2 x Gilera Runner 125 VX Rojekti

Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
2 x Gilera Runner 125 VX Rojekti

ViestiKirjoittanut Jarez » 10.10.2020 15:46

Iltaa kaikille tasapuolisesti.

Motot.netissä aloitin 12-vuotiaana muistaakseni vuonna 2002 urani ja nyt muutama kymmenen pyörää (ja vuotta) myöhemmin ammattikin siis pyörii nyt mekaanikon hommissa moottoripyörien parissa.

Laite siis 2002 tai 2003 Vuoden "vanhanmallin" 125 Runneri. Vesijäähy, neliventtiilinen kone, 30mm kaasari ja 12-tuumaset vanteet kohtuu alustan kanssa (ei vaseliinikeulaa). Bensatankkikin 12 - litrainen :)

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

Eli laite siis seissyt ex omistajan tarinan mukaan 5 - vuotta. Kaasarista hävinnyt alipainekalvon jousi mystisesti? Alkuperäinen eturengas paistopäivällä 2002 ja mittarissa kilsoja 6030km. Muuten täysin räpeltämätön "restomodi" projekti, eli siis ei mitään yliampuvaa tiedossa. Sleepperi luukki tiedossa ja ainoastaan Leovincen slipari (Honda Cbr 125) saattaa vähän paistaa. Ehkä maalautan keskiosan ja ilmanputsariin laitan lisäilmanottoreijät 12mm kumitulppien kera, että saa tarvittaessa tulpattua jos imuäänet liian kovat / keli märkä tai seos johonkin suuntaan vähän metsässä.

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

Lisäilen kuvia kunhan jaksan editoida ja latailla niitä tonne bugiseen bikepics:iin. Nostalgiamielessä voisi kokeilumielessä teipata mattamustaksi ja postin oranssit vanteet maaluuttaa niinku SR:n kanssa 2006 :nörtti:

https://www.bikepics.com/pictures/11178 ... ilia-sr-50

https://www.bikepics.com/pictures/11178 ... ilia-sr-50

Jarrut oli aika jäätävät, nesteet juhlamokkaa ja palat vähän jumissa satuloissa. Nyt herkistelty edestä ja takaa.

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

Etujarrusatulan kökkö ehkä keulaöljyn jämiä. Pitänee ehkä noi ylärkorkit käyttää pumpuista auki ja vaihtaa öljyt. Ohjauslaakerissa ärsyttävä pieni pykälä, eli saatan perfektionistipäissäni senkin vaihtaa kun muut hommat todo listalta ruksittu pois.

Bensapumppu varalle jos toi nykyinen on homehtunut jumiin vanhasta bensasta. Kaikki letkut pitää vetää myös pumpunvaihdon yhteydessä uusiksi. Yläpään tiivistesarja ostettu myös varalle jos venakopan tiiviste on vaihtokunnossa välyksiä tarkistaessa.

Tukihaarukan ja eturenkaan laakerien tarkastus + uudelleen vaselointi.

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

Sähköt ok, Bilteman laatuakku korvaantui uudella Bilteman laatuakulla. Vanhaan alkuperäiseen Walboroon ei saanu koomiseseti osia erikseen mistään (kohokammion tiivistettä ja alipainekalvon jousta), niin tilattu Saksasta kokonaan uus Keihin CVK 305F (identtinen alkuperäisen kanssa). Malossin punanen suodatinelementti ja Iiridium tulppa heitetty samaan konkurssiin.

Variaattorin aukominen, tarkastelu ja hihnapölyjen moppaus

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

Startin bendixi osittain jumissa, putsattu ja kevyesti rasvattu samalla. Hihna ilmeisesti alkuperäinen, Malossin kewlaria tilalle.

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

Rullat vaihtokunnossa ja rullien sisäosa irronnut tuosta muovirungostaan :D liukupalat suht ok:t ja variaattorin holkki liikku inhimillisesti. Perfektionistina sitten päätin tilata multivarin. Mukana tuli 14 ja 9,5g rullat, 14g rullat nakattu paikoilleen ja koeajojen jälkeen kevennetään 10-12g nurkille jos liian raskaat.

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

Tuoreet öljyt perään ja moottoriin tuli laiteltua myös. Jäähdytysnesteet kun laite käyntikunnossa.

