Sivu 22, 22:sta

Re: Nopeus-ja kiihtyvyyskilpailu

ViestiLähetetty: 26.1.2014 14:53
Kirjoittanut Waltter-Racing
Onnitelut tosiaan Tunistille! Se lekentaarinn satakakskymmentä on kyllä kova luku! 8)

Re: Nopeus-ja kiihtyvyyskilpailu

ViestiLähetetty: 14.3.2014 22:35
Kirjoittanut Tuna-71
Noniin, topicin kärkisija vaihtoon. :)

123,0km/h@GPS puuskittaisessa sivu-/vastatuulessa edellisen sivun setillä. Pakoa muotoiltu vähän paremmaksi ja imuhelmaa lyhennetty himpun. Edessä piikki lisää ja loppupilli aikalailla irti putken päästä.

Seuraavaksi pitäisi päästä Immosen Ärrän ohi... :roll:

E: 0-100km/h n.12s GPS käppyrän mukaan, lähtö aika huono kun rötää ykkösellä.

Re: Nopeus-ja kiihtyvyyskilpailu

ViestiLähetetty: 15.3.2014 21:34
Kirjoittanut Tuna-71
Tuplaviestillä Suomenennätystä(?) haltuun.

134,6 km/h@GPS. Pienillä modauksilla isoja muutoksia. :lol:

E: Video: https://www.youtube.com/watch?v=IU5lWOM ... e=youtu.be

Re: Nopeus-ja kiihtyvyyskilpailu

ViestiLähetetty: 18.3.2014 10:09
Kirjoittanut rossipoika
Ohhoh mitä kyytiä 8o

Re: Nopeus-ja kiihtyvyyskilpailu

ViestiLähetetty: 30.3.2014 0:51
Kirjoittanut Waltter-Racing
TOP neloseen? :lol:

Mäkistation & Walde

Suzuki S1 75cc Power+ 113,4km/h @ GPS

Re: Nopeus-ja kiihtyvyyskilpailu

ViestiLähetetty: 9.5.2014 14:21
Kirjoittanut Nalle Puch
Kauheeta kyytiä jätkät päästää! En pysy ihan kaikissa tuloksissa perässä... Paljonkos tuo Tuna-71:n reisseri nyt onkaan mennyt ilman katteita? Kun se on mulle se vertailukelpoisin luku... Mutta jatkakaa hyvää työtä. Minä en muilta kiireiltäni vieläkään ehdi rassata raaseria, mutta tuossahan tuo Vannehopeanuoli jaksaa pajassa kärsivällisesti odottaa. Ohi kulkiessani sitä aina taputtelen, että kyllä me vielä...

Re: Nopeus-ja kiihtyvyyskilpailu

ViestiLähetetty: 10.5.2014 20:52
Kirjoittanut Tuna-71
Ööö-öö, Raisua ei taidettu ilman katteita kokeilla kun siitä meni muistaakseni burnatessa männänrengas tai jotain. Sitten se kone siirtyikin Drifteri-PV:n runkoon uudella m-renkaalla(?), jossa sitä rääkättiin turhan korkeakiertoisella putkella (klik).

Tämän jälkeen siihen viriteltiin ennätysputki kiinni ja sillä käytiin mopokisoissa rämpimässä. Sielä se ennätysputki sai aika pahasti turpaan pohjakosketuksien johdosta jo harjoituskierroksilla, joten siihen vaihdettiin taas se korkeakiertoisempi putki kylkeen rääkymään (klik).

Kisojen jälkeen ennätysputki katkaistiin, hakattiin moskan kanssa kutakuinkin takaisin mittoihin ja räittiin kasaan. Moisen rääkin jälkeen tulos oli seuraava (klik):
17-30 väleillä 115km/h@12200rpm nelosella, vitosta ei oikeen jaksanut vetää (vitosella olisikin mennyt jo päältä 130km/h)... Harmi kun ei löytynyt 16-piikkistä, olisi varmaan jaksanut sillä kiskoakin. Konekin viimein antautui, kun rengasta piti lämmittää kolmatta kertaa putkeen 5-vaihteella ja kasin tulpalla...


Tätä seurasi vielä yksi yritys jollain (käytetyllä?) m-renkaalla ja uudella takanakilla. Huiput nahkeasti 112,8km/h 16-30 väleillä ja surkeilla puristuksilla. Tällöin tuli myös otettua surkeiden huippujen jälkeen enemmän dataa kiihdytyksistä.

-1/8 maili 13-30 väleillä: 11,2s@96km/h loppunop. ja 11,3s@107,5km/h loppunop.
- 0-100km/h: 10,6s@179m ja lyhimmällä matkalla 11,1s@164m
- 60ft: 2,6s@31km/h ja 3,3s@40km/h
- 150m: 9,6s@93,7km/h

Valitettavasti kone oli nuissa mittauksissa jo perin umpiväljä, joten vertailtavuus heikkenee. Kiihdytyksien liikkeellelähdöissä oli vähän pito-ongelmia kuivalla asfaltilla, johtuen liian pitkästä takahaarukasta. Vertailun vuoksi 150cc 2T Maxi-Skootterilla sai 1/8 mailin aikaan 11,4s...

Josko tää nyt ei ihan täysin menis offtopicin puolelle, kun tuota mittausdataa kuitenkin löytyy... :roll: