Rieju RS 2 125

ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 4.2.2009 23:03

no se on vähän sama kun ajoin kaverin kanssa seinäjoelta karjalohjalle tällä ja yksi ruokatauko pidettiin ideaparkissa, ja tietenki koko ajan nuppi nurin :D 430km oli tuo reisu, ja sama tietenki sit vkl jälkeen takasi. eli kyl tääki pyörä kestää, onhan tässäki Honda konsernin kone, kymcohan on osa sitä :P
Ride Your Heart Out!
-.Latvis.-
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
1.10.2008 9:11

ViestiKirjoittanut -.Latvis.- » 6.2.2009 0:34

Kuinka tätä kannattais virittää ettei näyttäisi kovin laittomalta.. vaikka eipä ne polliisit vissii paljo näitä kevareita kattele ku ajaa rajotusten mukaa, mutta 2 päällä vähä liian laiska nii pitäs saada jotain tehtyä.. Olis kiva jos laittaisitte omia virityksiä ja mitä ne on tullu maksamaan ja paljo kulkee..
Kiitos jo etukäteen :)
; -)
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 7.2.2009 19:40

Jos mulla olis sitä kuuluisaa rahaa niin laittaisin sen 150cc pytyn ja isomman kaasarin :roll: . Lähinnä nyt kuitenki kiinnostais tuo rajottomaton Cdi-boksi ja siihen sitten mikunin vm24.
Noihin on poliisin vaikee sanoo yhtään mitään, eikä se poliisi pahemmin tolle 150cc pytyllekään mitään vois. Jos ne ei vie edes täystehosia 2-t kyykkyjä penkkiin nii miten sinne yks reijo sinne eksyy :D.

Kukaan ei oo tuota cdi-boksii vaihtanu ja jonku pitäs toimii koekaniinina, et miten se vaikuttaa. Nehän lupaa tolla parempaa vääntökäyrää ja optimaalisen sytytyksen. Kuten varmaan kaikki on huomannu niin ton 8,5k:n jälkeen riejussa(sekä muissa ttr koneissa) löyly loppuu kun sytytys alkaa kuseen siinä. Eli luultavasti tolla cdi:llä kone jaksais vielä jonnin verran yli ton 8,5k:n.
Mrx-topicis jonkin verran jorinaa tästä.

Ellei tuo Rieju keväällä vaihdu toiseen kevariin niin on mahollista et tuo cdi-boksi tulee mun osalta vielä testattua.

EDIT: niin noi hinnat unohtu, eli cdi boksi varmaan euroina jotain +-120e ja tuo mikunin vm24 näyttäs maksavan 69€
Mun muut viritykset Latvis varmaan tietääki :)
SnaiderS
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
19.2.2007 0:19

ViestiKirjoittanut SnaiderS » 7.2.2009 20:19

yleensäkki noi rajottimet on tehty säästämään konetta, ei rajottamaan tehoja...ja tehot rajotetaan yleensäkki mm. seoksista ja jonkinnäkösillä DB-Killereillä..
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 7.2.2009 20:54

Joo koneen säästämiseksihän ne rajottimet yleensä on ja tuossahan se rajotin iskeekin kiinni siellä 10k kierroksessa. Tuo rev-boksi nostaa sitä 11k:hon.
En mää tota boksii sen takia laittas, et saatas tuo kone kiertään enemmän vaan tuon paremman sytytyksen takia. Voiko tuo optimaalinen sytytys sitten vaikuttaa koneeseen negatiivisesti? Empä usko.
-.Latvis.-
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
1.10.2008 9:11

ViestiKirjoittanut -.Latvis.- » 8.2.2009 13:34

Topler kirjoitti:mikunin vm24.

Meneekö tuo heittämällä kiinni tähän riejuun?
; -)
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 8.2.2009 15:39

Ko en oo itekkään varma, et passaako :roll: . Katayalla on ainaki mikunin vm24 (ei ilmeisesti tosin ihan sama malli kuin tämä) ja se passas imukaulaan suoraan. Eli tämä ainakin mahtuis kiinni ilman imukaulan uusimista.
Ainoo mikä mietityttää on se, et tos on vipuryyppy. Saakohan ton vakion vm20:n kaasarin ryyppyvaijeri-tsydeemin sovellettua tohon(molemmathan on mikunin vm:iä, että luulis saavan).
Eiköhän se jollain keinolla saada pelittämään :)
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 22.2.2009 15:37

Kellään tiedossa sinisen matrixin maalin värikoodia? Pitäis noita vanhoja pannutusjälkiä korjailla :D

EDIT: Nyt on sitten löytyny Riejun kytkentäkaavio, et jos tarvetta nii viestiä laittakaa.

