Mistä löydän tietyn kypärän tai visiirin siihen?

Sami Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 3:00
Mistä löydän tietyn kypärän tai visiirin siihen?

ViestiKirjoittanut Sami » 16.5.2004 19:12

Foorumille tulee paljon tiedusteluita tummennettujen/iridium visiirien myyntipaikoista. Aluksi kannattaa käyttää maalaisjärkeä ja kysellä sieltä mistä itse kypäränkin osti. Jos sieltä ei löydy tai ei kelpaa, kannattaa etsiä kypärän maahantuoja ja hakea sieltä, tai tiedustella sieltä jälleenmyyjiä.

Maahantuojien ja monen muunkin asian etsimiseen oiva työkalu on GOOGLE. Tee siis kyselyviesti vasta Googlauksen jälkeen. Linkkihakemistostakin voi etsiä kauppiaita ja maahantuojia.
rise20
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
1.9.2005 16:51
visiiri

ViestiKirjoittanut rise20 » 8.9.2005 17:51

no ite mä ostin mun kypärää visiirin sillee et vein sen liikkeesee ja sanoin et laittaa siihen tummenetun visiirin
sirtapsa
Paikkakunta:
Muurame
Liittynyt:
8.10.2005 10:44

ViestiKirjoittanut sirtapsa » 8.10.2005 20:45

No mä sain mun kypärän kaupan päälle kun ostin mopon ja siihe pitäs ostaa uus visiiri.. omistajaa en oo saanu kiinni ja kypärä on aika vanha.. malli on Bieffe Bizar.. että sattusko kukaan tietämään mistä sais visiirin tollaseen?
Sami Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Sami » 9.10.2005 0:03

sirtapsa kirjoitti:No mä sain mun kypärän kaupan päälle kun ostin mopon ja siihe pitäs ostaa uus visiiri.. omistajaa en oo saanu kiinni ja kypärä on aika vanha.. malli on Bieffe Bizar.. että sattusko kukaan tietämään mistä sais visiirin tollaseen?

Tässä topicissa on jo neuvottu. Google kertoo lähes kaiken.

Bieffe kypäriä myy Pyörä ja Mopo, http://www.npm.fi/tuotteet/kyparat_bieffe.shtml

Etsi lähin pyörä ja mopo liike tai heidän jälleenmyyjä ja pitäisi Bieffe kypäriä löytyä.

Laitan tän topicin lukkoon, ekassa viestissä on jo kerrottu kaikki tarvittava.