Rieju MRX 125 4T

MRX-125
Liittynyt:
23.4.2006 14:57
öljynpaineen merkkivalo

ViestiKirjoittanut MRX-125 » 30.5.2006 17:43

syttyykö teillä mittaristoon öljy ja lämpötila valo ennen starttaamista , kun on virrat laittanut päälle.
Pappamopo
Pyörä:
Jupiter Prior -57
Liittynyt:
17.4.2006 12:32

ViestiKirjoittanut Pappamopo » 30.5.2006 19:43

Eipä ainakaan minun pyörässäni syty...
klrp
Liittynyt:
27.5.2005 17:54

ViestiKirjoittanut klrp » 30.5.2006 22:17

Eikä minun smx:ssä ja vaihdoinpa nyt sen vakio suuttimen (joka oli 95) tilalle 103 (tarkalleen 102,5).
tobe_
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
29.5.2006 15:13

ViestiKirjoittanut tobe_ » 31.5.2006 10:00

vaikkuttiko ku vaihoit 95:sesta 103:seen nopeuteen tai kiihtyvyyteen?
klrp
Liittynyt:
27.5.2005 17:54

ViestiKirjoittanut klrp » 31.5.2006 14:15

Tuntuu ainakin vääntävän kakkosella vähän paremmin ja kiihtyy hiukan nopeammin 85->100km/h mittarinopeutta. Tiedä sitten..
jykke
Paikkakunta:
lohja
Liittynyt:
19.4.2004 21:48

ViestiKirjoittanut jykke » 31.5.2006 16:19

Nicky kirjoitti:
KTH kirjoitti:Tiedätkö minkä hintasia ne 160cc bigbore sylinterit on? (erska)

En tiedä niiden kokonaisten sylinterien hinnoista , mutta ainakin uusi sylinteriputki, mäntä ja renkaat yms. hilut.
Maksaa Powroll:lla 300 dollaria. Pienempi 150 kuutioinen maksaa dollarin vähemmän :) .

Sieltä saa myös nokka-akselia ja stroker kittiä (160 cc pytyn kanssa 170cc)

http://www.powroll.com/P_YAMAHA_TTR125.htm
kato mitkä puristukset tossa 160cc kitissä on..ja toi kampura sroukataan vakiosta, eli pitäis jenkkeihin lähettää..

ja kun verot rapsahtaa, niin hintaa kertyy..
n.160 dollarin mäntä tuli maksamaan posteilla ja veroilla hieman yli 300e..
sylinterin putkitus maksaa myös mukavasti...
jykke
Paikkakunta:
lohja
Liittynyt:
19.4.2004 21:48

ViestiKirjoittanut jykke » 31.5.2006 16:21

tobe_ kirjoitti:ei suuttimen vaihto mun mielest auta mitään... mulla oli 95 suutin ennen vaihtoa... ko olin avartanu pako/imu aukkoi nii 95 suuttimella piti ajaa ryyppy pääll..
väleillä vaihtamalla saa kulkeen lujempaa mut en tiiä hintoja... eteen ei ainakaan mun riejus pysty laittaa isompaa ko ei oo tilaa!
hä? avarsitko ite? onko kuvaa kanavasta..?
jykke
Paikkakunta:
lohja
Liittynyt:
19.4.2004 21:48

ViestiKirjoittanut jykke » 31.5.2006 16:27

Pappamopo kirjoitti:- 14,5 hv on moottoriteho, mikä taas on eri asia kuin takapyörästä mitattu 6,8kw, joka on rekisteriotteteho
ooh, päivän paras!! :)
vakio ttr-stä(sama kone) on dynotettu jenkkien suuressa putkitestissä parhaimman putken kanssa 10,9hv!

