The X Projects kyykyt. #kannonjärvennyrkkipaja

Emetus
Pyörä:
Honda CR 250cc 2007, Derbi X-Treme 50cc, Cagiva Mito, Derbi jokupaska 50cc kaikilla vuosimalleilla, Cagiva Mito v.2.0, Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Kannonjärvi
Liittynyt:
18.11.2012 2:03
The X Projects kyykyt. #kannonjärvennyrkkipaja

ViestiKirjoittanut Emetus » 1.5.2014 20:26

Hei vaan kaikille, myös täällä kevari puolella. Eli jos ootte lueskellu mopo topicceja saatatte tietää kuka oon ja, että omistan paljon äidinkielellisiä virheitä, mutta asiaan :D
Sillä ns. M.A.D Räxällä vaihdoin tällasen Miton:
Kuva
Kuva
Suunnitelmat on vielä vähän auki, mutta tässä tän hetkiset ideat:
Joku ison pyörän berä. EI OLE
Kiiltävän mustat katteet ja runko. EI OLE
Jotain punasta (vanteet yms.) EI OLE
Ehkä uudet katteet, koska nykysistä melkee kaikki kiinnikkeet paskana :/ EI OLE
Kaasarin säätö. TEHTY
Startin kunnostus. EI TEHTY
Katteiden korjaus&kiinni laittaminen, jos en osta uusia EI TEHTY
Joku toinen änkkä tai koko putkisto&lyhennetty välipilli. EI OLE
Fättis ON
Stuntti hilppeet tulee mikäli keuliminen onnistuu jotenki.
Tuskin hirveästi muuta, mutta päivittelen tätä listaa jos tulee jotain mielee. Mito siis tuli tänään ja alko heti vittuilemaan eli pätkii hirveästi ja booaa alakierroksilla, saa varmaa liian vähä bensaa, koska ryyppy päällä toimii jotenki. Jos jollai on jääny tallin nurkkiin tällasia osia nii voin jopa ostaa pois:
Kaikki muovit lukuun ottamatta perää.
Joku hieno streetfighter tyylinen berä.
Takahäkki.
Joku änkkä.
Fättis ja raiserit
Sähkösarja
Iha sama mitä Mito tavaraa omistat nii laita yv. Kaikkea saattaa tarvita :D
Lauantaina (3.5) Tähän topicciin saattaa myös tulla kaverin Mito, joten sitä odotellessa.
E: Noin! Nyt myös Nikolla on Mito ja tähän vois jotai turhaa kirjotella siitä :D
Eli siitä on mäntä paskana, mutta muute siisti ja hyvä laitos :D Tälle Mitolle ei tuu hirveitä muutoksia, mutta ei se haittaa vaikka mää jotai siitä kirjottelen.
Kuva
Tähän on siis tulossa mäntä ja jotai pientä hifistelyä rungon kiillotusta yms. Ei kai tästä enempää :D
Moro!
Viimeksi muokannut Emetus päivämäärä 13.4.2016 22:40, muokattu yhteensä 13 kertaa
50cc Stuntti deba ja muut Derbit
Randomkyykkylöpinää :D
monoluola
Pyörä:
detsi
Paikkakunta:
pyhäntä
Liittynyt:
31.5.2012 11:47
Re: Cagiva Mito goes something.

ViestiKirjoittanut monoluola » 1.5.2014 20:38

kyllähän tätä pitää seurata innolla ;D
ääni korvaa puuttuvan tehon
Emetus
Pyörä:
Honda CR 250cc 2007, Derbi X-Treme 50cc, Cagiva Mito, Derbi jokupaska 50cc kaikilla vuosimalleilla, Cagiva Mito v.2.0, Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Kannonjärvi
Liittynyt:
18.11.2012 2:03
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut Emetus » 4.5.2014 21:56

