2T viritys ja tekniikka

v1lzu
Pyörä:
KTM EXC
Liittynyt:
15.8.2010 13:40
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut v1lzu » 2.3.2014 16:12

Onko suuria eroja mikunin 34mm ja keihin 34mm?
Masai<3<3
Pyörä:
*EX* masai (72cc), *EX* Suzuki PV (60cc), Yamaha DT 125x -06, Aprilia AF1 125 (StreetFighter)
Paikkakunta:
Särkisalo (salo)
Liittynyt:
22.7.2011 16:36
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Masai<3<3 » 4.3.2014 9:36

Osaisko joku sanoo paljo detsist irtoo heppoja ku on arrowin tehari,johtokikka ja isommat suuttimet kaasaris?
Suomenpaskin
Pyörä:
husaberg 650 -04
Liittynyt:
23.6.2013 2:51
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Suomenpaskin » 4.3.2014 10:49

Masai<3<3 kirjoitti:Osaisko joku sanoo paljo detsist irtoo heppoja ku on arrowin tehari,johtokikka ja isommat suuttimet kaasaris?

Ei.
Masai<3<3
Pyörä:
*EX* masai (72cc), *EX* Suzuki PV (60cc), Yamaha DT 125x -06, Aprilia AF1 125 (StreetFighter)
Paikkakunta:
Särkisalo (salo)
Liittynyt:
22.7.2011 16:36
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Masai<3<3 » 4.3.2014 11:21

No niimpä arvasin... ni ei mut oikeesti olis iha kiva tietää paljo about omas pärräs on tehoo.
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Maekine » 4.3.2014 20:27

Luultavasti samaa luokkaa, kun noissa TT-katulaiskoissa Husseissa, eli jotain 25...28hp koneelta.

Huiput ja vedot kun on samaa luokkaa omassa Giannelli-detsissä, kuin noissa Husseissakin.
¤SuZuKi¤
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut -Zone- » 4.3.2014 20:42

Masai<3<3 kirjoitti:No niimpä arvasin... ni ei mut oikeesti olis iha kiva tietää paljo about omas pärräs on tehoo.

Jos asia oikeasti kiinnostaa, niin helpoimmalla pääsee kun varaa ajan dynoon. Suurin piirteisenkin tehon voi mitata puoli-ilmaiseksi esim ilmaisella gsf-dynolla. http://atom007.heimat.eu/tmt/gsf_dyno.html
Eikös se oikeastaan ole ihan sama minkä verran sitä lukemana on, jos se teho ajossa vaan riittää ja jos ei riitä, niin virittää myllyä sitten lisää. Oli se teho lukemana nyt sitten mitä tahansa.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Höspö
Pyörä:
Yamaha DT125R -91 <3
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
26.4.2004 17:53
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Höspö » 9.3.2014 16:44

Ja kannattaa muistaa että DT:seen tehdyt "teharit" on vaan optimoituja putkia täystehoiselle.

Vakio pytyllä pakoaukon koko ja ajoitukset riittää hyvin kisaenskan tai crossin putkelle mutta pakoaukonsäädin aukeaa tällöin liian ajoissa 8)
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut snuarrow » 9.3.2014 23:57

viewtopic.php?f=7&t=85897
fuurios
Pyörä:
Suzuki rm125 -95
Liittynyt:
20.3.2014 8:07
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut fuurios » 28.3.2014 16:23

Mikä on kun 125cc Suzuki Rm muutaman seisontapäivän jälkeen ei meinannut käynnistyä ja tämän jälkeen kun pyörä lähti käyntiin ja antoi käydä, kaikki vaikutti aivan normaalilta, mutta kun antoi kaasua rupesi paukkumaan putkesta ja pätkimään?
kek
Liittynyt:
30.7.2007 14:04
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut kek » 28.3.2014 18:35

Irroitin aprilia rs 125 piikistä kytkimen ensimmäistä kertaa. Kun laitoin kytkimen takaisin kiinni, en pystynyt vaihtamaan vaihdetta ollenkaan, vaan vaihdinpoljin tuntui olevan jumissa. Mikähän voisi olla vikana? Voiko johtua siitä, että en lisännyt vaihteistoöljyjä? Kiristin kytkimen ruuvit kiinni 7 Nm momenttiavaimella.
kiitos vastauksista!
mak33z
Liittynyt:
14.7.2012 18:36
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut mak33z » 16.4.2014 14:22

Paljon maksaa 144c husqvarna sm pyörään. Olisko täällä jollain myynnissä ? Mitä muuta tarvitsen sylinterisarjan lisäksi. Vuosimalli 2010
-jimi
Pyörä:
Rieju Marathon (183) , (ex)Husqvarna SM/WR
Liittynyt:
23.9.2012 15:58
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut -jimi » 18.4.2014 11:44

Mp racingiltä löytyy ainakin 144cc/Wr/Cr ja ebaysta pitäs löytyä, myös HTM racingin sivuilta saa tilattua HTM 144cc pyttyjä. Kaveriks tarviit ainakin isomman soppakauhan ja sillee :D
Juuuso22
Pyörä:
Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
22.4.2012 21:22
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Juuuso22 » 21.4.2014 2:56

Mp racingilla maksaa n.825e+postikulut ja pakettiin sisältyy pytty, mäntä, kansi, tiivisteet ja vissiin pa säätimen laipat. Lisäksi tarviit ainakin isomman kaasarin ja wr imukaula ja torvi olis kans hyvä olla
Se piirtää kel on liituu!
http://www.youtube.com/user/juustomies16
-jimi
Pyörä:
Rieju Marathon (183) , (ex)Husqvarna SM/WR
Liittynyt:
23.9.2012 15:58
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut -jimi » 22.4.2014 12:44

Onko kukaan käyny penkittämässä husseensa pyttykoron jälkeen ? Itellä tulee nippuu tällä viikolla husse pyttykoron mikuni tmx 38 ja jollymoton kanssa. ;)
vinski97
Liittynyt:
20.4.2014 19:51
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut vinski97 » 12.5.2014 16:08

Moroo, kertokaa viisaammat mikä -06 piikkisessä exc:ssä on kun pätkii perkeleesti yläkierroksilla, tulppa, tulpanhattu, johto ja puola vaihettu mutta ei auttanu. Sitten valot ja vilkut pimeni, ja ottaa häiriöö kun painaa tööttiä ei kuitenkaan sammu mutta kierrokset laskee. :s