SM harjoittelupaikat?

bjrk
Pyörä:
cbr 1000rr 08 , Kawasaki 450
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
15.4.2009 12:07

ViestiKirjoittanut bjrk » 5.3.2010 15:03

No mistä löytyy sitten suomen PARAS SM-rata? :D
tms178
Pyörä:
KTM 525 SMR
Liittynyt:
25.5.2008 17:17

ViestiKirjoittanut tms178 » 5.3.2010 22:02

Paras rata on mun mielestä Iisalmessa.
Maskotti^
Pyörä:
kx450f
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.11.2004 22:34

ViestiKirjoittanut Maskotti^ » 30.5.2010 18:02

Vantaan rata on uusittu. Sinne kaikki ihmettelemään ja kokeilemaan uutta vähän teknisempää rataa!
Jepuz
Pyörä:
Aprilia SMXV450 VDB replica, Aprilia MXV450
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
10.7.2005 23:40

ViestiKirjoittanut Jepuz » 18.6.2010 15:06

Maskotti^ kirjoitti:Vantaan rata on uusittu. Sinne kaikki ihmettelemään ja kokeilemaan uutta vähän teknisempää rataa!


videokuvaa vantaan radalta..
Sladissa sisään, paareilla ulos.. #210 Allrightin miittien kotisivu!
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 20.6.2010 17:16

tms1 kirjoitti:Paras rata on mun mielestä Iisalmessa.

Omasta mielestä kemora. Jo ihan pelkästään turvallisuuden takia jo.

Iisalmella ihan mukava se hyppyriä edeltävä ja jälkeiset jarrupatit. On ihan vähän teknisiä ajettavia niin tuntu open luokan häntäpäässä missä ite ajoin niin porukka ajavan kohtuu hiljaa, ja sehän sopii crossarille. Helpot ohituspaikat siinä tarjolla, ei tarvii paluusuoran piki/öljy/ihme muussissa tehä jarrutus hullutteluja.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 21.6.2010 0:40

En oo käyny sitten huhtikuun tuolla lavangon sm radalla, mutta videon perusteella tuohan näyttää jo aika mehevältä ! Kuhan loukkaantumisesta selvitään niin pakko päästä testaamaan !
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 2.8.2010 8:38

Asun Tuusulassa eli Uusimaan alueella. Onko tässä 200 km säteellä muita mestoja motoiluun kuin tuo Lavanko (ja ei kysellä ajokortin perään)?
En tiiä tarviiko niitä ees olla muita kun tuo Lavanko nykyään sen verran pareman näköinen..
Loud Pipes Save Lives.
Kiiiski
Pyörä:
bobber
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2007 22:53

ViestiKirjoittanut Kiiiski » 15.8.2010 17:47

ahvenisto :roll: ?
Jepuz
Pyörä:
Aprilia SMXV450 VDB replica, Aprilia MXV450
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
10.7.2005 23:40

ViestiKirjoittanut Jepuz » 3.4.2011 22:09

Lavangon supermoto-rata on taas kokenut muutoksia.
Uusi kiertosuunta ja uudet hiekkaosuudet.
Kuvia muutostöistä "ensimmäisella hiekkaosuudella":
http://epho.pic.fi/kuvat/Supermoto/Lava ... 1.jpg/full
http://epho.pic.fi/kuvat/Supermoto/Lava ... 2.jpg/full
http://epho.pic.fi/kuvat/Supermoto/Lava ... 2.jpg/full

teaser http://www.youtube.com/watch?v=s10KUcGC ... r_embedded
Sladissa sisään, paareilla ulos.. #210 Allrightin miittien kotisivu!
Husky510
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 11:29

ViestiKirjoittanut Husky510 » 7.4.2011 21:36

Onko mitään hajua millaisista muutoksista siellä lavangoon on tulossa, muita...jne
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään
Jepuz
Pyörä:
Aprilia SMXV450 VDB replica, Aprilia MXV450
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
10.7.2005 23:40

ViestiKirjoittanut Jepuz » 8.4.2011 0:21

Eli startti lähtee asfaltilta "varikon" suuntaan.. siitä vasen 180, sit tiukka shikaani, sit siitä S-kurvi oikeelta vasemmalle ja alamäkeen assua pitkin, kunnes tulee 180-kurvi oikeelle ja sit hetki assua ja tulee toi eka hiekkaosuus. Ensimmäinen hiekkaosuus sisältää ton jyrkän vallin + 2 isoa hyppyriä ja toiselle hiekkaosuudelle mennään assua pitkin ja siellä tulee "täyspitkä" pattisuora ja vallikurvi, josta takas assulle. Ton paremmin en osaa selittää.. :seko:
Sladissa sisään, paareilla ulos.. #210 Allrightin miittien kotisivu!
Husky510
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 11:29

ViestiKirjoittanut Husky510 » 8.4.2011 8:43

Jepuz kirjoitti:Eli startti lähtee asfaltilta "varikon" suuntaan.. siitä vasen 180, sit tiukka shikaani, sit siitä S-kurvi oikeelta vasemmalle ja alamäkeen assua pitkin, kunnes tulee 180-kurvi oikeelle ja sit hetki assua ja tulee toi eka hiekkaosuus. Ensimmäinen hiekkaosuus sisältää ton jyrkän vallin + 2 isoa hyppyriä ja toiselle hiekkaosuudelle mennään assua pitkin ja siellä tulee "täyspitkä" pattisuora ja vallikurvi, josta takas assulle. Ton paremmin en osaa selittää.. :seko:



Kiitos. nyt vähän on hahmottamassa sitä...
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään
leppape1
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 13:04

ViestiKirjoittanut leppape1 » 8.4.2011 15:57

ajetaankos sitä vähän kuin ennen vanhaan,mutta toiseen suuntaan?
Jepuz
Pyörä:
Aprilia SMXV450 VDB replica, Aprilia MXV450
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
10.7.2005 23:40

ViestiKirjoittanut Jepuz » 8.4.2011 16:37

leppape1, juurikin noin. Hiekat kokee taas radikaaleja muutoksia ja näin pitäis ohituspaikkojakin muodostua "leveisiin" assujarruihin ja teknisiin hiekkaosuuksiin.. :)
Sladissa sisään, paareilla ulos.. #210 Allrightin miittien kotisivu!
leppape1
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 13:04

ViestiKirjoittanut leppape1 » 8.4.2011 19:58

Ok,olenkin ajellut välillä vanhaa rataa toisinpäin kun ei ollut muita kuskeja radalla..radan luonne muuttuu aika paljon,keskiosan ässä on huomattavasti huimempi alamäkeen ja varikon mutkan jarruun saa hyvän vauhdin ja pääsee reenaamaan jarrusladia.