4t yleinen viritys/tekniikka

Qurtain
Liittynyt:
13.3.2017 14:35
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Qurtain » 13.3.2017 14:39

Hei, osaisiko joku sanoa mistä etsiä vikaa kun vaihdepoljin todella kevyt/ei vastusta. Siis vaihteiden vaihto onnistuu vaikka pikkurillillä! Duke 125
jesse2013
Liittynyt:
4.4.2013 22:32
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut jesse2013 » 13.3.2017 22:37

Qurtain kirjoitti:Hei, osaisiko joku sanoa mistä etsiä vikaa kun vaihdepoljin todella kevyt/ei vastusta. Siis vaihteiden vaihto onnistuu vaikka pikkurillillä! Duke 125



paljon oot dukellas ajanut noin ?
Nikoooz0100
Liittynyt:
7.4.2017 21:09
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Nikoooz0100 » 7.4.2017 21:16

Osaisiko kukaan sanoa miten Honda CBR 125r 2010 saa kulkemaan lujempaa suht halvalla budjetilla?
sakustus7
Liittynyt:
7.4.2015 21:05
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut sakustus7 » 17.4.2017 10:35

Kuinka työ jäähytysjärjestelmän ilmaus suunilee menee? Riittääkö että lyö nesteet syyläristä sisää ja puristelee letkuista suurimmat ilmat pois ja sit vaa paisuntasäiliö täytee ja käyttää vähän konetta ja se o siinä vai pitääkö muutakin huomioida? -Yamaha WR 125
Verttiwacklin
Liittynyt:
18.4.2017 14:22
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Verttiwacklin » 18.4.2017 14:27

Mistä ootte ostellu nelari wärriin viritysosia kuten isovenakansia yms. ?
JJemu
Liittynyt:
28.10.2016 15:26
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut JJemu » 19.4.2017 17:19

Paljonko eroa o 150cc ja 180cc? Oks 180cc montakin kw/hp tehokkaampi? Jomman kumman aattelin ostaa weeraan, mut kuullu juttuu ettei 125cc alakerta tykkää 180cc sylinterisarjast..
akiisi
Liittynyt:
28.12.2014 13:36
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut akiisi » 20.4.2017 23:42

Kertokaas mulle , että onko siitä haittaa jos kiristää "liikaa" venttiilin säätöruuvin mutteria. Mutta jos aivan väkisin vääntää nii kierteet menee.
akiisi
Liittynyt:
28.12.2014 13:36
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut akiisi » 20.4.2017 23:49

Verttiwacklin kirjoitti:Mistä ootte ostellu nelari wärriin viritysosia kuten isovenakansia yms. ?


Automotivespartsilla ja sxpartsilla on ainaki isovena kantta. itse en ole kantta ostanut, mutta muuta osaa on tullut tilattua näiltä sivuilta ja joka kerta osat on tullut.
Miehistä_Miehin
Liittynyt:
27.11.2016 0:55
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Miehistä_Miehin » 21.4.2017 12:23

Miettimässä uuden kermaisen mustan fanan ostoa, mieleen tuli vaan että kun kesän jälkeen on $$ pussissa ostais malossin 183 + nokka, pitäs viel varmaa koneistaa kansi ? 4t virityksestä ei niinkään kokemusta (googlea / youtubea osaan käyttää joten ei tarii iha perusteellisesti selittää) mutta mites toi kannen koneistus, vienkö jollekkin koneistamolle ja sanon vaan, että heittäkää isommat venat vai mitä :D? Tariiko sitten ostaa isommat venttiilit ja asentaa ne vai mitä tämä nyt oikeasti hyödyttää? Jos on jossain valmiita viri kansia fanaan niin linkatkaapa!

Lähellä on tammerdiesel joka suorittaa sylinterin kannen koneistuksia, joten sinne siis kun on ajankohtaista, mutta jos joku pystyisi silti selvittämään minulle tuota prosessia, että pitääkö laittaa isommat venat sitten tuon jälkeen (järjen mukaan pitäs....) uus 4t jutuissa.... Tekemällä oppii.

Kuva fanasta <3:
Kuva
Saman pistin fanan mallikohtaiseen keskusteluun, mutta sielä ei vissiin hirveen aktiivista porukkaa ole..
akiisi
Liittynyt:
28.12.2014 13:36
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut akiisi » 21.4.2017 13:59

Miehistä_Miehin kirjoitti:Miettimässä uuden kermaisen mustan fanan ostoa, mieleen tuli vaan että kun kesän jälkeen on $$ pussissa ostais malossin 183 + nokka, pitäs viel varmaa koneistaa kansi ? 4t virityksestä ei niinkään kokemusta (googlea / youtubea osaan käyttää joten ei tarii iha perusteellisesti selittää) mutta mites toi kannen koneistus, vienkö jollekkin koneistamolle ja sanon vaan, että heittäkää isommat venat vai mitä :D? Tariiko sitten ostaa isommat venttiilit ja asentaa ne vai mitä tämä nyt oikeasti hyödyttää? Jos on jossain valmiita viri kansia fanaan niin linkatkaapa!

Lähellä on tammerdiesel joka suorittaa sylinterin kannen koneistuksia, joten sinne siis kun on ajankohtaista, mutta jos joku pystyisi silti selvittämään minulle tuota prosessia, että pitääkö laittaa isommat venat sitten tuon jälkeen (järjen mukaan pitäs....) uus 4t jutuissa.... Tekemällä oppii.

Kuva fanasta <3:
Kuva
Saman pistin fanan mallikohtaiseen keskusteluun, mutta sielä ei vissiin hirveen aktiivista porukkaa ole..


Eikö fanticissa ole sama kone kuin yzärissä. Niin jos sama kone nii, näillä sivuilla ainakin on. Jos viet koneistamolle niin varmaan sun pitää hommaa venttiilit, mutta en ole varma. Ne jotka koneistanut on nii tietää.

http://motogaga.com/search?controller=s ... it_search=

http://sxparts.com/shop/yzf-r125-r15-fz ... ig-valves/
Miehistä_Miehin
Liittynyt:
27.11.2016 0:55
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Miehistä_Miehin » 22.4.2017 0:33

juu juu kiitos valistuksesta
akiisi
Liittynyt:
28.12.2014 13:36
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut akiisi » 29.4.2017 16:13

Ei kellään sattuis olemaan 180cc sarjaa myytävänä mukaan pitääs tulla athena ecu tai malossi forcemaster. 150cc sarjakin käy
Joojep
Liittynyt:
4.4.2017 8:26
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Joojep » 10.5.2017 21:48

Moro, eilen sammu yzäri ja tänää lähti käyntiin mutta nyt käy oudosti ja savuttaa. Toista tulppaa kokeiltu
akiisi
Liittynyt:
28.12.2014 13:36
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut akiisi » 10.5.2017 22:44

Joojep kirjoitti:Moro, eilen sammu yzäri ja tänää lähti käyntiin mutta nyt käy oudosti ja savuttaa. Toista tulppaa kokeiltu


Haiseeko se savu makealta? Glykolilta? Ja käynnistyykö helposti? :)
Joojep
Liittynyt:
4.4.2017 8:26
Re: 4t yleinen viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Joojep » 11.5.2017 9:55

En oo varma haiseeko makeelta, savuttaa yhtä paljon ku 2 tahti, jotain vikaa varmaan on