Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

Kazzu-
Liittynyt:
12.6.2012 1:02
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kazzu- » 12.11.2013 16:49

Noniin nyt apua kaipaillaan!

Mites porukka on onnistunu vetäsemään vauhtipyörän irti hussesta? :lol:
Nimittäin mulla ei onnistu vaikka miten on tullu kokeiltua....
Nopeita vastauksia tänks! :)
ville69
Pyörä:
yz250f 2009, EX Husq 144, EX PV x3
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
21.10.2010 23:59
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ville69 » 12.11.2013 18:05

Meikä teki siihen ulosvetäjän. Siinä on 3 reikää jossa kierteet nii niiden avullakos siihe kehittelee lattaraudasta semmose . :)
SM/WR 144 Proju! viewtopic.php?f=93&t=85496
http://www.youtube.com/user/Husqq69 jaja http://www.youtube.com/channel/UCpNW7G8 ... QgQ/videos
nizcoo
Liittynyt:
24.6.2012 0:48
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut nizcoo » 12.11.2013 21:22

tai sitten jos omistat 3 leukasen normaalin ulosvetimen, kokeile sopiiko sinne väliin että saisit sillä irti tai sitten vaan ostat siihen oman ulosvetäjän:D
miwa-
Pyörä:
Yamaha DT 50x, Husqvarna wre 125
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
9.11.2012 21:16
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut miwa- » 13.11.2013 20:52

Onko kellään hussessa Mikuni TM 32millistä kaasaria? voisko kertoo suuntaa antavia säätöjä! :P
Zande
Pyörä:
Beta RR4T 450, Tunturi Maxi -78
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
13.1.2008 18:50
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Zande » 14.11.2013 0:59

Kazzu- kirjoitti:Mites porukka on onnistunu vetäsemään vauhtipyörän irti hussesta?

Itse en Hussesta varmaksi muista, mutta epäilisin, että siihen samantyyppinen menee kuin Cagiva Mitoon. Mitoon siis ainakin menee tälläinen, ja muistaakseni Husseen käy sama.
Kuva
Noista urista siis pultit kiinni vauhtipyörään, ja keskireiästä alkaa pulttia kiristää kampuran päätä vasten. Muutama vasaran kopautus vauhtipyörään voi auttaa irtoamista.
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc
Kazzu-
Liittynyt:
12.6.2012 1:02
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kazzu- » 14.11.2013 17:37

Joo'o, kolmileukanen ulosvetäjä halkesi eikä lähteny tänään volvon ulosvetäjälläkään... pitää muuttaa taktiikkaa.... köhköh.. tiukassako? :lol:
pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut pelle000 » 15.11.2013 1:04

Mikäs voi olla hussessa kun ei kiihytyksessä kierrä kuin joku 8-9rpm, vireina 35mm keihin, vhm, rino ja vforce3 ja pa säädin lukittu ylös, ainaki pitäs olla
-jimi
Pyörä:
Rieju Marathon (183) , (ex)Husqvarna SM/WR
Liittynyt:
23.9.2012 15:58
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -jimi » 15.11.2013 11:42

Onko kenellekkään sattunut, että husse alkaa booailemaan ja sitten kipinä katoaa. Paitsi kun virrat kääntää avaimesta päälle antaa yhden pienen kipinän, polkiessa ei mitään. Toisella ECU lla ja puolalla testailtu, ei auttanut. :eek:
Rulzux
Liittynyt:
1.3.2012 15:54
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rulzux » 15.11.2013 20:30

mites porukka on saanu mahtumaan keihin pj 36 noihin orkkis imukauloihin?
ja -jimi sulla on menny impulssi käämi rikki.
-jimi
Pyörä:
Rieju Marathon (183) , (ex)Husqvarna SM/WR
Liittynyt:
23.9.2012 15:58
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -jimi » 15.11.2013 23:43

Kiitos tiedosta ! :D eiku vauhtipyörää irrottelemaan ja minkähän takia tuo ois sitten hajonnu ?
noshitman1
Pyörä:
Honda Monkey -94,Husqvarna SM -08, EX:Samurai 150cc, Rieju Spike X 50 -06
Paikkakunta:
savonlinna
Liittynyt:
31.5.2012 20:35
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut noshitman1 » 17.11.2013 22:09

Mikähän tuohon husseen tuli kun vaihdoin pääsuuttimen 165->170 niin käy laihemmalla mitä 165 suuttimella ja mooaa kun painaa kaasua, neulan sokka alimmassa lovessa ja seosruuvi ½kierrosta auki. Ryypyllä toimi vähän paremmin ja imuvuotoja ei ole. :s
Ride to live, live to ride.
-jimi
Pyörä:
Rieju Marathon (183) , (ex)Husqvarna SM/WR
Liittynyt:
23.9.2012 15:58
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -jimi » 18.11.2013 16:19

Paskaa suuttimessa ?
Nakkeri
Liittynyt:
10.4.2012 22:46
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Nakkeri » 18.11.2013 18:23

Mikä on hussessa kun kastaa tulpan heti kun antaa kaasua. Lähti aluksi käyntiin normaalisti mutta booasi sammuksiin. Saa kipinää kyllä.
noshitman1
Pyörä:
Honda Monkey -94,Husqvarna SM -08, EX:Samurai 150cc, Rieju Spike X 50 -06
Paikkakunta:
savonlinna
Liittynyt:
31.5.2012 20:35
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut noshitman1 » 18.11.2013 22:08

-jimi kirjoitti:Paskaa suuttimessa ?

Kaasari putsattu kahteen kertaan.
Ride to live, live to ride.
Miiksuu
Liittynyt:
25.5.2010 19:12
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Miiksuu » 26.11.2013 11:48

Mitenköhän näitä kaasarin säätöjä pitäis nyt muuttaa?

Kun kaasun kääntää paikoillaan nopeesti pohjaan, niin booaa. Sitten kans kun paikoillaan pitää ihan pintakaasulla, niin kuulostaa siltä ku bensa olis loppumassa. Noi ilmenee sillon kun olen jonkun verran jo ajanut, mutta ei kylmänä. 1- ja 2-vaihteilla ei myöskään kierrä kunnolla.

Kyseessä on 03-husse, eli kaasari on phbh 28. PS on 138, neulan sokka alimmassa lovessa. TK-suutinta en muista varmasti, mutta saatto olla 60. Seosruuvin pyörittely ei tunnu auttavan.