Mopomönkijät

Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 18.2.2007 14:33

abcdefghijklmn kirjoitti:kuulemma kymco mxu:n saa kulkemaan ihan mukavasti kun ottaa ilmanputsarin kurit pois...
Ilmanputsarin kuristus? Eikös moinen lisää bensan kulutusta? Onko kenelläkään kokemusta noiden kestävyydestä?
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
KovaLuu_91
Liittynyt:
14.10.2005 20:49

ViestiKirjoittanut KovaLuu_91 » 18.2.2007 14:42

Tuuningmaster kirjoitti:
abcdefghijklmn kirjoitti:kuulemma kymco mxu:n saa kulkemaan ihan mukavasti kun ottaa ilmanputsarin kurit pois...
Ilmanputsarin kuristus? Eikös moinen lisää bensan kulutusta? Onko kenelläkään kokemusta noiden kestävyydestä?

Kerro viritys mikä ei lisää pensan kulutusta
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 18.2.2007 14:47

KovaLuu_91 kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:
abcdefghijklmn kirjoitti:kuulemma kymco mxu:n saa kulkemaan ihan mukavasti kun ottaa ilmanputsarin kurit pois...
Ilmanputsarin kuristus? Eikös moinen lisää bensan kulutusta? Onko kenelläkään kokemusta noiden kestävyydestä?

Kerro viritys mikä ei lisää pensan kulutusta

Tarkotin kylläkin sitä että kun ilmanputsaria tukitaan kuristuksilla, että siitä nousee pensan kulutus. En puhunut virityksestä mitään käsittääkseni?
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
KovaLuu_91
Liittynyt:
14.10.2005 20:49

ViestiKirjoittanut KovaLuu_91 » 18.2.2007 15:02

Tuuningmaster kirjoitti:
KovaLuu_91 kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:
abcdefghijklmn kirjoitti:kuulemma kymco mxu:n saa kulkemaan ihan mukavasti kun ottaa ilmanputsarin kurit pois...
Ilmanputsarin kuristus? Eikös moinen lisää bensan kulutusta? Onko kenelläkään kokemusta noiden kestävyydestä?

Kerro viritys mikä ei lisää pensan kulutusta

Tarkotin kylläkin sitä että kun ilmanputsaria tukitaan kuristuksilla, että siitä nousee pensan kulutus. En puhunut virityksestä mitään käsittääkseni?

aijaa..:P no ei kai se sitä lisää..?
Taitaa olla parhaita mopomönkkäreitä kestävyydes mitä oon kuullu.
Tietääkö kukaan mitä kaikkia kuristuksia siinä on?
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 18.2.2007 18:30

KovaLuu_91 kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:
KovaLuu_91 kirjoitti:Kerro viritys mikä ei lisää pensan kulutusta

Tarkotin kylläkin sitä että kun ilmanputsaria tukitaan kuristuksilla, että siitä nousee pensan kulutus. En puhunut virityksestä mitään käsittääkseni?

aijaa..:P no ei kai se sitä lisää..?
Taitaa olla parhaita mopomönkkäreitä kestävyydes mitä oon kuullu.
Tietääkö kukaan mitä kaikkia kuristuksia siinä on?
Mun käsityksen mukaan kun kone ei saa ilmaa käy moottori rikkaammalla eli kokoajan ns. "ryyppy päällä". Mutta lopetan omalta osaltani OT:n tähän ja loput saa laittaa YV:llä
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
abcdefghijklmn
Liittynyt:
5.9.2006 21:55

ViestiKirjoittanut abcdefghijklmn » 18.2.2007 19:01

KovaLuu_91 kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:
KovaLuu_91 kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:
abcdefghijklmn kirjoitti:kuulemma kymco mxu:n saa kulkemaan ihan mukavasti kun ottaa ilmanputsarin kurit pois...
Ilmanputsarin kuristus? Eikös moinen lisää bensan kulutusta? Onko kenelläkään kokemusta noiden kestävyydestä?

Kerro viritys mikä ei lisää pensan kulutusta

Tarkotin kylläkin sitä että kun ilmanputsaria tukitaan kuristuksilla, että siitä nousee pensan kulutus. En puhunut virityksestä mitään käsittääkseni?

aijaa..:P no ei kai se sitä lisää..?
Taitaa olla parhaita mopomönkkäreitä kestävyydes mitä oon kuullu.
Tietääkö kukaan mitä kaikkia kuristuksia siinä on?

no kuulemma myös sylinterissä olis jotain kureja mutta en ole varma
njietro
Paikkakunta:
kaukana Lurjuksesta
Liittynyt:
13.2.2005 10:36

ViestiKirjoittanut njietro » 18.2.2007 22:41

Ilmanputsarin kuristus? Eikös moinen lisää bensan kulutusta? Onko kenelläkään kokemusta noiden kestävyydestä?
Samaan aikaan kun ilmanoton puolta kuristetaan, vaihdetaan kaasuttimeen samalla tottakai pääsuutin pienemmäksi jolloin bensa/ilma -suhde pysyy samansuuruisena ja kulutus ei kasva.

