DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

Pyörä:
Yamaha dt50x 08
Liittynyt:
20.4.2011 16:25
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Jammu95 » 25.3.2012 22:02

Mullaki palaa bensa valo miten sattuu hittoku unohdin talven aikana kattoo sitä :(
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
HAAPAVESII
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 25.3.2012 22:21

Lol joojoo, kyllä minäkin noin tein vaan eipä se alkanu pelaan joten ostin uuuuden.
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 25.3.2012 22:57

Mutta jos siinä ei oo muutako bensavalo pimeänä niin mitä järkeä alkaa ostamaan manuaalihanaa? Ja siinä halvin bensavalollinen hana mitä äkkiä löysin.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Pyörä:
Cpi Oliver -06
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
13.6.2010 0:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut -pyrtsi » 25.3.2012 23:33

Itellä taas aina ollu sillee mielenkiintosesti se hajalla että palaa tietyillä kierrosalueilla bensa ja öljyvalo, tais olla jossai 8-9k sekä ~11 500k?
Sit myös ku on bensa tai öljy vähissä ni aina molemmat eli öljy ja bensavalo syttyny.
Sinänsä ärsyttävä vika ku ajan sitä matka ajoo just siinä 8-9k joten vilkkuu päälle ne aina välillä.. :)
Pyörä:
Malaguti XTM -06, Pv
Liittynyt:
18.9.2009 19:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut MalaXTM » 26.3.2012 15:39

Olisko staattoris vikaa kun kestää lisävalolla kauan syttyä? Vai liitokset? Omavalo palaa kyllä normaalisti :)
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 26.3.2012 15:57

Näissä on sähköt kuitenki melkosen tehottomat että eiköhän se ihan siitä johdu. Onko sulla kytketty ne akulta vai suoraan sähköistä?
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Pyörä:
Malaguti XTM -06, Pv
Liittynyt:
18.9.2009 19:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut MalaXTM » 26.3.2012 16:05

Suoraan sähköistä kytketty. Ennen kyllä heti syttynyt kun katkaisijaa kääntänyt :( Ei kai johtuisi staattorin ronklauksesta, kun sitä vaihdeltiin?
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
HAAPAVESII
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 26.3.2012 18:47

No ite ostin just sen takia uuden bensahanan että kun ei tienny millo bensa loppuu nii ompahan varatankki ku ei valo syty...

Joo hyvinkin voi siitä johtua jos se staattori ei tuota jotenki heti tarpeeksi virtaa. vaihdoitko miten sen? kolvasti ne 2johtoa pois ja uuteen takas kii? laitoitko kunnolla?
Pyörä:
Yamaha DT 50 -07
Liittynyt:
7.8.2011 16:05
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut watti » 26.3.2012 19:15

Mikäköhän on kun männän vaihdon jälkeen ei ole lähtenyt käyntiin, tulppa + tulpanhattu on vaihdettu, bensaa saa, ja ei ole mitään ledi räpellyksiä moricissa
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 26.3.2012 19:43

Tulppa kastuu ja kipinä tulee? Ootko koittanu bensaa suoraan männänpäälle?
^^jaani^^ kirjoitti:No ite ostin just sen takia uuden bensahanan että kun ei tienny millo bensa loppuu nii ompahan varatankki ku ei valo syty...

Joo hyvinkin voi siitä johtua jos se staattori ei tuota jotenki heti tarpeeksi virtaa. vaihdoitko miten sen? kolvasti ne 2johtoa pois ja uuteen takas kii? laitoitko kunnolla?

Minkäslaisen manuaalihanan sää siihen laitoit jos siinä varatankkiki on? :)

Ja ei näissä vanhempien ducatin staattorissa oo vieläkään mitään johtoja mitä tarvisi kolvata irti. Uudemmista en tiedä, mutta tässä ainakin luulisi olevan tuo ducatimalli kerta -06 vuosimalli.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Pyörä:
Malaguti XTM -06, Pv
Liittynyt:
18.9.2009 19:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut MalaXTM » 26.3.2012 20:12

Lisävalon vika löytyi. Meinas johto lähteä polttimosta :lol:

Staattoris oli johdot valmiina, ei muutakuin kiinni ja ajoon! Mutta oma staattori nyt taas kiinni, kun ei ollut sähköis vikaa käynnin kans.
Jos jollain tarvetta am6 staattorille niin myin ylimääräisen!
Liittynyt:
16.8.2011 19:38
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut L33v1^^ » 26.3.2012 20:27

oletteko väännely kuinka paljon nuita kaasarin seos ruuveja . meinaa pätkiä niin vitusti ilman ryyppyä , ryypyn kans kiertää 10000 asti .

suutin 95
putki puoli kuriton
06 eli ei ole moriccia säheltämässä siellä
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
HAAPAVESII
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 26.3.2012 20:28

siimo- kirjoitti:Tulppa kastuu ja kipinä tulee? Ootko koittanu bensaa suoraan männänpäälle?
^^jaani^^ kirjoitti:No ite ostin just sen takia uuden bensahanan että kun ei tienny millo bensa loppuu nii ompahan varatankki ku ei valo syty...

Joo hyvinkin voi siitä johtua jos se staattori ei tuota jotenki heti tarpeeksi virtaa. vaihdoitko miten sen? kolvasti ne 2johtoa pois ja uuteen takas kii? laitoitko kunnolla?

Minkäslaisen manuaalihanan sää siihen laitoit jos siinä varatankkiki on? :)


http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... ode=260-07 toi mutteri pois ja klemmarilla kiiinni ihan normaalisti, kaikkihan hanat tuolta varmaa passaa ko ottaa ton mutterin pois ja on varatankilla ja ilma....
Liittynyt:
27.5.2011 17:37
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut creative0 » 27.3.2012 16:19

mikä vika? bensa pääsee kaasariin asti mutta ei sylinteriin,tulppa vaan pysyy kuivana.. jotain neuvoja nyt
Pyörä:
Yamaha DT50 & Tunturi super sport
Paikkakunta:
Karijoki
Liittynyt:
29.4.2011 15:51
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Aurezzalmi » 27.3.2012 17:58

Suutin tukossa, eli otat kaasarin irti ja putsaat suuttimet.
"Life is a bitch and then you die"