yhdessäkään kaksivenaisessa ilmajäähyssä ei ole yli 12hv vakiona, yksi ja sama mitä tehdas ilmoittaa.
125cc:Stä olen saanut kytkintehoa jarrussa mitattuna 14hv, kansi, putki,kaasari, säädettynä kaasarit ja sytkät ammattimiehellä.
kansi on tehty virtauspenkissä ja kaveri ei tod ollut mikään tumpelo..:)
tobe_
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
29.5.2006 15:13

ViestiKirjoittanut tobe_ » 1.6.2006 12:50

juu avarsin isännän kaa semmosella vähän niinku porakoneella mut paljo pienemällä... venttiilit oli kiva saada sitte kii...
Pappamopo
Pyörä:
Jupiter Prior -57
Liittynyt:
17.4.2006 12:32

ViestiKirjoittanut Pappamopo » 2.6.2006 9:58

jykke kirjoitti:
Pappamopo kirjoitti:- 14,5 hv on moottoriteho, mikä taas on eri asia kuin takapyörästä mitattu 6,8kw, joka on rekisteriotteteho
ooh, päivän paras!! :)
vakio ttr-stä(sama kone) on dynotettu jenkkien suuressa putkitestissä parhaimman putken kanssa 10,9hv!

yhdessäkään kaksivenaisessa ilmajäähyssä ei ole yli 12hv vakiona, yksi ja sama mitä tehdas ilmoittaa.
125cc:Stä olen saanut kytkintehoa jarrussa mitattuna 14hv, kansi, putki,kaasari, säädettynä kaasarit ja sytkät ammattimiehellä.
kansi on tehty virtauspenkissä ja kaveri ei tod ollut mikään tumpelo..:)


Joo, siis tarkoitus oli vain tähdentää, että se 14,5 hv on moottoriteho, eikä tosiaankaan takapyörästä mitattava teho! Ja siis viisaampien mukaan selvästi yläkanttiin moottoritehoksikin :)
tobe_
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
29.5.2006 15:13

ViestiKirjoittanut tobe_ » 2.6.2006 13:43

tänää tippu riejusta rekisterikilpi... enkä löytäny enää sitä sen jälkeen :(
Ride_to_live
Pyörä:
YZF-R6R & VFR750F
Liittynyt:
3.6.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Ride_to_live » 3.6.2006 22:34

Pappamopo kirjoitti:Mulla alkaa MRX-sivut olla pikkuhiljaa valmiina.


Pappamopo lupaili MRX-sivuja, mutta siirsimme ne minun hommakseni. Nyt ovat jollain tavalla valmiit.
Osoite: http://www.motot.net/wiki/Rieju_MRX/SMX_125
Viimeksi muokannut Ride_to_live päivämäärä 2.8.2006 13:53, muokattu yhteensä 1 kerran
tobe_
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
29.5.2006 15:13

ViestiKirjoittanut tobe_ » 6.6.2006 13:38

ihan näppärät sivut (nuo alemmat)... x)
dumbbi
Paikkakunta:
kerimäki
Liittynyt:
25.9.2004 19:59

ViestiKirjoittanut dumbbi » 13.6.2006 8:55

naurattaa yks juttu. miulle on laitettu tuohon nuo "matrix" tarrat. se on se mopo malli.. iha hyvin tulee porukalta kommenttia et kyläpä mopo liikkuu :D no joo. laiskahan se on. kattelin tuota. nää saattas auttaa rässää: putki pienenee yhdityessään ns.alkukäyrästä änärin putkeen ja änäri ei ole läpivirtaava.--> vaihtoon,imukaula on 23 ja kassu 20. kaasari 23 siis.siinä ehkä helpoimmat ja "halvimmat". sitte en keksi muuta ku sylinteriä,venttiiliä,kantta ja mutkaputkea :D mistähän muute löytys sellane nyrkin kokone mutkaputki viheltelemään :D :D :D tai ainakii rs2 on tuolleesa.
tobe_
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
29.5.2006 15:13

ViestiKirjoittanut tobe_ » 20.6.2006 17:46

ei mulla ainakaan pienene putki alusta loppuun...