EDIT2: Ei viitti uusia viestejä lisäillä, ku kukaan kuitenkaan mitään kirjota niin muokkailempa vanhaa viestiä.:lol: .
Nyt olis sitte tuntien puurtamisen jälkeen änäri jälleen sen verran bling blong, että kehtaa lyödä sen Riejuun kiinni ----> kuvia galleriassa
xps_sm
Pyörä:
Kaksi pyörää: Peugeot Xp Street Evo2 -06, Neljä pyörää: Kahdeksan Mersua.
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
16.12.2007 11:15

ViestiKirjoittanut xps_sm » 6.3.2009 2:39

joo elikkäs tiiän että tää on aivan väärä topitsi, vaan kysympä silti, elikkä onko teillä tietoa saako kevarikorttia vielä 18v a kortiksi, ja 20v A kortiksi? ku oon kuullu että enään ei sais muutettua moottoripyöräkortiksi.. ikää alkaa kohta olla 17, ja saisin kaverilta kohtuu halvalla justiin tuommosen rieju rs2:sen, niin nyt onki mietinnän alla että ajetaanko mopolla, vai hommataanko rieju, ja kemmukortti? mielipiteitä??
Sijoita tähdelliseen! Myynnissä mopon osia; KLIK! Myös muuta osaa löytyy joten kyselkääpä yksityisviestillä.
Jisto
Pyörä:
Honda nsr 125r
Paikkakunta:
Luumäki
Liittynyt:
1.4.2008 19:34

ViestiKirjoittanut Jisto » 6.3.2009 16:33

18 vuotiaana saat ajaa max 25kw pyörää jos nyt oikein muistan niin 21 ikä vuoden jälkeen ei tainnu olla mitään rajoituksia... :)
Hurjastellaan kun tavataan...
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 6.3.2009 16:47

Jisto kirjoitti:18 vuotiaana saat ajaa max 25kw pyörää jos nyt oikein muistan niin 21 ikä vuoden jälkeen ei tainnu olla mitään rajoituksia... :)


Suoraa menee näin: "Tehoiltaan rajoittamatonta pyörää saa kuljettaa henkilö, jolla on ollut A-luokan ajo-oikeus 2 vuoden ajan tai ilman aikaisempaa moottoripyörä ajo-oikeutta 21-vuotias, joka suorittaa säädetyn opetuksen sekä läpäisee kuljettajantutkinnon."


Eli aikasimmillaan 20 vuotiaana saa ajaa "täysitehoisella" pyörällä.
xps_sm
Pyörä:
Kaksi pyörää: Peugeot Xp Street Evo2 -06, Neljä pyörää: Kahdeksan Mersua.
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
16.12.2007 11:15

ViestiKirjoittanut xps_sm » 6.3.2009 23:02

^ okkei, kun olisin kuullu vähä että se laki ois muuttumassa.. no mutta kertokaapa laitetaanko mopot myyntiin ja rieju tilalle, vai ajellaanko vuosi mopoilla? kemmu (A kortti) pitää kumminki joskus hankkia melko varmasti..
Sijoita tähdelliseen! Myynnissä mopon osia; KLIK! Myös muuta osaa löytyy joten kyselkääpä yksityisviestillä.
Topler
Pyörä:
Kawasaki Z750r
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.8.2007 14:42

ViestiKirjoittanut Topler » 7.3.2009 0:57

xps_sm kirjoitti:^ okkei, kun olisin kuullu vähä että se laki ois muuttumassa.. no mutta kertokaapa laitetaanko mopot myyntiin ja rieju tilalle, vai ajellaanko vuosi mopoilla? kemmu (A kortti) pitää kumminki joskus hankkia melko varmasti..



Mielummin riejulla ajaisin, mitä mopolla. :lol:
Jos meinaat kuitenkin a-kortin joskus pistää niin sama kait se on hankkia saman tien.
xps_sm
Pyörä:
Kaksi pyörää: Peugeot Xp Street Evo2 -06, Neljä pyörää: Kahdeksan Mersua.
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
16.12.2007 11:15

ViestiKirjoittanut xps_sm » 7.3.2009 10:49

Topler kirjoitti:
xps_sm kirjoitti:^ okkei, kun olisin kuullu vähä että se laki ois muuttumassa.. no mutta kertokaapa laitetaanko mopot myyntiin ja rieju tilalle, vai ajellaanko vuosi mopoilla? kemmu (A kortti) pitää kumminki joskus hankkia melko varmasti..

Mielummin riejulla ajaisin, mitä mopolla. :lol:
Jos meinaat kuitenkin a-kortin joskus pistää niin sama kait se on hankkia saman tien.

joo, pitänee alkaa hommaamaan, mikähän siinä on, ku avaimesta kääntää virrat päälle, niin mittariin ei tuu mitään, vaanku rymäyttää sähköstartilla käyntiin (hyvin virtaa) niin syttyy valot mittaristoon. sitte takavalo ei toimi? saattaa olla tietenki johdoissa vika. sanokaapa mitä tuommosesta -06 (-07 käyttöönotto) rs2:sesta vois maksaa joka on punanen, ei kertaakaan könytty, aikalailla naarmuton siis. verkot on puonnu katteista vaan verkkoahan saa mistä vaan, kulutusosat löytyy uuet eli uuet renkaat, takajarrupalat, ja ketjut ja hammasrattaat, muistaakseni 13tkm ajettu peli kyseessä.
Sijoita tähdelliseen! Myynnissä mopon osia; KLIK! Myös muuta osaa löytyy joten kyselkääpä yksityisviestillä.
RIEJU_RS_2
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
9.3.2008 18:39

ViestiKirjoittanut RIEJU_RS_2 » 7.3.2009 21:22

Onks porukkaa vaihtanut riejuun minivilkkuja eteen / taakse? Tarviiko vaihtaa vilkkurelen tai vastuksen? Koska porukka meinaa riejun kanssa alottaa ajon? :lol:
Riejun kuvat : http://www.motot.net/galleria/70452