Kymco Quannon 125

paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 11.2.2007 15:43

FleXu kirjoitti:Olisi mielenkiintoista kuulla CBR-miehiltä lausuntoa miten samalta tuo runko näyttää CBR:n kanssa.
No cbr "mieshän" mä oon ;)
Ja tosiaan ku mul on yks lähempää oleva kuva pyörän oikeasta kyljestä, niin rungon saumakin näyttää olevan about samassa kohdassa ja näyttää ulkoisesti ihan samalta. Lisäksi etuiskarin muoto on täysin sama. Kuin myös etulokarin, jonka kiinnikkeet samoilla kohdilla. Etujalkatapit samannäköiset, takahaarukka samannäköinen. Takajalkatapin rungossa samaa näköä. Kahvapainot ja ilmeisesti kahvakumit samanlaiset. takasivukatteet samannäköiset, mutta eriväriset, boxin lukko samassa kohdassa. Myös takaboxin etukiinnikeiden kiinnityskohta vastaavassa kohdassa.
Balboa
Liittynyt:
3.7.2006 0:20

ViestiKirjoittanut Balboa » 11.2.2007 15:51

paperbox kirjoitti:
FleXu kirjoitti:Olisi mielenkiintoista kuulla CBR-miehiltä lausuntoa miten samalta tuo runko näyttää CBR:n kanssa.
No cbr "mieshän" mä oon ;)
Ja tosiaan ku mul on yks lähempää oleva kuva pyörän oikeasta kyljestä, niin rungon saumakin näyttää olevan about samassa kohdassa ja näyttää ulkoisesti ihan samalta. Lisäksi etuiskarin muoto on täysin sama. Kuin myös etulokarin, jonka kiinnikkeet samoilla kohdilla. Etujalkatapit samannäköiset, takahaarukka samannäköinen. Takajalkatapin rungossa samaa näköä. Kahvapainot ja ilmeisesti kahvakumit samanlaiset. takasivukatteet samannäköiset, mutta eriväriset, boxin lukko samassa kohdassa. Myös takaboxin etukiinnikeiden kiinnityskohta vastaavassa kohdassa.
Kymcoltahan on sanottukin että tää on tehty Cebarin kilpailijaks...
ASDMoro
Liittynyt:
28.12.2006 23:41

ViestiKirjoittanut ASDMoro » 11.2.2007 16:00

Jerbe kirjoitti:Heheh, honda kuskit jaksaa haukkuu, mut missäs se piikki cebarit sitten on tehty :D Kymco taitaa olla hondan kanssa sieltä laadukkaimmasta päästä, kun kiinapyöriä katsotaan.


Kylhän siellä winku wonku -maassa tehdään kaikki suomalaisista kännyköistä brasilialaisiin bambumajoihin, mut eri asia on missä ne on suunniteltu ja miten laadunvalvonta toimii. OK, kyl halpamaatkin muuttuvat joskus laatumaiksi kun kaikki työ tehdään siellä -> varallisuus keskittyy -> jee perkele. Mut en luota vielä näihin winku wonku tuotteisiin, jostain syystä mm. japanilaiset, saksalaiset ja amerikkalaiset tuotteet ovat ihan erilaisen laadun valossa kuin kiinalaiset, eikä syy ole välttämättä ennakkoluulot. Parempaan kuitenkin ollaan winku wonkuissakin menossa, kohta ei varmaan saumatkaan irvistele ja muovin laatu paranee hurjasti kun Kia:lle meni töihin joku ennen Volkswagenilla töitä tehnyt tyyppi joka takoo vinosilmien päähän jotain käsitystä laadusta (ks. uusin Tuulilasi). :D Ei sillä että Kia liittyisi pyöriin jotenkin, mutta ehkä Kialta tulee suuri tietovuoto jossa huhutaan laadusta ja näin muutkin alkavat tutkia asiaa. :o

Näin muutes jokin aika sitten jossain made in Japan tekstin, en vain saa päähäni missä tuo oli... Perkele...
-Nikki-
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
31.8.2005 18:46

ViestiKirjoittanut -Nikki- » 11.2.2007 17:59

rrracing kirjoitti:niin onhan se cebarikin tehty taiwanissa mut aina itellä aina herää semmonen ajatus et miten se toisiaan kestää, mut kyllä ne hondatkin hajoaa ei mikään pyörä ikuisuutta kestä :D ja uskon et melkein kaikki pyörät nykyään tehdään just taiwanissa
Taiwan on edelleenkin osa kiinaa. Ja cbr tehdään thaimaassa.


Messuilla tommosen näin ja mun mielestä ruma.
heinilä
Pyörä:
CBR 600
Paikkakunta:
Raisio City
Liittynyt:
31.1.2006 21:28

ViestiKirjoittanut heinilä » 11.2.2007 18:03

-Nikki- kirjoitti:Messuilla tommosen näin ja mun mielestä ruma.

samaa mieltä.. cebarikin on nätimpi :P
B1C0
Liittynyt:
9.2.2007 17:42

ViestiKirjoittanut B1C0 » 11.2.2007 18:53

Löysin tällaisen sivun http://kymco.ca/contentFiles/pressRelea ... 202006.pdf

"This 4-stroke 5 speed motorcycle is equipped with approximately 20 HP and is
aggressively styled to target younger riders."

Tarkoittaakohan tuo että pyörässä on jotain kuristuksia ja tt:nä siinä on 20hv?! Jos on niin silloin harkitsen vakavissani pyörän ostoa!
rrracing

ViestiKirjoittanut rrracing » 11.2.2007 19:16

nopeasti suomennettuna ''quannon 125 on uusi lisäys kymcolle ja on heidän ensimmäinen sportti pyörä. Viisi vaihteinen nelitahti moottori on varusteltu suunnilleen 20 hevosvoimalla ja se on suunnattu nuorille kuskeille. Suunnilleen noin, voihan siinä olla sit 20 hp mut who knows :D
Juuzmo
Pyörä:
KTM SMC 625 -07
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
28.2.2006 21:30

ViestiKirjoittanut Juuzmo » 11.2.2007 19:19

Paskalta haiskahtaa, et 20hp irtoais tollasesta...
ASDMoro
Liittynyt:
28.12.2006 23:41

ViestiKirjoittanut ASDMoro » 11.2.2007 20:00

Haha, jos tuosta irtoaa 20hp niin minä juon hatullisen kaksitahtiöljyä.
Snage
Pyörä:
450cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
7.5.2006 22:34

ViestiKirjoittanut Snage » 11.2.2007 20:55

Ainakin googlella löytyi tietoa, että tehoa olisi vain 8.3kw ja sama kone kuin CK pulsarissa.

http://www.moto-station.com/article2079 ... annon.html

Ja babelfish käännös:
More known for his scooters which are a great success in Europe, particularly in Spain and Italy, the Taiwanese manufacturer Kymco presented in Cologne a sporting motor bike 125, Quannon. If the motorization remains on the same basis as that of one-cylinder 4 times of the CK 125 Pulsar, small the roadster of the mark, the changes are on the other hand notable, particularly on the levels of the high engine and the food. Cooling is always done by air/huile, the box comprises 5 speeds and the distribution two valves, but the power it was brought back to 8,3 kw against 7 kw on the CK (11, 3 CH from now on). The couple to him also taken a step in front of 0,93 to 0,98 daN.m, the whole with of course an increase in the maximum mode (approximately + 1 000 tr/min). The cycle part is entirely new. One finds a framework perimetric, rims of 17 inches with tires of width 120 and 140 mm as well as a brake with discs before and back. Very succeeded finally, the preparing marries the purest style "replica GP". Equipped well and correctly thus finished, Kymco 125 Quannon should arrive to France at spring 2007 at a price close to that of Honda CBR 125, i.e. around 2 700?.
lehmäx
Balboa
Liittynyt:
3.7.2006 0:20

ViestiKirjoittanut Balboa » 12.2.2007 18:04

Snage kirjoitti:Ainakin googlella löytyi tietoa, että tehoa olisi vain 8.3kw ja sama kone kuin CK pulsarissa.

http://www.moto-station.com/article2079 ... annon.html

Ja babelfish käännös:
More known for his scooters which are a great success in Europe, particularly in Spain and Italy, the Taiwanese manufacturer Kymco presented in Cologne a sporting motor bike 125, Quannon. If the motorization remains on the same basis as that of one-cylinder 4 times of the CK 125 Pulsar, small the roadster of the mark, the changes are on the other hand notable, particularly on the levels of the high engine and the food. Cooling is always done by air/huile, the box comprises 5 speeds and the distribution two valves, but the power it was brought back to 8,3 kw against 7 kw on the CK (11, 3 CH from now on). The couple to him also taken a step in front of 0,93 to 0,98 daN.m, the whole with of course an increase in the maximum mode (approximately + 1 000 tr/min). The cycle part is entirely new. One finds a framework perimetric, rims of 17 inches with tires of width 120 and 140 mm as well as a brake with discs before and back. Very succeeded finally, the preparing marries the purest style "replica GP". Equipped well and correctly thus finished, Kymco 125 Quannon should arrive to France at spring 2007 at a price close to that of Honda CBR 125, i.e. around 2 700?.
Toi sivuhan ei oo suomalainen. Jos siellä on joku eri laki kun suomessa kuten esimerkiks saksassahan kevarit ei saa olla 11kw. Kymco itehän ilmottaa sen 9,6kw.
Antikörper
Paikkakunta:
JKL + nihkee pikkukylä
Liittynyt:
10.2.2007 12:46

ViestiKirjoittanut Antikörper » 12.2.2007 18:21

Tooosi luotettavan kuuloinen. (mitä se taiwanin poju osaa tehä viiden pavun päiväpalkalla??)
mut ... eiks tuo anna kuskistaan semmose kuva et "kun ei ollu varaa ostaa aitoa niin ostin kopion"
ei pahalla...
Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03

ViestiKirjoittanut Sergey » 12.2.2007 18:49

paperbox kirjoitti:Ja tosiaan ku mul on yks lähempää oleva kuva pyörän oikeasta kyljestä, niin rungon saumakin näyttää olevan about samassa kohdassa ja näyttää ulkoisesti ihan samalta. Lisäksi etuiskarin muoto on täysin sama. Kuin myös etulokarin, jonka kiinnikkeet samoilla kohdilla. Etujalkatapit samannäköiset, takahaarukka samannäköinen. Takajalkatapin rungossa samaa näköä. Kahvapainot ja ilmeisesti kahvakumit samanlaiset. takasivukatteet samannäköiset, mutta eriväriset, boxin lukko samassa kohdassa. Myös takaboxin etukiinnikeiden kiinnityskohta vastaavassa kohdassa.


Se taas johtuu siitä, että Hondat, Kymcot ja jotkin Baotianit on tullu samoista taiwan/kiina/korea tehtaista jo yli 10 vuotta!

HAHA Veikkaan että kyseessä on lähes identtisiä pyöriä. Kuten Skoda/Seat/VW/Audi.

Johan mä vuos sitte tonne jonnekin toiseen topicciin pastesin sen Honda-Japan sivuston uutislinkin jossa asia vahvistettiin oikein Hondan taholta, että asia on todellakin niin, että skootterit ja osa alle 500cc pyöristä tulee samasta paikasta.

Antikörper kirjoitti:Tooosi luotettavan kuuloinen. (mitä se taiwanin poju osaa tehä viiden pavun päiväpalkalla??)
mut ... eiks tuo anna kuskistaan semmose kuva et "kun ei ollu varaa ostaa aitoa niin ostin kopion"
ei pahalla...


Taiwanilainen poju osaa varmasti tehdä paremmin mitä tahansa verrattuna siihen mitä suomalainen laiska läjä viitsii tehdä 4000¤ kuukausipalkalla. Näkeehän sen suomen teollisuudesta... Vuoden sisään 3800 työpaikkaa elektroniikkatehtaista siirretty muille maille. Yks lopetti kokonaan. Suomen armeijakin on luottanut kiinalaiseen rynnäkkökivääriin jo 10 vuoden ajan kun Laatu on sama kuin Sakon valmistama mutta hinta on kolmannes.

Tätä se globalisaatio teettää. Mua ei moinen haittaa, olen perillä sen seurauksista ja valmis hyväksymään sen, että "laatu" merkitkin tulee muualta kuin perinteisistä teollisuusmaista.

Onneks kaikilla ei oo tollasta uhomenttaliteettä ja joillakin on selkärankaa ostaa halvempi sama tuote. Säästää muutaman satasen ja helpommalla tulee hankittua sitten se isompikin tai muuta kivaa.

NUS NUS PERK! :D

Mersuaki aletaa tekee venäjällä
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
xsnakex
Pyörä:
Peugeot SF2 ,Vivacity
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
15.10.2005 0:09

ViestiKirjoittanut xsnakex » 12.2.2007 19:48

näin kyseisen pyörän messuilla ihan ok näkönen ja oli ulkokuorelt aika ok mut olis sitte kiva saada jotain testejä tost pyöräst ja jos pääsis koe ajamaan niin sitten vois sanoo varmaa jotain millois toi tulee ees myyntiin ku messuilla luki että se oli tehtaan prototyyppi ja sitä ei viel valmisteta mut ota nyt noist taiwanilaisist selvää kummiski niil on 5 tuhatta pyörää jossain varastossa valmiina lähettää eurooppaa... =D mut entäs takuu noissa onhan hondissa 4 vuotta ja jos ostat hondas bike wordist niin sulla on 5 vuotta takuuta...
Balboa
Liittynyt:
3.7.2006 0:20

ViestiKirjoittanut Balboa » 12.2.2007 20:32

xsnakex kirjoitti:näin kyseisen pyörän messuilla ihan ok näkönen ja oli ulkokuorelt aika ok mut olis sitte kiva saada jotain testejä tost pyöräst ja jos pääsis koe ajamaan niin sitten vois sanoo varmaa jotain millois toi tulee ees myyntiin ku messuilla luki että se oli tehtaan prototyyppi ja sitä ei viel valmisteta mut ota nyt noist taiwanilaisist selvää kummiski niil on 5 tuhatta pyörää jossain varastossa valmiina lähettää eurooppaa... =D mut entäs takuu noissa onhan hondissa 4 vuotta ja jos ostat hondas bike wordist niin sulla on 5 vuotta takuuta...
Huhtikuussa muistaakseni tulee myyntiin.

Ja noista takuista... Joillekkin Kian malleillehhan annetaan 7 vuoden takuu ;) Ja kaikille 5 vuoden takuu.