Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

DerbiOn
Liittynyt:
8.5.2019 12:14
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut DerbiOn » 23.5.2019 20:53

Mitä suuttimia porukalla ollu 70cc airsal, 17.5 kaasari ja vakioilmanputsari?
DerbiOn
Liittynyt:
8.5.2019 12:14
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut DerbiOn » 28.5.2019 22:06

Käykö ihan tekantin perus barikitin vahvistettu kampura 80cc airsalin kanssa? Entä c3 laakerit? Mitä ylipäätänsä porukka laittanut 80cc airsalin kanssa esim. Kampura, laakerit, kytkinlevyt, kytkinjouset? Entä ei sentään tarvii vielä mitään tupla jäähdyttimiä yms.?
DerbiOn
Liittynyt:
8.5.2019 12:14
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut DerbiOn » 28.5.2019 22:21

Entä sähköt? Käykö vakiot mitenkään? Olis derbi gpr kyseessä ja on siis pelkkä sähköstartti, et ei varmaan löydy kisasähköi missä magneetos ratas?
Apikkamies111
Liittynyt:
21.1.2019 20:02
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Apikkamies111 » 30.5.2019 16:43

Onko kellään kokemusta tommosesta r4racing 50cc pytystä. Onko ihan kuraa vai onko laadukas? Onko tehokkaampi ku vakio.
sitkuura
Liittynyt:
1.7.2012 10:54
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut sitkuura » 23.7.2019 23:10

Lufutin kirjoitti:
Puuhapete22 kirjoitti:Elikkäs ostin ton pro race 3 70 cc ylä kerra. Pitääkö mun vahvistaa jotain vanhalla kampuralla ajettu vaan joku 100 km. Ja mites toi sisään ajaminen en oikee tajua et voiks joku selittää paremmi
Vähä myöhässä mutta siis tuo Pro Race 3 on High-End joten kyllä tarttee vahvistetun kampuran vaikka olis vähän ajettu


Kuinkahan tuommonen "vahvistettu" kampura eroaa vakiosta? am6:n saa niitä missä on samanlaiset laakerit molemmin puolin (20mm akseli vakion 17mm sijasta myös mg-puolella) mutta onko muuta kongreettista eroa?
mummodetsi50cc
Liittynyt:
16.5.2019 10:26
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut mummodetsi50cc » 2.9.2019 0:13

Itellä ollu nyt käytössä kaksi kuukauttta (1000km) airsalin 80cc xtreme, 28pwk yasuni r2 putkella ja vakiokampura on kestänyt hyvin. kytkimen vaihdoin polinin vahvempaan.

Nyt on tullut sellanen ongelma heti kytkimen vaihdon jälkeen että vaijeri pitää säätää niin kireälle kun vaan voi, ettei mopo lähde liikkumaan kytkin pohjassa ja vaihde päällä.
Mikä voisi olla vikana?
Betamopo12
Liittynyt:
25.3.2019 2:15
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Betamopo12 » 9.10.2019 22:16

Sopiiko Airsal 70cc sport sylinteri vakio 50cc sylinterinkannen kanssa. Mopona on am6 beta rr.
mummodetsi50cc
Liittynyt:
16.5.2019 10:26
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut mummodetsi50cc » 9.10.2019 22:19

sopii.
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 10.10.2019 0:15

No mitä helvettiä? Ei muuten sitten todellakaan sovi. Tai kyllähän se siihen päälle sopii mutta ei tosiaankaan toimi.
Kulmasaha
Liittynyt:
20.7.2014 20:33
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Kulmasaha » 11.10.2019 0:37

Aika ikävää antaa virheellinen vastaus joka voi jopa johtaa mopon rikkoutumiseen :( :(
temezy13
Liittynyt:
29.10.2019 19:12
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut temezy13 » 30.10.2019 21:47

- Rieju MRT 2017
- Airsal 50cc sport
- Enox tehari

Mikä suutin?
FANABOY56
Liittynyt:
11.12.2019 19:27
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut FANABOY56 » 11.12.2019 19:44

Onko tuo Athenan normi 50cc pytty hyvä
Ja sitten mietin ku siinä on 1 renkainen mäntä niin kauan sillä uskaltaa ajaa :lol:
mummodetsi50cc
Liittynyt:
16.5.2019 10:26
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut mummodetsi50cc » 11.12.2019 19:47

Kyllähä sillä ajaa. Ite ajoin 7tkm airsal xtremen männällä. mäntä oli vielä kevennetty ja yksi renkainen. Ei ollut mitään muuta kun karstaa ja pientä jälkeä reunoissa joita ei kynnellä tuntenut. ;)
Veleho
Liittynyt:
13.10.2018 22:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Veleho » 21.2.2020 19:43

Kestääkö 13tkm ajettu am6 alakerta 80cc airsalin jos ei tunnu välystä kampiakselissa ja miten leovince x-fight ja 80cc airsal toimii.
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 21.2.2020 21:40

Kestää minkä kestää. Voi toimia pitkäänkin tai pehmeitä hyvinkin nopeasti, riippuu niin monesta asiasta. Kytkinjouset ainakin pitää vaihtaa jäykempiin.

Putki riippuu vähän siitä mitä haet. Tuo taitaa olla kuitenkin vakiosylinteriä silmälläpitäen mitoitettu. Varmaan ihan jeppis käytännön ajeluun.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista