DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

Liittynyt:
5.5.2010 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut tuomotk » 25.5.2012 12:12

tuomotk kirjoitti:2010-vuoden DT, moottorin vikavalo pelaa jotain diskoa kun välillä palaa pätkittäin, välillä ihan kokoaikaisesti, ja joskus taas ei ollenkaan... osaako joku kertoa mikä mättää ? juuri ollut 12tkm huolto

tähän vielä lisäyksenä: alimpia vaihteita vaihtaessa (1,2,3) kuuluu pieni PAM, mutta sitten siitä ylöspäin semmonen iha normaali ääni, tai ei oikeastaan edes kuulu mitään... nimimerkillä tietämätön :nolo:
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
HAAPAVESII
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 25.5.2012 21:36

se valo ilmottaa jotai vikakoodia. vie huoltoon takas. paskat öljyt tai kytkin luistaa, tai ei siittä kyllä mitää pamahusta pitäs kuulua..
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2010
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
29.8.2011 9:05
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Lpr » 26.5.2012 11:44

moro! itellä 10 detsis paskat öljyt kai, 5tkm ajettu koko mopolla vasta. tulee välivapaita ja ei mene vapaalle hyvin. välillä pieni kruks ääni kun vaihtaa vaihetta. mitäöljyjä suosittelisitte kun tänään menen kaupungille!
Saatetaan ostaa mikä tahansa tehari am6! mieluiten mk thrower vai vince;) tarjoilkaas
Pyörä:
KTM EXC250 06', yamaha dt50x, yamaha DT125RE '06
Paikkakunta:
imatra
Liittynyt:
2.12.2008 21:06
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut -tyyppi-.- » 26.5.2012 12:45

hmm, mikähän tähä laitokseen tuli kun ei lähe käyntiin saa kipinän ja kokeilin ties kuin monella tulpalla, käy pari sekunttia ja sammuu. eilen kun olin lähdössä tankille niin pääsin kujalta pois alkoi jäätävä kierrosten leijuminen jaa mooaminen niin työnsin sen takas kotiin ja tän aamuu ihmetelly mikä siinä oikeen on.
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 26.5.2012 12:56

Ekaks sanosin että putsaa kaasari.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Pyörä:
TM MX250 2T -13
Liittynyt:
25.4.2011 11:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Pattes798 » 26.5.2012 14:24

Lpr kirjoitti:moro! itellä 10 detsis paskat öljyt kai, 5tkm ajettu koko mopolla vasta. tulee välivapaita ja ei mene vapaalle hyvin. välillä pieni kruks ääni kun vaihtaa vaihetta. mitäöljyjä suosittelisitte kun tänään menen kaupungille!


Castrol MTX
Pyörä:
KTM EXC250 06', yamaha dt50x, yamaha DT125RE '06
Paikkakunta:
imatra
Liittynyt:
2.12.2008 21:06
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut -tyyppi-.- » 26.5.2012 17:52

Reetuhai2 kirjoitti:Ekaks sanosin että putsaa kaasari.
nyt rullaa taas :--D
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2010
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
29.8.2011 9:05
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Lpr » 26.5.2012 22:31

moro!saako ton vakioputken helposti pois? ja mites ton pakoilman ouhistuspillin saa tukittuu ja pois parhaite? kaverinkaa kakspääl ajeltii ja rupes sulaa se yks kohta välipillin kohalta vaikka lämpöä pitäis kestääkki ku foliotki:D
Saatetaan ostaa mikä tahansa tehari am6! mieluiten mk thrower vai vince;) tarjoilkaas
Pyörä:
Yamaha DT 50x 2010
Paikkakunta:
Lpr
Liittynyt:
29.8.2011 9:05
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Lpr » 26.5.2012 22:51

moro taas!:d oon kännykäl ni en voi samaa viestii laittaa. onko jossai ohjeita koropalaa? 2-2.5cm tekisin, tai oisko jollai vinkkejä? ja jalkaa pitää sit korottaa,miten ois paras?
Saatetaan ostaa mikä tahansa tehari am6! mieluiten mk thrower vai vince;) tarjoilkaas
Pyörä:
Yamaha Dt 50x 2011
Paikkakunta:
Oripää
Liittynyt:
13.11.2011 22:35
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Juugis96 » 26.5.2012 22:54

Ajovalot etu eikä taka valot toimi. vilkut toimii. Missä vika mahtaa olla? Mopossa on kiinni phot-eco rajoitin. takavalossa näkyy erittäin himmeästi tyhjäkäynnillä melkeen huomaamaton. kiitos jo etukätee
Pyörä:
Yamaha dt50x 08
Liittynyt:
20.4.2011 16:25
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Jammu95 » 26.5.2012 22:56

Tarkasta liitokset.
Pyörä:
Yamaha Dt 50x 2011
Paikkakunta:
Oripää
Liittynyt:
13.11.2011 22:35
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Juugis96 » 26.5.2012 22:57

Jammu95 kirjoitti:Tarkasta liitokset.

mut jotenki epäilyttää et yht äkkiä lähtis? palaa muuten moottorin vikavalo kans
Pyörä:
Yamaha dt50x 08
Liittynyt:
20.4.2011 16:25
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Jammu95 » 26.5.2012 23:00

Tarkasta kaikki liitokset jos toi vikavaloki palaa ;)
Pyörä:
Yamaha Dt 50x 2011
Paikkakunta:
Oripää
Liittynyt:
13.11.2011 22:35
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Juugis96 » 26.5.2012 23:09

Jammu95 kirjoitti:Tarkasta kaikki liitokset jos toi vikavaloki palaa ;)

no tuota se vikavalo on palanu jo paljon aikasemmin :D
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Miiggael » 26.5.2012 23:28

Lpr kirjoitti:moro taas!:d oon kännykäl ni en voi samaa viestii laittaa. onko jossai ohjeita koropalaa? 2-2.5cm tekisin, tai oisko jollai vinkkejä? ja jalkaa pitää sit korottaa,miten ois paras?
http://www.motot.net/wiki/Koropalan_tekeminen_itse
Tuoltaha löytyy ohjeet
Lpr kirjoitti:moro!saako ton vakioputken helposti pois? ja mites ton pakoilman ouhistuspillin saa tukittuu ja pois parhaite? kaverinkaa kakspääl ajeltii ja rupes sulaa se yks kohta välipillin kohalta vaikka lämpöä pitäis kestääkki ku foliotki:D
Eikös sen letkun saanut jättää siihen ihan vapaasti roikkumaan, tai eihän sitä oo vaikeeta laittaa jotenkin ryttyyn. (Jos siis meinasit sitä letkua)
Juugis96 kirjoitti:no tuota se vikavalo on palanu jo paljon aikasemmin :D
No mikset käytä huollossa, ku se vikavalo on nimenomaan sen takia että ne siellä kattoo mikä siinä on vikana?