Suzuki RG GAMMA 125

Hunter
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
11.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Hunter » 28.4.2005 17:03

Ite tekisin noin 70mm päällyputkesta 20-25mm sisähuilulla. Oma vaimennin on 19mm eikä vaikuta tehoihin sitten mitenkään. Huippuja ja kiihtyvyyttä olen kokeillut vaimentimen kanssa ja ilman eikä vaikuttanut mihinkään suuntaan. Pituudeksi noin 300-350mm.
RG 250 (ikuisuus) projektisivut
nikke-88
Liittynyt:
4.4.2005 18:39

ViestiKirjoittanut nikke-88 » 1.5.2005 18:39

pystyykö rg pyttyy poraamaa?onko jollain tietoo kaasarin säädöistä?pitäis rueta ens viikolla purkaan...
sapala
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
28.3.2003 22:09

ViestiKirjoittanut sapala » 1.5.2005 19:33

Kyllä sitä RG pyttyä pystyy poraamaan, taitaa olla suurin koko 56mm mihin saa ainakin vielä mäntiä moposportista. Mulla ainakin on 180 suutin ja seos on 2.5 kierrosta auki niin hyvin on toiminu. Nyt tuli itelleni vähän koneeseen ongelmia niin täytyy tässä avata ja kattoa että pitääkö porauttaa pytty ja hankkii uus mäntä :S mut sen näkee sitten. Niin kertokaas nyt joku että onko ne moposportin männät jotain paskoja kun maksavat siellä 40¤ ja EMC maksaa ~50¤ että onko muka iso ero?
Burn rubber, not your soul
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 1.5.2005 21:15

ja ilmajäähdytteisen suzuki ts:n mäntä käy myöskin kun helmoista nykäsee pois muutaman millin. orggis maksoi 32e ja niitä saa 56mm:stä eteen päin. tuollainen meikäläisen ärgeessä pyörii nytkin.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Muuramelainen
Liittynyt:
21.5.2003 21:48

ViestiKirjoittanut Muuramelainen » 1.5.2005 21:18

Pitää vaan muistaa pyöristää pakokanavan reunoja, kokemuksen perusteella 57mm syö renkaat heti.
sapala
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
28.3.2003 22:09

ViestiKirjoittanut sapala » 1.5.2005 22:26

voiko sen muutaman millin ottaa pois ihan kotikonsteilla vai pitääkö viedä jonnekin?
Burn rubber, not your soul
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 2.5.2005 12:55

Jep, itekkin tuhosin yhen 56mm männän kun en tajunnut porauksen jälkeen pakokanavan reunoja siistiä, oli pirun terävät, mäntä kesti 80km :roll: . Sitten kanavat siisteiksi ja uutta mäntää sisään niin johan alkoi kestämään.

itse vedin helmat rautasahalla pois, otin reilun millin enemmän kuin vakiossa. ja sitten viilalla ja hiekkapaperilla siistin ne. männän laki on myöskin 0.3mm korkeampi kuin vakiossa, mikä ei haittaa mitään, korkeintaan nostaa himpun puristuksia. ei hakkaa kanteen, itsellänikin oli 0.5mm höylätty kansi eikä hakannut, kansi siksi höylätty kun oli hieman kiero.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
nikke-88
Liittynyt:
4.4.2005 18:39

ViestiKirjoittanut nikke-88 » 3.5.2005 14:34

nii eli ei oo mitää kovakromia... täytyy huomenna purkaa vähän tota pyörää nii mistä muute löytys tehoputki tohon rg:seen
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 3.5.2005 15:31

nikke-88 kirjoitti:nii eli ei oo mitää kovakromia... täytyy huomenna purkaa vähän tota pyörää nii mistä muute löytys tehoputki tohon rg:seen
moposportista saa giannellia ja stormilta micronia+tietenkin käytetyt putket.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
nikke-88
Liittynyt:
4.4.2005 18:39

ViestiKirjoittanut nikke-88 » 3.5.2005 16:23

kumpi noista on sit parempi ja onko äänet hyvät?
nikke-88
Liittynyt:
4.4.2005 18:39

ViestiKirjoittanut nikke-88 » 3.5.2005 16:32

laittakaa linkki jos viittitte ku en löytäny uutena sitä putkee mistää....
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 3.5.2005 17:36

No netistä löytyykin vähän vaikeammin, mutta stormin luettelossa on micronin kromattu putki ja giannelli moposportin pärräluettelossa. micronia pidetään parempana.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
nikke-88
Liittynyt:
4.4.2005 18:39

ViestiKirjoittanut nikke-88 » 4.5.2005 21:18

kummastki tuli just luettelot mut en kylö ainakaan moposportissa huomannu ku ts:sän putkia...
jep_jep
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
13.3.2005 0:44
Gamma

ViestiKirjoittanut jep_jep » 5.5.2005 12:18

jep...kattelin noita keskusteluja ja eksyin siitä linkistä minkä joku oli laittanut sinne sivulle missä on kaikki rg:t vuosien saatossa, eritoten kiinnostuin tästä; Suzuki RG125U Wolf 1992 näytti aika käheeltä vehkeeltä varsinkin punasena, eli tiedättekö yhtään onko näitä tuotu suomeen ym...
Ja tohon änkkä asiaan sen verran että itselläni on aprilia rs:n änäri ja hyvät äänet irtoo, tai irtosi kunnes taas kerran kuulu outo ääni koneesta ja sen jälkeen ei oo tuhahtanutkaan, epäilen läpissä olevan jotain vikaa...
pööööö
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 5.5.2005 14:55

Jotenkin tuntuu ettei wolffia ole virallista tietä tullut ollenkaan, sillä vuonna -92 kun tekniikan maailmassa oli katupiikki vertailu. niin löytyi kyllä molemmat apriliat, sport pro ja europa. mutta sitten olikin suzukilta "vain" RGF. eli itse veikkaisin ettei virallista tietä ole ensimmäistäkään tullut, missään ei ole ollut puhetta. mutta sakanmaallahan noita tuppaa sitten olemaankin.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen