Kymco Quannon 125

samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 5.7.2008 15:35

Hukkis kirjoitti:ahh ... tänään tuli quannon pihaan ! ei kyllä hävetä yhtään että ostin ton enkä mitään cbr:ää . hyvä peli se on , vielä kun sais kortin :P


Eihän sitä pidäkkää hävetä ;) mun mielestä kymco just komeempi isomman koonsa takia ja paremmin muotoiltukki ku ceebra. Tosin ainoo minkä kantsis vaihtaa on takalippa sirompaan (tsekkaa vaik kuva mun kymcosta) Tietty tuo ulkonäkö on makuasia.. Ja säästäähän tos kymcon ostossa selvää rahaaki cbrrään verrattuna! :D
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 5.7.2008 21:48

samuli91 kirjoitti:
Hukkis kirjoitti:ahh ... tänään tuli quannon pihaan ! ei kyllä hävetä yhtään että ostin ton enkä mitään cbr:ää . hyvä peli se on , vielä kun sais kortin :P


Eihän sitä pidäkkää hävetä ;) mun mielestä kymco just komeempi isomman koonsa takia ja paremmin muotoiltukki ku ceebra. Tosin ainoo minkä kantsis vaihtaa on takalippa sirompaan (tsekkaa vaik kuva mun kymcosta) Tietty tuo ulkonäkö on makuasia.. Ja säästäähän tos kymcon ostossa selvää rahaaki cbrrään verrattuna! :D


sillee btw jos et oo huomannu oon kysyny sulta yhessä kuvassa että miten se kilpi sulla on kiinni siin :D että rupees nyt kertoon :)
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 7.7.2008 22:01

Joo niin taisitki :) Ja kyl mä omasta mielestä taisin vastatakki mut..

Tosiaan se rekkarin teline on ihan normaalisti ruuveilla kiinni kii takakattees ja ne kun irrottaa niin sen saa kiinni. Mut muistaakseni se teline on viel kiinni takalampus että ite leikkasin sen puukolla heti lampun alta irti. Siitä kohtaa se muovi on niin pehmeetä et sen saa puukolla. Sitte sen telineen saa siitä otettua ja kun sen irrottaa niin siihen heti lampun alle jää sellane pieni pala muovia jossa se entinen isompi teli on ollut kiinni, ja johon ton metallisen siromman telineen sitte sai kiinni. Sitte siihen vaan porata reiät ja asentaa se teline. tää oli sit vaa mite ite ton pistin että tietty sen kilven saa soveltaa muullaki tapaa :)

Luuli kyllä että sen lipan irrottamine ois ollu helpompaa mut aika lailla siinä oli ruuveja kiinni :) oishan tään viestin voinu pistää yvlläki mut toivottavasti ny jotain apua :D
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 8.7.2008 0:07

juu kul tosta jotain apua on :) pitää kattoo jos ite tekis kilvelle ja vilkuille oman telineen tässä joskus :) kunhan saa sitä metallilevyä jostain :D mutta se nyt on sen ajan murhe :D
uus kilpiteline on kyllä pakko saada , hienontaa meinaan niin perkeleesti pyörää :)
sMt
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
10.5.2007 18:46

ViestiKirjoittanut sMt » 9.7.2008 17:35

Kertokaas quannoni miehet paljon on tän pyörän kulutus? :P Kiinnostas tällasen osto mut taitaa jäädä ton rahatilanteen takia. Ellei sponsoria löydy ;)
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 9.7.2008 21:54

jos vähän lukisit tota foorumia niin sielähän se lukis :) saisit samalla muuta hyvää tietoo .
mutta sanoisin että se kulutus on joku 3-5 /100 km koska ainakin ite kun ajaa sataa niin joutuu aika isoilla kierroksilla ajaa jollon bensan kulutus tietty on suurempi :/

mutta muuten suosittelen kyllä lämpimästi tätä peliä :) ajo asento on hyvä ja penkki on hyvä ja tehokaan ei lopu kesken , kyllä sillä sen 120 pääsee vaikka ne 2-t pojat sanoo että 4-t ei ole tehoo niin ei kannata ostaa . näin lyhyesti pyörä on kaikin puolin hyvä :)
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 9.7.2008 23:53

Joo hukkis puhu tos ylempänä asiaa. Eli kyllä tällä vakiona 120kmh OIKEAA nopeutta pääsee. Testattu on ettei vain pelkkää puhetta. Cbrrän kans kyykytettiin ja suoralla kumpikin pysyi tismalleen samassa kohdassa. Eli vastaa cbrrää tosi paljon tehoissa ja ulkonäössä.. tosin täs on muhkeemmat renkaat ja aidon moottoripyörän kokoinen sentään ettei mikään vähän päälle 100kg ceebra ;)

Ja kulutus on just se 3L-5L. Matka-ajossa pääsin reilu 320km ja tankkia ois riittäny viel vaik kuinka :) Kannattaa ny sMT ihmees ostaa, mistä muualta löydät näin hyvän uuden piikin kaupasta ja näin alhasella hinnalla?! :D
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 10.7.2008 1:13

samuli91 kirjoitti: Kannattaa ny sMT ihmees ostaa, mistä muualta löydät näin hyvän uuden piikin kaupasta ja näin alhasella hinnalla?! :D


Jep , eihän tuota kunnon piikkiä löydä tällä hintaa mistään . ainut halvempi piikki mitä tiiän tällä hetkellä on 125 masai joka on ihan kuraa ... sellasen voisin ostaa leikkimopoks maksaa joku 1700 € mutta kulkee sen 80-90 ... mutta 50 cc masai on kyllä hyvä peli !
sMt
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
10.5.2007 18:46

ViestiKirjoittanut sMt » 10.7.2008 11:54

Minkäs kokonen tossa on toi tankki sit ja paljon on takuuhuoltoväli? :)

E. Sellanen viellä pisti silmään et miten tässä voi olla huipputeho siellä 10k ja huippuvääntö 8k paikkeilla jos punaraja alkaa 8tonnista? :paha:
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 10.7.2008 19:34

sMt kirjoitti:Minkäs kokonen tossa on toi tankki sit ja paljon on takuuhuoltoväli? :)

E. Sellanen viellä pisti silmään et miten tässä voi olla huipputeho siellä 10k ja huippuvääntö 8k paikkeilla jos punaraja alkaa 8tonnista? :paha:


13,5 litraa on tankki ja huoltoja on 2500km välein ainakin huoltokirjan mukaan ja ensihuoltoon vein tonnin kohdalla ( Tosin käyttäohje kirjassa luki että eka öljynvaihto ois 500km mutta ajoin silti tuon täyden sisäänajomäärän eli tonnin :) )

Joo mäki ihmettelin tota kierroslukumittaria ku punaraja jo niin aikasin. Käyttöohjees lukee jälleen kerran väärin et kiekkarajotin ottais vastaan 9500 mutta ite oon saanu 5lla huudatettua melki 10500 ;) Kyllä sen kuulee ku ajaa kiekat 8 tonnis että ei se mitään huuda liian kovaa. Joten voi tällä pelillä huoletta ajella kierrokset siellä punarajan puolelle. Onhan tää nelitahtiki nii tehty kestämään! Ja mä ajan miltei koko ajan kiekat 8-9tonnia ja nyt jo vajaa 4000km ilman mitään vikaa!! :)
sMt
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
10.5.2007 18:46

ViestiKirjoittanut sMt » 10.7.2008 20:36

Tässä nyt ei ookaan muu esteenä ton pyörän ostoon kuin raha :| Pitäisi toi edellinenkin pyörä saada pois tallista.
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 14.7.2008 22:58

jokos tähän on tehareita myynnissä :) sellanen kiinnostas ostaa <3
Thoyni_
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
23.5.2007 12:18

ViestiKirjoittanut Thoyni_ » 15.7.2008 22:31

Helppohan semmone on ite tehä jos on vaa välineet :D Kertokaas jannut kokemuksia tästä pyörästä, tyyppivikoja tai semmosia näkyny? Tää vois olla erittäin varteenotettava vaihtoehto kun on sopivan kokonen ja hieno :P Ja tietty nelari.
Kommentoi!
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 16.7.2008 2:26

Thoyni_ kirjoitti:Helppohan semmone on ite tehä jos on vaa välineet :D Kertokaas jannut kokemuksia tästä pyörästä, tyyppivikoja tai semmosia näkyny? Tää vois olla erittäin varteenotettava vaihtoehto kun on sopivan kokonen ja hieno :P Ja tietty nelari.


hohhoijaa ... selaatteko poijjaat oikeesti näitä yhtään ? tossa on meinaan edellisellä sivulla just selitetty kaikkee kokemuksia ja sillee ... ja tyyppivikakin siel tuli ilmi .
Thoyni_
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
23.5.2007 12:18

ViestiKirjoittanut Thoyni_ » 16.7.2008 10:41

Jokaikisen viestin olen kyllä lukenut. Löytyykö tähän suomesta suoraan käypää änkkää edes? vai pitääkö joku pönttö amistella kiinni :D
Kommentoi!