Hyvästi r/motorcycles, se oli hauska ajo

shaoo11
Liittynyt:
24.1.2023 17:29
Hyvästi r/motorcycles, se oli hauska ajo

ViestiKirjoittanut shaoo11 » 24.1.2023 17:36

Hei, olen virallisesti tehnyt päätöksen myydä viimeisen moottoripyöräni ja ostaa avoauton. Minulla on jo 'vert', nyt ei ole enää muuta kuin myydä Speed ​​Triple. Siitä on ollut mahtavat 15 vuotta ja uskomattomat 75 000 mailia, mutta tämä viimeinen kolari saa minut pohtimaan kuolevaisuuttani ja ymmärtämään, että kun 50 hiipii päälleni, en aio parantua niin nopeasti kuin ennen. Ja sitä on vaikea vetää sisään kytkintä, jossa on titaanilevy ranteessa. Minulla on nyt lapsi mukanani. Kolmen hengen ruokatarvikkeet eivät mahdu reppuun. Toisin sanoen elämä on tunkeutunut hauskuuteeni.

Se on ollut uskomatonta, hyvät naiset ja herrat, arvostan kaikkea tukea ja ystävällisiä sanoja kaikilta tässä harrastuksessa. En todellakaan odottanut, että kasvaisin lopulta aikuiseksi ja saan oikean auton, mutta tässä sitä ollaan. Valitettavasti en voi pysyä tilaajana ilman pyörää, jatkuva muistutus vain sattuu liikaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja pidä kiiltävä puoli ylöspäin.
JerKy22
Liittynyt:
4.7.2023 20:44
Re: Hyvästi r/motorcycles, se oli hauska ajo

ViestiKirjoittanut JerKy22 » 17.7.2023 20:51

Kaunista ja surullista samaan aikaan... :| Toivottavasti omat ajot kestää myös tuonne 50 tienoille, ei varmasti ole silloin mitään valittamista. Ja bonusta jokainen lisävuosi siinä vaiheessa... Onnea valitsemallesi tielle!