Yamaha YZF-R 125 viritys/tekniikka

pölhöjooseppi
Liittynyt:
1.7.2018 14:32
Re: Yamaha YZF-R 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut pölhöjooseppi » 1.7.2018 14:50

PoroMiäs kirjoitti:Jos Ysärii vaihtaa putken niin onko Power Commander ainut vaihto ehto ruiskun säätöön? Onko lompakko ystävällisempiä vaihtoehtoja?
jooh säästät vähän ja ostat isomman pyörän ;) ja ei tuo virittäminen oo muutenkaa ihan halpaa hommaa!!
Vanhempikaveri
Liittynyt:
8.7.2018 16:54
Re: Yamaha YZF-R 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Vanhempikaveri » 8.7.2018 17:01

Moro

Olen uusi tällä foorumilla, niin saattaa olla, että meni väärään topiciin...

Miten yz-pyörään saisi kiinnitettyä kilven ilman lipan rei'ittämistä tai muuten tuhoamista? Kilpi olisi hyvä saada kiinni lipan päähän, mutta underikin käy jos lipan päähän sitä ei saa.

-Vanhempi kaveri
3J4T
Liittynyt:
21.5.2018 10:08
Re: Yamaha YZF-R 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut 3J4T » 11.7.2018 11:55

Moro, onko kukaan asentanut tätä kittiä/ tilannut täältä? Kokemuksia kiitos!
3J4T
Liittynyt:
21.5.2018 10:08
Re: Yamaha YZF-R 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut 3J4T » 11.7.2018 14:13

3J4T kirjoitti:Moro, onko kukaan asentanut tätä kittiä/ tilannut täältä? Kokemuksia kiitos!

http://m.automotivespartsshop.com/YAMAHA-220-cc-ULTRA-BORE-UP-KIT-YZF-R125-R15-WR125-MT125-HUSQ-SME-SMR-125.html
Elias L
Liittynyt:
2.8.2018 23:00
Re: Yamaha YZF-R 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Elias L » 3.8.2018 13:20

Hei, Ostin kaverin ysärin josta oli päässyt öljyt loppumaan ja näin ollen oli leikannut kiinni. -> mäntä muistutti melko lailla tennispalloa ja sylinterissä on oikein mukavia naarmuja. Missäköhän mahtaa mennä näiden pinnotettujen sylinterien kanssa raja siinä että niitä pystyy huoltamaan edes kelvollisen kuntoon näiden naarmujen osalta? Ja toisena Mietin että jos ostaisi vain suoraan uuden sylinterisarjan mäntineen niin onko merkillä Näissä nelareissa väliä, eli Kestääkö esim tnt tai airsal lähellekään mitä vakiokamppeet?
VeikkaH
Liittynyt:
10.6.2022 16:01
Re: Yamaha YZF-R 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut VeikkaH » 10.6.2022 16:09

Tänään ku lähdin aamulla töihin yzän kanssa niin puolivälissä matkaa kierrokset tippu nollaan eikä antanut enää kaasuttaa ennen kuin otti kokonaan kaasun pois ja yritti uudelleen. Mietin että voisiko olla kyse liian vähäisestä öljystä. Kotiin päästyä täytin säiliön johon tarvitsi laittaa nyt noin 8 desiä. Hetken odotettua ja parin käynnistyksen jälkeen ääni ei kadonnut. Mikä voisi olla vikana?