JGGA kirjoitti:onko toi "mekaanisesti" toimiva rave jotenki huonompi ku sähkösesti? ei kai siinä muuta eroa ku tyhjäkäynnillä (mekaaninen) on kiinni? :O
pertt-UP- kirjoitti:JGGA kirjoitti:onko toi "mekaanisesti" toimiva rave jotenki huonompi ku sähkösesti? ei kai siinä muuta eroa ku tyhjäkäynnillä (mekaaninen) on kiinni? :O
Sähköinen rave toimii käsittääkseni on/off periaatteella, eli alle 7800 kierrosta se on alatilassa ja yli 7800 kierrosta se on auki. RAVE2, eli tämä pakokaasun paineella toimiva versio aukeaa sitä enemmän mitä enemmän kierroksia koneessa on..
JGGA kirjoitti:ja alle 2000 kierroksen sähkönen on myös auki. mutta onkohan tehoissa isoa eroa?
Plussapallo kirjoitti:Meneekö viellä 140 levee rengas että pysyy ajoominaisuudetkin kunnossa taakse?
E: Mikähän olisi hyvä rengas alle 100e? Kaikki renkaat ollu mitä oon kattonu nii aina sen 120e vähintään.