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

Ei valitettavasti tykkää ja jaa ym somepaskaa tähän topikkiin rinnastettavissa, saa kommentoida tai kattella keski-ikäisen moporistin monologia ;)
Viimeksi muokannut Jarez päivämäärä 8.11.2020 12:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: Gilera Runner 125 VX Rojekti

ViestiKirjoittanut Jarez » 14.10.2020 20:34

125 Cbr:n Leovince rällököity ja mallailtu paikoilleen. Yllättävän hyvä sopivuus ja pitää vielä vaimentimen pannalle tehdä kunnon holkki. Myös ehkä toinen kiintopiste hitsata alkukäyrän ja vaimentimen väliin. Myös käyrän alkupäähän viisteet ja klemmari hommata.

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28202 ... ner-125-vx

Killeri ruuvattu irti ja pitänee testata minkälaiset noi äänet on. Ehkä lyhennän vaimenninta n. 10cm. Sopii tosin pitkään akseliväliinkin nykyisessä kunnossaan. Tukihaarukka pitänee varmaan myös maalata vannemustalla, variaattorikoppa myös jos oikein innostuu.

Kaasari ja muokattu putsarikotelo laitettu paikoilleen. Toivottavasti viikonloppuna pääsee ensimmäisiä savuja ottamaan :)
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: Gilera Runner 125 VX Rojekti

ViestiKirjoittanut Jarez » 4.11.2020 20:33

Päivitystä savottaan vaihteeksi, eli :

Uusi kaasari nakattu paikoilleen, jäähdytysnesteet vaihdettu, kaasuttimen jäähdytysnestelämmitys ohitettu ulkopuolelta, bensatankin lähtösuodatin puhdistettu ja loput vanhoista bensoista valutettu pois. Uudet bensaletkut vedetty tankin lähdöltä bensapumpulle ja uusi bensansuodatin + alipainehana askarreltu paikoileen.

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx

Viimeviikon lopussa ulkopuolisella bensatankilla kakkua kaasariin ja aikeissa oli aloittaa jäähdytysjärjestelmän ilmaus + seosten haku. Eihän se tietenkään mennyt niinkuin strömsössä tai youtubessa.. :roll:

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx

Eli kipinää tulee kun tulpanhattu kädessä ja tulpan runko maadotettuna runkoon. Bensaakin tuntuu ehkä saavan joskin heikonlaisesti kakkua. Kastelee tulppaa todella oudolla tavalla ja märkä neste ei edes ihan lonkkatuntumalta pelkältä bensalta tunnu. Eikä tulpan kuivauksen jälkeen starttispreilläkään inahda, parikertaa poksautti putsarikotelon päädystä liekintynkää ja tästä hämmästyneenä sitten päätin venttiilivälykset ottaa tarkasteluun jos sattuisivat kantamaan. 0,15 imu ja 0,20 huitelevat pakovälykset hierottiin 0,10 ja 0,15 nurkille eikä tällä tunnu olevan tuon starttaamisen tiimoilta mitään apua :roll: Nätisti kone pyörii ja tuntuu että puristuksiakin olisi, tosin pitää ohivuotomittaus / puristuksen mittaus tehdä.

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx

Onneksi tuli yläpään tiivistesarja tilattua, eli seuraavana luultavasti kone irti, yläkerta auki ja ihmettelemään onko venttiilivaurioita / huonoa seetipintaa, vuotavaa kannentiivistettä vai ohipuhaltavaa mäntää tiedossa. Myös tuon magneeton puolen kopan aukasen kun tälle tutkimusmatkalle lähdetään, eli tuo pickupin ja ajotusmerkkien ihmettely todo listalle. En nyt jaksaisi uskoa että magneeton kiila olisi katkennut joka kipinää myöhästyttäisi, mutta pakko tarkastaa ja tietenkin tuoreet jäähdytysnesteet valutella ulos..

Ironisesti toriin pamahti myyntiin erittäin halvalla vastaava peli Tampereen nurkilta ja tämä ollut kuulemma käyntikuntoinen viimevuonna. Nyt kai kaasari homeessa / tyhjäkäyntisuutin tukossa eli ei tämäkään peli ole käyntikuntoinen, mutta saapahan erittäin edullisesti varaosapelin missä on jo itsessään erittäin kalliita ja harvinaisia osia joita voi tarvittaessa tähän pääyksilöön käyttää.

