Kaveri suksilla minä pyörällä

K3X
Liittynyt:
3.5.2012 19:46
Kaveri suksilla minä pyörällä

ViestiKirjoittanut K3X » 30.11.2013 23:44

Joo elikkä tälle aiheelle en löytänyt parempaa paikkaa mutta jos se nyt vaikka tänne kuuluisi.
Onko muilla kokemusta siitä että vedetään pyörällä kaveria joka on suksilla/pulkalla perässä, mietin että mihin sais köyden turvallisesti kiinni että kaverin kaaduttaessa köysi ei ole oman takarenkaan ympärillä?
ropiska
Pyörä:
Yamaha Aerox -11
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
29.8.2013 9:10
Re: Kaveri suksilla minä pyörällä

ViestiKirjoittanut ropiska » 1.12.2013 0:02

Hauskaa puuhaa. On suksilla paljon helpompaa ku pulkalla. Saatiin viime talvena parhaimillaan 80km/h lasiin :D

Ite tein semmosen viritelmän että mulla oli putkee kiinni rungossa ja se meni takarenkaan yli. Kaatuessa tai muuten ei menny solmuun. Esimerkiks kekerautaan kiinni se naru. :)
“God’s original plan for us was to hang out in a garden with some naked vegetarians.” – Unknown
pastamonsteri
Liittynyt:
28.2.2014 18:26
Re: Kaveri suksilla minä pyörällä

ViestiKirjoittanut pastamonsteri » 3.4.2014 12:08

Kyllähän tästä klassikosta paras versio on kaveri rullaluistimilla/skeittilaudalla 8)

Muutamat asfaltinpuremat saatiin frendin kanssa aikaseks viime vuonna ja nyt alkaa taas olla aikaa lähteä testailemaan. 80km/h ei kyllä uskalla ihan mittariin laittaa :lol:
"Ruudut, ristit, hertat, padat - kysy mitä vaan, mä tunnen ne kaikki. Mä oon pokeriammattilainen, tiätsä?"
tunturi jamppa
Pyörä:
tunturi supersport -86
Paikkakunta:
jyväskylä
Liittynyt:
21.12.2016 20:59
Re: Kaveri suksilla minä pyörällä

ViestiKirjoittanut tunturi jamppa » 9.1.2017 15:31

oha tuota tullu kokeiltua :D kaverin kanssa vaihdettiin paikkoja että toine on pulkalla ja toinen ajaa mopolla tosin mutta ohan se silti hauskaa.