Jeps eilen tuliki sitte pihaan tämmöne herkku! Oon kyllä tyytyväine ku tossa kävin testailee vähäse ja otinkin jo db-killerin poiski mahtavat soundit :) tossahan on vakiona joo 14-58 välit.
metko
Pyörä:
Beta RR 125 LC Motard
Liittynyt:
13.6.2007 17:12
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut metko » 19.4.2012 22:11

14/56 mulla mun muistaakseni? Onko moto vai enska?
Viimeksi muokannut metko päivämäärä 20.4.2012 15:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Khooz
Liittynyt:
8.4.2012 16:08
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Khooz » 19.4.2012 23:04

eiku joo sori kävin tarkistaa ni se takaratas oliki 56 :o :D

pitäs varmaa jossai vaiheessa tota kilventelinettä muokkaamaa sirommaks ja kaikenlaista pikkuhifiä sitte :)
metko
Pyörä:
Beta RR 125 LC Motard
Liittynyt:
13.6.2007 17:12
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut metko » 20.4.2012 15:10

Joo kilventeline on suht helppo, kun lähtee se lapio irti pulteilla. Joutuu tosin vähä kuumailmapuhaltimella taivuttelee jos haluu vähänkää laillisempaa kulmaan ja vilkut suoraan.
3mbo
Liittynyt:
24.4.2012 22:54
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut 3mbo » 24.4.2012 23:04

Olin tossa kattomassa tota WR:ää ja piti käydä sitä tänään kattomassa liikkeessä mutta niillähän ei sitten ollut sitä jammua ni myyjä rupes kehumaan tätä Betaa maasta taivaisiin, ja tietenkin mä siitä kiinnostuin. Että kannattaako tämä ostaa WR:än sijasta? Ja myyjä ei kehdannut sanoa mitään huonoja puolia Betasta että onko niitä ollenkaan?
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Beta RR 125 4T LC

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 24.4.2012 23:19

Betassa parempi alusta ja helpompi ja halvempi säätää jos virittää (tässä kaasari ni muutaman kympin korkeintaa suuttimet ja wr:ssä 400-500€ powercommander ja säädätys), huonoista puolista paha sanoa ku näitä on niin vähän foorumilaisilla ja ei vissiin muutenkaa oo hirveesti myyty.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa