Cagiva Mito

Jebis
Pyörä:
Cagiva Mito
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.3.2008 16:45
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Jebis » 10.9.2011 11:57

dolppari kirjoitti:Suurin ongelma on kun kierrokset on 4500-0rpm kun kääntää kaasua niin alkaa booaa ja sammuu, ja ainoastaan ryyppy päällä toimii myös alakierroksilla. ???

Laske neulan sokkaa.
wiltzameih
Pyörä:
Cagiva Raptor
Paikkakunta:
Hanko
Liittynyt:
11.1.2010 20:54
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut wiltzameih » 11.9.2011 20:15

Olis sitten omaan cagivaan remppa tiedossa. Mittarissa 28000km edellinen omistaja remppasi n. 15000km kohalla kaiken kampurasta pyttyyn kun leipoi kiinni. Mitäs nyt olis syytä vaihtaa männän ja yläpään tiivisteittein lisäksi. Riittääkö jos vaihtaa vaa kiertokangen yläpään laakerin ettei tarvitse alakertaa ruveta aukomaan. Mitäs osille tulisi hintaa suomesta vs. ulkomailta ja mistä ulkomailta kannattaisi tilata?
Girls and bikes are best naked
Salomon
Pyörä:
Cagiva Mito SP525
Paikkakunta:
Isokyrö
Liittynyt:
2.4.2010 22:53
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Salomon » 13.9.2011 20:12

Onko vanhanmallin mitossa ja SP 525 mitossa samanlainen etulokasuoja?
Entäs onko sivukatteiden alaosissa suuria eroja?
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Std » 14.9.2011 18:03

wiltzameih kirjoitti:Olis sitten omaan cagivaan remppa tiedossa. Mittarissa 28000km edellinen omistaja remppasi n. 15000km kohalla kaiken kampurasta pyttyyn kun leipoi kiinni. Mitäs nyt olis syytä vaihtaa männän ja yläpään tiivisteittein lisäksi. Riittääkö jos vaihtaa vaa kiertokangen yläpään laakerin ettei tarvitse alakertaa ruveta aukomaan. Mitäs osille tulisi hintaa suomesta vs. ulkomailta ja mistä ulkomailta kannattaisi tilata?


Männän ja pakollisten tiivisteiden vaihto riittää ja se uus neulalaakeri kiertokangen yläpäähän on kans hyvä, kun alakerta rempattu alle 10 000km sitten. Ainakin alkuperäisellä alakerralla ajaa yli 30 000km täystehosena.
mototpv
Pyörä:
Suzuki Pv,Cagiva Mito.
Liittynyt:
2.11.2009 8:20
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut mototpv » 15.9.2011 17:30

Mistäs löytäs huggerin mitoon?vai pitäskö ite väsäillä. hmm
wiltzameih
Pyörä:
Cagiva Raptor
Paikkakunta:
Hanko
Liittynyt:
11.1.2010 20:54
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut wiltzameih » 16.9.2011 9:47

Jos saisi vielä hintaa tuolle männälle. tiivistesarjalle ja neulalaakerille suomesta tai ulkomailta?
Girls and bikes are best naked
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 16.9.2011 12:45

40 euron pintaan taisi olla Mitoon täysi tiivistesetti. Mäntä oli vissiin jotain 150 pintaan, sitä kun kyselin. Pistä viestiä muihin liikkeisiin ja kysele hintoja :)
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
mihalo
Pyörä:
Cagiva Mito 125
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.8.2009 23:02
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut mihalo » 16.9.2011 13:49

Mikäs neuvoksi kun ei suostu käynnistymään? Pari viikkoa sitten leipoi kone ja nyt on vaihdettu uusi sylinteri ja mäntä, mutta ei käynnisty millään. Kipinä tulee ja bensaakin menee koneeseen. Mistään mikään ei vuoda. On muuten kummallista, neuvokaa jos osaatte.
HuSSehh
Pyörä:
Cepi
Paikkakunta:
Turkuuu..
Liittynyt:
29.10.2009 19:56
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut HuSSehh » 17.9.2011 11:43

Mahtuuko Pilot Power 160 pyörimään, vai ottaako ketjuihin?
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Std » 17.9.2011 12:36

HuSSehh kirjoitti:Mahtuuko Pilot Power 160 pyörimään, vai ottaako ketjuihin?


Merkeissä on toki eroja, mutta ainakin Britgestonen 160 ottaa ketjuihin kiinni.
Zande
Pyörä:
Beta RR4T 450, Tunturi Maxi -78
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
13.1.2008 18:50
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Zande » 17.9.2011 14:38

HuSSehh kirjoitti:Mahtuuko Pilot Power 160 pyörimään, vai ottaako ketjuihin?

Itselläni on Michelinin 160/60 kumi ja siitä mahtuisi vielä 170 leveäkin ilman että ottaa mihinkään kiinni. Eli varsin merkkikohtaista. Dunlopit ovat usein selvästi leveämpiä kuin "saman kokoiset" muilta valmistajilta.
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 17.9.2011 22:10

Ainaki joidenki 160 misukoiden kans ottaa ketjuihin välillä. Ite laittasin suosiolla 150, nämä mitään dragstereita oo.
wiltzameih
Pyörä:
Cagiva Raptor
Paikkakunta:
Hanko
Liittynyt:
11.1.2010 20:54
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut wiltzameih » 17.9.2011 22:49

Vielä sellasta että minkä merkkistä mäntää kannattaisi hankki? Omia kokemuksia proxin männistä ja onkos wösnerin männät vakiona cagivoissa`??
Girls and bikes are best naked
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 18.9.2011 1:36

Asso werke on vakio. Wössnerit taitaa olla takomäntiä, proxit taas on vissiin vähän arpapeliä. Jollain toimii jollain ei.
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva Mito

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 20.9.2011 23:14

Jos jollain sattuu olemaan harmaaseen Mitoon katteita niin ilmottakaa!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!