Hienoa mounola! :D
Juuh elikkäs tänään tuli myös Nikolle (derbisti98) Mito. Niinku mun entisiä topicceja seuranneet on huomannu nii teen paljon hommia Nikon kanssa, joten näitäki rakennellaan luultavasti yhessä. Eli Nikon Mitosta on männästä lohjennu palanen muuten sen pitäs toimia. Löytyy viripyttyä yms ;).
Kuva
Keski-Suomen Toukokuu...
Kuva
Räsä&Mito.
Tää NIkon Mito on myös lisätty alotusviestiin nii sieltä voi lukea, että mitä tähän on tulossa :). Sitte omaan Mitoon. Elikkäs sillä oon pääasiassa vaa ajanu, mutta jotai pientä oon tehny niiku tutkinu sähköjä ja poistanu kilventelineen. Tänää piti laittaa starttia, mutta sitte alko tulemaa lunta -.- Pari kuvaa Mitosta:
Kuva
Ruma perse, mutta siistimpi ilman vilkkuja ja kilventelinettä
Kuva
Perjantaina tuli ajeltua parin kaverin kanssa
Kuva
Lunta tulee ja kaikkia vituttaa...
Edelleen Mito vittuilee eli booailee ajossa ja yläkierroksilla ei toimi kunnolla, että oisko kellää vinkkiä mistä vois johtua? Kiitos vaa jos joku osaa auttaa. Parempia kelejä ootellessa... Moro!
50cc Stuntti deba ja muut Derbit
Randomkyykkylöpinää :D
Emetus
Pyörä:
Honda CR 250cc 2007, Derbi X-Treme 50cc, Cagiva Mito, Derbi jokupaska 50cc kaikilla vuosimalleilla, Cagiva Mito v.2.0, Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Kannonjärvi
Liittynyt:
18.11.2012 2:03
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut Emetus » 5.5.2014 20:41

Johos! Mun Mito toimii paremmin ku ennen, toki ei vieläkään täydellisesti saattaa osittain johtua siitä, että pakoaukonsäädin ei toimi :itku: Otettiin kaasari pois ja säädettiin samalla ilmaruuvia ja nyt on vetoja. Seuraavana pa säädin ja startti kuntoon. Huomenna äiti tuo takajarrupalat ja polttimon etuvaloon nii mukavempi ajella
Kuva
Purettu muovisukkula.
Nikon Mitolla on henkisiä ongelmia tai lähinnä entisellä omistajalla, koska mäntä on ollu varmaan liian pieni.
Kuva
Imuhelma on poikki ja pakopuoli osunu varmaa säätimeen.
Kuva
Eihän siinä Nikolle tulemaan uutta mäntää ja mulle pipercrossia, jarrupalat ja polttimo ja taas mennään! Koittakaas antaa ehdotuksia mun Apikkaa tai muute vaa kommentoikaa jtn. :)
Viimeksi muokannut Emetus päivämäärä 5.5.2014 22:56, muokattu yhteensä 1 kerran
50cc Stuntti deba ja muut Derbit
Randomkyykkylöpinää :D
vesterinen_99
Pyörä:
Suotta luottelen tuskin kukaan jaksaa lukea....
Liittynyt:
24.12.2013 2:07
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut vesterinen_99 » 5.5.2014 22:06

semmosta tälläkertaa, Meinaako eme vakio keulaa vai maskia?
Miksi poliisilla on pamppu vasemmassa kädessä?
-Koska asiakas on aina oikeassa
projekti topiccia>http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=72&t=85690
Ja piikkipuolelle>http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=93&t=85887
Emetus
Pyörä:
Honda CR 250cc 2007, Derbi X-Treme 50cc, Cagiva Mito, Derbi jokupaska 50cc kaikilla vuosimalleilla, Cagiva Mito v.2.0, Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Kannonjärvi
Liittynyt:
18.11.2012 2:03
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut Emetus » 5.5.2014 22:59

Nohnoh niiku alotusviestistä voi päätellä ja mun puheista hallilla nii aluks koitan vakiolla, koska Miton etuvalot on nii hienot ja se sun maski oli paskana :(
50cc Stuntti deba ja muut Derbit
Randomkyykkylöpinää :D
Emetus
Pyörä:
Honda CR 250cc 2007, Derbi X-Treme 50cc, Cagiva Mito, Derbi jokupaska 50cc kaikilla vuosimalleilla, Cagiva Mito v.2.0, Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Kannonjärvi
Liittynyt:
18.11.2012 2:03
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut Emetus » 7.5.2014 23:55

Ei oo pakko kommentoida, tai itseasiassa nyt on! Tein nimittäi mahtavan suunnitelman Gimpillä ja teidän pitää kertoa mielipiteenne siitä :D
Kuva
Ja mun skilleistä ei tarvii sanoa yhtää mitää tai käy huonosti :D
Kummallekkaa Mitolle ei oo oikee tehty mitää paitsi mun Mitolla on ajettu
Kuva
Käytii eilen ajelemassa Nikon kanssa.
Nyt heittäkää kommenttia jostaki, iha sama mistä :D
Öitä!
50cc Stuntti deba ja muut Derbit
Randomkyykkylöpinää :D
Emetus
Pyörä:
Honda CR 250cc 2007, Derbi X-Treme 50cc, Cagiva Mito, Derbi jokupaska 50cc kaikilla vuosimalleilla, Cagiva Mito v.2.0, Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Kannonjärvi
Liittynyt:
18.11.2012 2:03
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut Emetus » 8.5.2014 21:13

Juu ei mulla muuta!
Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut Emetus päivämäärä 8.5.2014 23:50, muokattu yhteensä 2 kertaa
50cc Stuntti deba ja muut Derbit
Randomkyykkylöpinää :D
DOGI
Liittynyt:
20.11.2011 14:43
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut DOGI » 8.5.2014 21:31

Tää on projektipuoli eikä mikää motoblogi...? Ei kiitos päivityksiä tälläsestä turhasta enää enempää :roll:
Emetus
Pyörä:
Honda CR 250cc 2007, Derbi X-Treme 50cc, Cagiva Mito, Derbi jokupaska 50cc kaikilla vuosimalleilla, Cagiva Mito v.2.0, Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Kannonjärvi
Liittynyt:
18.11.2012 2:03
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut Emetus » 8.5.2014 23:31

Sainha mää kommetoijan! OT:Selviätkö varmasti? Sun kannattas varmaa mennä jonnekki muualle jos tää nosti sun verenpainetta noi hirveästi.
50cc Stuntti deba ja muut Derbit
Randomkyykkylöpinää :D
monoluola
Pyörä:
detsi
Paikkakunta:
pyhäntä
Liittynyt:
31.5.2012 11:47
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut monoluola » 10.5.2014 13:34

sanosin että häkkikoroo ja vakioperään vähä uutta muotoa ja maski vaihtoon ja onkos näissä muovi vai metalli tankki :D
ääni korvaa puuttuvan tehon
Emetus
Pyörä:
Honda CR 250cc 2007, Derbi X-Treme 50cc, Cagiva Mito, Derbi jokupaska 50cc kaikilla vuosimalleilla, Cagiva Mito v.2.0, Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Kannonjärvi
Liittynyt:
18.11.2012 2:03
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut Emetus » 10.5.2014 15:20

Oho! Täällä liikkuu viisas ihminen, mutta joo vakioperä lähtee helvettiin koska vihaan Miton takavaloa :D, Tankki on metallia, häkkikoroa saattaa tulla ainaki uus perä tulee pystyyn :D ja tota maski hommaa oon vähä miettiny... En oo vielä varma asiasta, mutta haluaisin pitää vakio "maskin"
50cc Stuntti deba ja muut Derbit
Randomkyykkylöpinää :D
monoluola
Pyörä:
detsi
Paikkakunta:
pyhäntä
Liittynyt:
31.5.2012 11:47
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut monoluola » 10.5.2014 19:46

nonni siinä tapauksessa kunno stunttis jos vaa jaksaa tehä nii käpäri ja denttiä tankkiin :D
ääni korvaa puuttuvan tehon
Emetus
Pyörä:
Honda CR 250cc 2007, Derbi X-Treme 50cc, Cagiva Mito, Derbi jokupaska 50cc kaikilla vuosimalleilla, Cagiva Mito v.2.0, Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Kannonjärvi
Liittynyt:
18.11.2012 2:03
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut Emetus » 10.5.2014 20:51

Yks stuntti on jo tulossa ja Mitolla on liian vaikeaa keulia joten siitä ei luultavasti tuu stunttia :D
Nyt voin laittaa näitä mahtavia "stuntti" kuvia mistä mulle aiemmi itkettii :D
Kuva
Kuva
E: Paitsi jos asentaisin fättiksen nii vois olla helpompaa koska nykysellä tangolla asento on nii kisane että ei voi nykästä keulaa ilmaan.
50cc Stuntti deba ja muut Derbit
Randomkyykkylöpinää :D
monoluola
Pyörä:
detsi
Paikkakunta:
pyhäntä
Liittynyt:
31.5.2012 11:47
Re: Cagiva Mito goes something X2.

ViestiKirjoittanut monoluola » 10.5.2014 21:47

no totta vitussa laitat fättiksen ja pieni koropala saattaisi myös helpottaa keulimista
ääni korvaa puuttuvan tehon