Yamaha WR 125X/R viritys/tekniikka

Pyörä:
Yamaha DT 50R/X & Husqvarna SMS 125
Liittynyt:
3.8.2012 19:48
Yamaha WR 125X/R viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Väisänee_ » 9.8.2012 22:36

Semmosta aattelin kysäistä, että tekeekö sisäänajossa olevalle Yamaha WeeÄrrälle hallaa asentaa Leovincen slipari ja pipercross? Olisiko parempi ajaa sisäänajo vakiona vai haittaako pienet piristykset? :|

# Yleinen tekniikkatopic -muokkaus, -jkoljo
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut eQ123 » 17.8.2012 9:56

En suosittele laittamaan missään vaiheessa putkea jos et ruiskua säädätä tai tee sitä johtokikkaa mistä on puhuttu, ku nuo minarellin koneet paskoo männän ku ne käy laihalla, ja tehari pahentaa vaa sitä.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Paikkakunta:
Sotkamo
Liittynyt:
9.7.2012 14:33
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kemmumies » 8.9.2012 12:13

Pelkkä vaimennin ei tuo tehoja eikä muuta seos-suhdetta miksikään. Sen voi laittaa sisäänajossakin kiinni. Pipercrossia en suosittele vaihtamaan ellet säädätä ruiskua.
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 26.11.2012 9:57

Onkos kukaan täällä mototissa laittanut wr:ään tämmöstä settiä? Vaikka ei itellä nelaria ookkaan, niin vaikuttaa aika mielenkiintoselta tuo :P
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Pyörä:
Honda CB600F Hornet, Cagiva Mito Evo 2, Honda Monkey, EX Rieju Marathon 125 Pro SM, EX Aprilia SX 50
Liittynyt:
9.1.2012 17:08
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Karaikun » 26.11.2012 10:59

En kyllä usko että on kukaan laittanu, 183cc on tavalisempi ja sellasii löytyy muutama... Jos annat 900 dollarii niin kyllä mä voisin laittaa tollasen :lol:
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 26.11.2012 12:07

En anna mutta järkevämmältä tuo mun mielestä vaikuttaa kun malossin perus 183cc. Paljon perusteellisempi setti, kuin malossin mutta ei kuitenkaan paljoa kalliimpi :D en sitten tiiä miten mahtaa wr:än kone kestää noita tehoja..
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Pyörä:
Honda CB600F Hornet, Cagiva Mito Evo 2, Honda Monkey, EX Rieju Marathon 125 Pro SM, EX Aprilia SX 50
Liittynyt:
9.1.2012 17:08
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Karaikun » 26.11.2012 13:38

On se Malossin sarja puolet ton hinnasta mutta ei se tuo kun hevosen tai pari lisää tehoihin ja tossa setissä lukee 28-30 HP niin aika tehomylly siitä tulis jos laittais :D
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 26.11.2012 13:55

No ei se kyllä puolet halvempi ole, kun tuo 200cc maksaa 695e ja malossi ainakin moparissa 658e :lol: Pitäsköhä sitä ihan piruuttaan koittaa ettiä joku halpa wr ja ostaa tollanen setti :D
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Pyörä:
Honda CB600F Hornet, Cagiva Mito Evo 2, Honda Monkey, EX Rieju Marathon 125 Pro SM, EX Aprilia SX 50
Liittynyt:
9.1.2012 17:08
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Karaikun » 27.11.2012 12:12

Kannattais! :D Ton Mallosin hinnan olin kattonu ilma ruisku sarjaa jne ku ei oma pyörä sellasii tartte.. Osta mielummin Marathon, paljon helpompi virittää ku ei tartte säädellä ruiskuu :)
Pyörä:
Fantic 125 4t
Liittynyt:
29.5.2012 14:28
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Launchh » 15.12.2012 16:46

Mites on lukeeko noissa 180cc sylintereissä että ne on 180cc? Ja jos lukee niin miten sen sais piilotettua? Kun poliisi tulee kattelemaan ni sehän tajuaa sitten heti että ne on viritetty, siis jos siinä lukee että 180cc.
Pyörä:
Rieju rrx 50 cc, Yamaha WR 125r
Paikkakunta:
Varsinais-suomi
Liittynyt:
2.10.2012 17:28
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Joonaassss » 29.12.2012 1:53

Onko weeraan saatavana mitään laillista tapaa parantaa valoja?
Pyörä:
Kymco Super 9
Paikkakunta:
Rymättylä
Liittynyt:
23.8.2011 19:34
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Labomba » 1.1.2013 16:03

Valojen releyttäminen, ja johtojen vaihto paksumpiin.
Liittynyt:
17.1.2013 16:08
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ahnuld » 17.1.2013 16:19

Mikäs toi "johtokikka" oikeestaan on? En löytänyt nopeesti selaamalla mistään selitystä siihen:D
Pyörä:
Rieju rrx 50 cc, Yamaha WR 125r
Paikkakunta:
Varsinais-suomi
Liittynyt:
2.10.2012 17:28
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Joonaassss » 29.1.2013 15:17

Ei vakio umpioon voi heittää isompaa poltinta?
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: Yamaha WR viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 31.1.2013 0:03

Voi mut saattaa sulattaa umpiota.
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy