Honda VFR 800 -2001

HondaFI
Liittynyt:
23.6.2018 19:23
Honda VFR 800 -2001

ViestiKirjoittanut HondaFI » 15.4.2019 19:56

Olisko täällä tietoa mikä on ilmanputsarikotelossa olevan alipaineventiilin tehtävä? Siitä kapselista kun on alkanut kuulumaan ihmeellinen purina. Muuten kone kyllä tuntuu käyvän ihan normaalisti, ehkä hieman tyhjäkäynnin vaeltamista.

Tinke
HondaFI
Liittynyt:
23.6.2018 19:23
Re: Honda VFR 800 -2001

ViestiKirjoittanut HondaFI » 15.4.2019 21:39

Eipä ollut kellään hajua asiasta.


Tinke
Viimeksi muokannut HondaFI päivämäärä 10.5.2019 18:12, muokattu yhteensä 1 kerran
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00
Re: Honda VFR 800 -2001

ViestiKirjoittanut MänTä » 16.4.2019 19:05

Kuva olis kiva itse venttiilistä ja meneekö siitä ihan johdot jonnekin vai mikä viritys kyseessä.
HondaFI
Liittynyt:
23.6.2018 19:23
Re: Honda VFR 800 -2001

ViestiKirjoittanut HondaFI » 6.5.2019 21:06

Hieman viivästyi... Ainoastaan yks kumiletku jossa on jatkuva alipaine. Letku menee jonnekkin moottorin syövereihin. Vaikea paikallistaa minne. Kuvan voin laittaa kunhan ehdin.
Entäs saman vm 2001 etupyttyjen tulppien vaihto? Mitä kaikkea pitää purkaa? Takapyttyjen tulpan jo vaihdettu
HondaFI
Liittynyt:
23.6.2018 19:23
Re: Honda VFR 800 -2001

ViestiKirjoittanut HondaFI » 8.5.2019 21:53

Tulppien vaihto sujui lopulta ihan helposti. Katteet pois. Takatulpat ovat ihan tyrkyllä. Vaihtaaksesi etupyttyjen tulpat pitää vain irroittaa öljynlauhdutin ja jättää se roikkumaan. Putkistossa on pätkä kumiletkua joka antaa myötä riittävästi.

Ja mitä tulee tuohon ilmanputsarin alipainekytkimeen. Kuva liitteenä. Ei taidakkaan olla sytytysennakon säätöön. Moottorin käydessä sen ohjaama läppä on auki, muutoin kiinni, eikä ainakaan tyhjäkäynnillä vaikuta moottorin käyntiin mitenkään
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.