Kawasaki KDX 125

Miikka_M
Pyörä:
Exkäyttis: YZF-R125 Ikuisuusprojut: PV, Tezari ja KDX125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.3.2008 21:46
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Miikka_M » 27.7.2012 15:16

http://www.motot.net/galleria/kuva149896/
Mulla ilmeisesti iha sitten vaa kdx:sän vakio läppärunko vakio läpillä?
En tiiä mitä sitä sitte oikee hommai, jonku kx:sän läppärungon vai pelkät kx:sän läpät? (Ku ei taida kdx:sän läppiä saada? Ja kai ne kx:sän läpät sopii ku aika samanlaiset nuo rungot) Ja mites olisko hyvä olla jokku läppärajottimet? Ja mistä läpät hommais? Stormista vois mennä kyselee...
Voisko joku laittaa mun kodeksin kuntoo :D
nahkalate
Pyörä:
TM SMR 125
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
10.2.2010 22:45
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut nahkalate » 27.7.2012 15:27

Multa löytyy kx läpät ja paljon muuta! ;) ;) Kattelkaa! http://www.motot.net/talli/osat/id40065/
Miikka_M
Pyörä:
Exkäyttis: YZF-R125 Ikuisuusprojut: PV, Tezari ja KDX125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.3.2008 21:46
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Miikka_M » 6.8.2012 13:03

Mikähän tässä kodeksissa mahta nyt olla ku kaikkea tultu yritettyä eikä vaan lähe käymään...
Suuttimia kokeiltu 300-350 ja tulppia vaihdeltu samaa tahtiin, ei tuntunut myöskään magneeton stefa vuotavan, mitä nyt vähän tuli märäksi ku painoi kompuralla paineella. Ilmanputsareitakin vaihdellu ja läppiä käännelly ja vaihdellu :O mistä vois olla kyse? Voiko vaikuttaa niin paljon jos pa. säädin lukittu auki.
Voisko joku laittaa mun kodeksin kuntoo :D
Zimbba
Liittynyt:
8.7.2010 19:10
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Zimbba » 6.8.2012 13:59

Miikka_M kirjoitti:Mikähän tässä kodeksissa mahta nyt olla ku kaikkea tultu yritettyä eikä vaan lähe käymään...
Suuttimia kokeiltu 300-350 ja tulppia vaihdeltu samaa tahtiin, ei tuntunut myöskään magneeton stefa vuotavan, mitä nyt vähän tuli märäksi ku painoi kompuralla paineella. Ilmanputsareitakin vaihdellu ja läppiä käännelly ja vaihdellu :O mistä vois olla kyse? Voiko vaikuttaa niin paljon jos pa. säädin lukittu auki.


Imukaula vuotaa? Laita bensan sekaan oktaaniboosteria jos se on kauan seissyt tankissa?


Saa tarjota tehoputkea/KX:n putkea! Vai onkohan toi KX:n putki liian kireä vakiopytylle?
markow
Pyörä:
Yamaha RD350LC F2, Suzuki T250 ja GT250
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
28.9.2004 16:16
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut markow » 7.8.2012 15:54

Ite tarkistaisin ensin, että tulppa antaa kipinää.
Jos antaa kipinää niin pyörittää männän yläkuolokohtaan ja laittaa hieman bensaa tulpanreiästä. Sitten vaan voimakas polkaisu. Tuolla tavalla pitäis ainakin yrittää lähteä käymään.
Vaikuttais, että sulla ois sytytyksen ajotus pielessä ja lyö kipinää väärässä kohdassa.
KDX:n pytyn ja kannen kanssa toimi normaalisti?
Rakentelublogi - Marko's Workshop
LaNaGGi
Pyörä:
Tm 125 vrx, Aprilia Rx 70cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
2.5.2011 16:39
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut LaNaGGi » 9.8.2012 12:47

moro

miten nää kdx:ät ja kx:ät eroo toisistaan? että jos vaikka ostan kdx:n rungon joka on kilvissä niin meneekö vaikka 2007 vuoden kx:n osat helposti kiinni? moottori, putki, katteet, tankki yms. Ja vielä jos ostan 250cc kx:n niin miten se menee kiinni kdx:n runkoon :D

kiitos etukätee jos joku osaa auttaa :D
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 9.8.2012 14:50

Jaahas, nuo kysymyksesi on taas jokseenkin erikoiset... Kaikki sopii paikoilleen mutta luultavasti ei sitten yhtään mikään ilma muokkausta.
Miikka_M
Pyörä:
Exkäyttis: YZF-R125 Ikuisuusprojut: PV, Tezari ja KDX125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.3.2008 21:46
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Miikka_M » 11.8.2012 14:00

Oxstar ei se kodeksin pytylläkään ihan kunnolla toiminut, koska ei ollut pa. säädintä ja en saanut säätöihin sitä, mutta sillon pystys ajelemaan sentääs... Joskus kun ajelin ni sieltä irtos magneton aluslevy ja vei vähän kierteitä mukanaan ja muutenkin meni vähä rikki mut sillä kodeksin pytyllä sain vielä toimimaa ku pistin vaa takasi kiinni, mut sit se lämppäs vähä ku kävi liian laihalla ja sitte tolla uudella sylinterillä en oo saanu melkee ollenkaa toimimaa, muutaman kerra saanu ehkä jotenki käymää kunnes taas sammuu ja ei lupaakkaa enää, sitäki oon koittanu tuhansii kertoi et oon pistäny bensaa tulpan hatust ja vähä kaikkee yritetty :O mut eihän sitä sytytystäkää pysty säätämään ku yritin ja se kiristyy siihe yhteen kohtaan vaa... ja mistä sen sitte tietäis et onko se pielessä ja kumpaan suuntaan.
Nyt sain tk suuttimen tosta vm34 mikunista ulos ja 50 siel oli, en tiiä onko sitte sopiva mut pitää varmaa uus kummiski ostaa ku nii nussittu kanta...
Voisko joku laittaa mun kodeksin kuntoo :D
Zimbba
Liittynyt:
8.7.2010 19:10
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Zimbba » 12.8.2012 14:12

Laitoin pari kuvaa tosta pyörästä galleriaan jos jotakuta kiinnostaa. :)
Noin vuoden se on mulla ollut ja aika radikaalisti muuttunut ostohetkestä.

EDIT: Tulossa myyntin luultavasti ensikesänä, mutta saa laittaa YV:tä jos kiinnostaa. Täysin rempattu viime talvena.
aepv
Pyörä:
PV 60cc ja projekti pv, Kawa kx 85 ja 125, Kawa kdx 125
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
16.6.2011 21:00
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut aepv » 13.8.2012 17:02

Kellään tietoa mistä sais kodeksin vakiomäntiä?
markow
Pyörä:
Yamaha RD350LC F2, Suzuki T250 ja GT250
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
28.9.2004 16:16
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut markow » 13.8.2012 17:38

http://www.kawasaki.fi/jalleenmyyjat
http://www.sumeko.fi/yhteystiedot
http://www.cmsnl.com/kawasaki-1992-a3-k ... ml#results
Rakentelublogi - Marko's Workshop
Miikka_M
Pyörä:
Exkäyttis: YZF-R125 Ikuisuusprojut: PV, Tezari ja KDX125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.3.2008 21:46
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Miikka_M » 13.8.2012 17:53

Itellä oli kodeksin pytyssä kx:sän tasalaki mäntä :O mitenköhän mahtaa toimia, tai siis kyl se toimis mut silti...
Voisko joku laittaa mun kodeksin kuntoo :D
markow
Pyörä:
Yamaha RD350LC F2, Suzuki T250 ja GT250
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
28.9.2004 16:16
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut markow » 13.8.2012 22:33

Riippuu varmaan sen männän mitoista ja miten kaikki kanavat aukee.
Omassa on KX 125 -89 mäntä ja kansi KDX:n pytyn kanssa. Toimii ihan hyvin, tosin aika kapea tehoalue täystehoputken ja vakiokaasuttimen kanssa. 89 vuosimallin KX 125 sylinteri on lähempänä KDX:n sylinteriä kuin 90-91vm KX 125. 89:n mäntä on keskeltä kovera. AEPV:n galleriassa on kuvaa -89 sylinteristä ja kannesta.
Rakentelublogi - Marko's Workshop
Miikka_M
Pyörä:
Exkäyttis: YZF-R125 Ikuisuusprojut: PV, Tezari ja KDX125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.3.2008 21:46
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut Miikka_M » 16.8.2012 1:17

mulla taitaa sytytys olla pielessä... onko muilla ollu kans kx yläkerralla? kumpaa suuntaan tars säätää ja eihä sitä perjaattees ees pysty
Voisko joku laittaa mun kodeksin kuntoo :D
markow
Pyörä:
Yamaha RD350LC F2, Suzuki T250 ja GT250
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
28.9.2004 16:16
Re: Kawasaki KDX 125

ViestiKirjoittanut markow » 16.8.2012 10:24

Ei löytyny manuaalistakaan ohjetta sytytyksen säätöön. Voi olla, että sulla on jokin sytytyksen osa rikki ja antaa sen takia heikon kipinän.
Rakentelublogi - Marko's Workshop