Kuvat lisätty ja päivitetty 8.11
Viimeksi muokannut Jarez päivämäärä 8.11.2020 13:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: 2 x Gilera Runner 125 VX Rojekti

ViestiKirjoittanut Jarez » 8.11.2020 13:18

Monolgi jatkuu, eli 22tkm ajettu (2001?) varaosa / elintenluovuttaja noudettu Pirkanmaalta viimeviikon puolivälissä erittäin edullisesti. Mukaan tuli Mastonilla kuorrutetut katteet erittäin huonolla yleiskunnolla ja itse tärkein osa, eli Master Avain virtalukkoon, eli peli ei ihan niin pöllityltä vaikuta kilvettömänä :D

Pienen painepesurivoitelun jälkeen peli näyttää tältä :

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx

Boonuksena tuli tarvike Leditakavalo, teräspunos etujarruletku ja muutamia pisteosia joita edellisestä pelistä uupui + miljoona muuta varalle. 2014 vuoden paistolla olevat misukan kitkat vanteilla myös.

Penkin kotelosta akun alusta murtunut mystisesti pois, penkin toinen saranan kiinnityspiste päreinä ja takalokarissa muistot ympärikeulimisesta, ilmanputsarin kotelo kiinni kolmella läpiporautuvalla puuruuvilla.. Sähköteippiä imukaula ja putsarin väliputken alueella sopivasti.. Punaista moottorisilikoonia ei myöskään säästelty yläkerran kasaamisen yhteydessä :)

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx

Imukaulasta paljastui teippien alta muutama alkanut murtuma, vedin dremelillä murtumat vähän siistimmiksi, sitten kolvilla "kumihitsaus" ja Hondabondia (tiivistesilikoonia) kevyt kerros päälle + tiivistepintojen pustaus. Jos tällä rohdolla saisi mahdolliset imuvuodot koekäytön ajaksi hallintaan.

Moottoriöljyt tuli vaihdettua ihan mielenkiinnosta ja erittäin vetisiltähän ne näytti :roll: Toivotaan että pelkkää kondensaatiosta / ulkona seisottamisesta tullut. Kun vehkeen saa tulille ja käytettyä lämpimäksi niin vielä yksi vaihto huuhtelumielessä jotta tuon veden määrän / kannentiivisteen tilanteesta saa tarkempaa selkoa.

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx

Ennen käynnistely-yrityksiä kohokammion tyhjennysruuvi käytetty auki ja työnsin kaasarin / ruiskurungon putsausainetta bensaletkun tulonipasta sisään. Annoin hautua yönyli ja aamulla sitten tyhjennys + tuoretta bensaa perään. Kipinää tulee ja pakoputkeen osittain sulanut tulpanjohto paikattu pikaisesti sähköteipillä :nörtti:

Kone pyöri suhteellisen nätisti ilman sivuääniä, tosin ei näiden niksien jälkeen vielä lähtenyt omin voimin käyntiin. Lupasi parikertaa starttispreillä, mutta kaasarin otin käteen vielä toissapäivänä ja sieltähän paljastui tuttu tukossa oleva tyhjäkäyntisuutin, moottorisilikoonilla liimattu kohokammion tiiviste ja muutakin sontaa vanhan bensan seisomisen jäljiltä. Kaasarin purun, putsauksen ja kasauksen jälkeen luultavasti ensiviikolla uusintayritystä käyntiin saattamisen tiimoilta. Jos varaosapeli lähtee käyntiin moitteitta, käytän siitä vielä variaattorin auki ja katson venttiilivälykset.

Jostain syystä elintenluovuttajan takarengas tuntuu laahaavan / rullaavan erittäin huonosti niin uteliaisuudesta tuli tuo takarenkaan tukihaarukka irroitettua ja takasatula herkisteltyä. Tietenkin tukihaarukan ja navan holkit oli kasattu väärässä järjestyksessä + takarenkaan akselin mutteri unohtunut edelliseltä (m)asentajalta :lol: Tämän jälkeen totesin ettei laahaus johdu tukihaarukan laakerista, eikä takasatulakaan ole täysin jumissa. Peräöljyä näyttäisi olevan, joten tuntuu että joko variaattori on suhteellisen homeessa tai tuo kytkinakselin tukilaakeri on variaattorikopassa jumissa. Tästä lisäinfoa kun elintenluovuttajan variaattoriin sielunmaailmaan sukelletaan.

Tiivistettynä elintenluovuttajan tarkoitus :

- Luovuttaa tarvittaessa toimiva kaasutin tuohon kilvelliseen peliin jotta saadaan se käyntiin. Jos lähtee käyntiin tällä kaasuttimella, käynnistymisongelma uuden kaasuttimen säädöissä (askarruttaa lähinnä tuo tyhjäkäyntiiruvin asento suhteessa kiihdytyspumppuun)

- Jos elintenluovuttajan kaasutin ei auta toisen pelin käyntiinlähdössä, jatkuu elintenluovuttajan sytkäpuolen vertailu pääpotilaaseen (pickupin asento, liitoksien reititys yms). Jos näistäkään ei ole apua niin pitää tuo ohivuotomittaus / puristusmittaus tehdä molempiin laitteisiin jotta saa vähän osviittaa mikä nyt mättää tuossa kilvellisen käynnistymisessä.

- Kun kaikki ylläolevat on kokeiltu lähtee luultavasti kilvellisen pelin kone irti rungosta ja otan tuon yläkerran tarkempaan tarkasteluun. Epäilen nyt alustavasti kannentiivistettä / männänrenkaita jos nämä paljastuu ongelman aiheuttajiksi, niin vähintään venttiilien seetit tullaan samalla koneistamolla tekemään, pytylle kevyt hoonaus ja uudet männänrenkaat jos männän kunto muuten hyvä. Jos isompaa ongelmaa löytyy niin sitten saatan täydelliseen 218cc kittiin kannen kera taipua.

--

Leovincen piipun sovittelu myös loppumetreillä. Alkukäyrästä nappasin 1,5cm tavaraa pois, porasin reijät ja tein viisteet tuolle kiristyspannalle. Lopulliseen asennukseen vielä varmaan sipaus moottorisilikoonia jos sattuu vuotamaan. Vaimentimen pituudesta myös 5-10cm pois riippuen motivaatiosta ja melun määrästä.

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx

https://www.bikepics.com/pictures/28205 ... ner-125-vx
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: 2 x Gilera Runner 125 VX Rojekti

ViestiKirjoittanut Jarez » 16.11.2020 20:09

Väliaikapäivitystä tiedossa eli kilvellinen Runneri toimii, myös elintenluovuttaja.

Elintenluovuttajasta putsasin kaasarin ja tukossa oleva tyhjkäyntisuutin siitä löytyi pääsyynä. Kun vehje pärähti käyntiin niin vaihdoin tämän kaasuttimen tuohon kivelliseen, ei inahdustakaan. Sitten otin elintenluovuttajasta puolan jossa johto ja tulpanhattukin. Nakkasin puolan kokonaisuudessaan kilvelliseen peliin ja tadaa, peli heräsi henkiin.

Käytin kilvellisen pelin kuumaksi, flekti lähti pyörimään ja sitten asensin tuon uudenkarhan kaasuttimen paikoillen, toimii vieläkin eli käytännössä nyt molemmat pelit käyntikuntoisia. Tosin tuon kilvettömän pelin venttiilit pitää aikamoista mekkalaa ja öljypainevalo myös vilkkuu mystisesti vaikka johto on kiinni anturissa :D Myös tuo veden määrä öljyn seassa aiheuttaa mietoa uteliaisuutta, ehkä saatan tästä lohkosta joskus jotain ruudikkaampaa jalostaa vuodenpäästä :paha:

Seuraavaksi varmaan kilvelliseen peliin vielä bensaletkujen / linjaston koeponnistus, tukihaarukan maalaus, vaimentimen väliputken pieni lyhennys vielä, keulahuolto + uudet renkaat, siinä se sitten aikapitkälti onkin. Seosruuvin asennon haku tehty myös (2,15), hieman isompi pääsuutinkin toimii myös Malossin punaisen suodatinelementin ja putsarikotelon lisäreikien kanssa.

Elintenluovuttajan kaasarin kaasuläpän akselin stefa vuotaa ilmaa välistä ja varaosan saaminen käytännössä mahdotonta, eli tämä saa jäädä varaosiksi tuon toisen orkkiskaasarin kanssa josta pelkkä alipainekalvon jousi uupuu. Tuossa uudessa kaasuttimessa ei vastaavaa rakennetta ole onneksi akselin toisessa päässä.

Variaattori on elintenluovuttajasta käyty läpi, etuvariaattorilautanen on jostain muusta mallista (Vespa LX / ilmajäähy lohkosta), mutta näyttäisi pysyvän kasassa. Jarrunesteet tarkoitus vielä vaihtaa että itse jarrujärjestelmä ei homehtuisi aivan totaalisesti. Jos innostuu, niin ehkä vielä tuon teräspunos etujarruletkun kivelliseen siirrän :roll:

Kuvia ja videota lisäilen myöhemmin.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: 2 x Gilera Runner 125 VX Rojekti

ViestiKirjoittanut Jarez » 7.12.2020 7:31

Monologi jatkuu ;)

Kilvellisen pelin tukihaarukka maalattu. Musta pohjamaali ja uskollinen Bilteman Vannemusta loppusilaukseksi.

Kuva

Kuva

Kuva

Kaasarin alipaineletkut ja bensalinjaston letkujen reititys viimeistelty valmiiksi ja mittariston kate + peilit ruuvailtu paikoilleen.

Kuva

Kuva

Mittariston katetta takaisin asennellessa huomasin että aika selkeä hiusmurtuma löytyi. Kolvilla "hitsasin" tuon murtuman umpeen ja niputin paketin kasaan.

Kuva

Kuva

Seuraavaksi keulahuolto ja luultavasti tilaan saman merkkisen eturenkaan eteen kuin minkä taakse laitoin. Sitten vielä bensamittarin testaus, katteiden kasaus ja kevään odottelua. Bensat päätankkiin laitan varmaan vasta keväällä niin ei tarvitse ressata bensan vanhenemista talvenaikana :)
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: 2 x Gilera Runner 125 VX Rojekti

ViestiKirjoittanut Jarez » 13.12.2020 12:25

Keulahuoltoa aloiteltu, eli öljyjen vaihto, pölysuojien putsaus ja stefojen tarkastus.

Silkkaa nautintoa näitä vanhoja Piaggio konsernin vessoja laitella kun kaikki on tehty huollettavaksi :)

Noin 20v vanhat keulaöljyt oli aika valmiin näköiset 7.5w viskositeelilla olevat juhlamokat. Tilalle tuli vastaava määrä 10w viskositeettista tavaraa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Stefat ja pölysuojat hyvässä kunnossa, putsattu ja silikoonirasvalla paketoitu takaisin paikoilleen. Vasemman iskariputken öljyisän lian syy ei selvinnyt, tarkkaillaan tilannetta mutta lähtökohtaisesti huoleen ei ole. Ohjauslaakeri(t) paljastui erittäin kypsäksi, eli takertelee selvästi ääripään liikkeiden välissä, sellaiset nyt tilattu ja henkinen valmistautuminen tuohon vaihtorulianssiin aloitettu.. :roll:
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: 2 x Gilera Runner 125 VX Rojekti

ViestiKirjoittanut Jarez » 31.1.2021 22:26

Monologi jatkuu ja pitkään vältelty ohjauslaakerin vaihtorupeama suoritettu. Sopivalla ripauksella kirosanoja ja kahvia homma hoitui noin neljässä tunnissa.. :roll:

Sitten todistusaineistoon :

Kuva

Pari pientä ohutta ruosteläikkää hiottu samalla pois karhunkielellä

Kuva

Alemman ohjauslaakerin liukupinnalla komeat jäljet joka kuvaa hyvin paljon tuo keula takerteli, ehkä kiristetty tehtaalla liian kireälle tai sitten tuo pitkä seisottaminen painanut kuulia kehää vasten ajanmittaan? :s

Kuva

Kuva

Vanhat laakerit ja pölysuoja dremelin leikkuuterällä halki ja lähti nätisti pois. Tosin alempi rungon sisälle hakattu kehä oli henkisesti rankempi tapaus :lol: Yläpää purkautu huomattavasti helpommin.

Tuoretta laakeria ja kasaanpäin menossa.

Kuva

Paketti kasassa :)

Kuva

Tuore Dunlopin eturengas tuli myös laitettua, samaa mallisarjaa kuin takana.

Kuva

Pyörä lähtee hiljaiseen etukäteismyyntiin ja siirryn kevään aikana ehkä takaisin sähköskootterien pariin työmatkojen tiimoilta. Tosin jos ei mene kaupaksi niin toki tätä tullaan ulkoiluttamaan myös.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: 2 x Gilera Runner 125 VX Rojekti

ViestiKirjoittanut Jarez » 3.2.2021 9:57

Myyntilmoitus tehty :)

https://www.nettimoto.com/gilera/runner-125-vx/2629344
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762