Paitsi kulutus kasvaa sen takia että mitä laiskempi mopo, sen enempi tarvii ajaa lusikka pohjassa. Vaikka niin te taidatte tehdä viritetyilläki. ;D
.
ANNELI
h5y55
Liittynyt:
5.4.2006 18:41

ViestiKirjoittanut h5y55 » 7.3.2007 20:00

Ei nelivetosia mopo mönkijöitä saa tai siis 50cc! itelläni on mopo mönkijä ja kiva sillä pelleillä on sekä kesäl et talvel
turvekeisari
Liittynyt:
2.1.2007 17:39

ViestiKirjoittanut turvekeisari » 7.3.2007 21:24

Kumpiko mopomönkijä olis parempi päivittäiseen ajoon ja ajetaan enimmäkseen asfaltilla mutta myös hiekalla ja sitä hiukan pitäs piristääkki.. kuinka on osien saatavuus kyseisiin vehkeisiin?
Derbi DFW 50 vai Aeon Revo2 ?
joppe-
Pyörä:
KTM 640 LC4
Paikkakunta:
Joensuu/Iisalmi
Liittynyt:
13.11.2006 16:42

ViestiKirjoittanut joppe- » 11.3.2007 18:22

ei kellään sattuis olemaan sitä TM:n vertailua? ja voisko skannata?
poijtsu
Paikkakunta:
polvijärvi
Liittynyt:
27.1.2007 17:09
mopo mönkijä

ViestiKirjoittanut poijtsu » 18.3.2007 16:15

sattusko joku tietää mistä sais osia derbi dfw50cc vm05, laittakaa linkkejä?

ja missä on kyseisessä mönkiässä kuristin tai rajoitin? tai saako nuihin ostettuu josta tehareita?
MazuMas
Liittynyt:
22.9.2005 16:41

ViestiKirjoittanut MazuMas » 3.4.2007 10:36

Miksihän Kymco ei ole mukana tuossa TM:n testissä?
OSTETAAN 6 V JÄNNITEREGU (TASAAJA)!!
Soliferia - ehkä maailman paras Solifer -sivusto: Liity, ILMAISEKSI.
http://soliferia.parasiitti.org/
Farelonil
Paikkakunta:
Iisalmimetropoli
Liittynyt:
5.4.2007 16:03

ViestiKirjoittanut Farelonil » 5.4.2007 16:30

Joo, nostellaan hieman topiikkia ylöspäin.

Itselleni on tulossa Diablo Dinlyn 50cc Limited edition, kun 20. päivä 15 täytän ja seuraavina päivinä kortin suoritan. Ihan uutena tulee jne.. Minulla ei ole vähääkään käynyt mielessä jonkun muunlaisen mopon osto! Semmonen siis tulossa ja on aika harvinainen näky tämänkin kaupungin liikenteessä.

Minua hieman ihmetyttää se ennakkoluuloisuus, joka on mopomönkkärien kohdalla. Hieman uudenlaista peliä niiden vanhojen MBK:n ja muiden rinnalle.

Kuitenkin, minkälainen on poikien ajokokemus, Diablolla tai mopomönkkärillä yleensäkkin? Olisi ihan kiva tietää jtn. ennen kuin itse lähden ajamaan.

Btw: joku kaipaili sitä TM:n vertailua.. Kyl' löytyy
MazuMas
Liittynyt:
22.9.2005 16:41

ViestiKirjoittanut MazuMas » 5.4.2007 17:52

Jokainen arvostaa omanlaistansa ajokokemusta, joten sinun täytyy itse kokea kyseisen mönkijän ajotuntuma. Jos muut alkavat antaa arvioita ajettavuudesta niin ne voivat poiketa arvostamastasi ajettavuudesta melkoisesti, joten sinun tulee todellakin käydä mieluummin itse koeajolla kyseisellä mönkijällä ennenkuin ostat sen.
OSTETAAN 6 V JÄNNITEREGU (TASAAJA)!!
Soliferia - ehkä maailman paras Solifer -sivusto: Liity, ILMAISEKSI.
http://soliferia.parasiitti.org/
install
Liittynyt:
10.2.2007 21:06
cpi xs50

ViestiKirjoittanut install » 24.4.2007 17:25

Minulla on tuommoinen cpi xs50 vm.2006. ollu vuoden mutta täytin vasta huhtikuun alussa niin olen ajanut sillä tiellä vasta noin 400km. mittarissa nyt 1400. mönkijä on vakio mutta kyllä saa keuliin ja kahelle renkaalle sivuttain helposti. Talvella komea peli pyörittää. tarkoitus on myydä tämä että jos jollain on kiinnostusta ni pistäkää viestiä. :) Galleriassa kuvia pelistä

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista