Derbi Senda BRK 90cc | HighEnd | Voca Racing | THE END :(
Lähetetty: 2.10.2014 23:47
Morjesta, ois tarkotus nyt väsätä pieni topicci koskien omaa mopoani.
Kyseinen malli on(oli) Derbi Senda X-Race SM.
Olen omistanut mopon jo 4vuotta, koettu paljon huonoa ja hyvää kuten ensipäivänä leipominen johtuen entisen omistajan taidokkaasta männän asennuksesta (mäntä osoitti imupuolelle).
Ostokunto:
Kunto projektitopicin alussa:
Entinen tekniikka oli:
#2
Näin kävi joskus 72cc setillä:
Mutta sitten pääasiaan.
[EDIT: 1.1.2015 Airsal 80cc kannentiiviste hajosi.. Miksi? Koska tiivisteseinämässä oli 2 terävää uraa. Seurauksena nesteet alakertaan ja Doppler Endurance kampiakselin kiertokangen tappiin suli syvä ura ja petarit menivät samalla. Airsal korvasi sylinterisarjan ja petarit muttei kampiakselia.
[EDIT: 24.12.2015 Malossin prikka meni palasiksi 2500km kohdalla ja mäntä meni, Airsal 80cc:n aika on ohi ja saa levätä rauhassa koska tilalle tulee BRK:n setti.
[EDIT: 15.8.2016 Tekniikka ja mopo on myyty pois autokuumeen takia.. Kiitos kaikille lukijoille ja ohjeistajille. En täältä foorumilta kummiskaan katoa mihinkään.
Eli aikomus on:
Muuta?
Kyseinen malli on(oli) Derbi Senda X-Race SM.
Olen omistanut mopon jo 4vuotta, koettu paljon huonoa ja hyvää kuten ensipäivänä leipominen johtuen entisen omistajan taidokkaasta männän asennuksesta (mäntä osoitti imupuolelle).
Ostokunto:
Kunto projektitopicin alussa:
Entinen tekniikka oli:
- Airsal 72cc ALU-TECH
- Dellorto 21mm Racing
- MVT Imukaula 21mm
- Bidalot MXR putkisto
- TPR VForce3 AM6(Modattuna)
- TPR Kampiakseli
- SKF C3 Laakerit
- Malossin kytkinjouset
#2
- Airsal 80cc
- Huuhtelulähdöt muotoiltu lohkonpuolelta Airsalille
- TPR PWK 28mm
- Honda CR85 Imukaula
- TwinAir putsari
- Voca Racing Putkisto
- TPR VForce3 AM6(Modattuna)
- Doppler Endurance ARP:n kangella
- SKF C3 Laakerit
- Malossin kytkinjouset
- MOST kytkinlevyt
Näin kävi joskus 72cc setillä:
Mutta sitten pääasiaan.
[EDIT: 1.1.2015 Airsal 80cc kannentiiviste hajosi.. Miksi? Koska tiivisteseinämässä oli 2 terävää uraa. Seurauksena nesteet alakertaan ja Doppler Endurance kampiakselin kiertokangen tappiin suli syvä ura ja petarit menivät samalla. Airsal korvasi sylinterisarjan ja petarit muttei kampiakselia.
[EDIT: 24.12.2015 Malossin prikka meni palasiksi 2500km kohdalla ja mäntä meni, Airsal 80cc:n aika on ohi ja saa levätä rauhassa koska tilalle tulee BRK:n setti.
[EDIT: 15.8.2016 Tekniikka ja mopo on myyty pois autokuumeen takia.. Kiitos kaikille lukijoille ja ohjeistajille. En täältä foorumilta kummiskaan katoa mihinkään.
Eli aikomus on:
- BRK R45 50mm Sylinteri ON!
- BRK R45 45mm Kampiakseli ON!
- Lohkojen avarrus pidemmälle iskulle ON!
- Lohkojen maalaus hopeaksi ON!
- Huuhtelulähtöjen muotoilu BRK:lle lohkoista ON!
- Läppäkanavan kevyt ohjaus lähdöilleON!
- SKF 6204 / TN9 C3 #2 ON!
- Dominon pikakaasu ON!
- MOST kytkinlevyt ON!
- Malossi jouset ON!
- Kytkinkruunun laakeroiminen ON!
- Kytkinkruunun hiominen ON!
- Kytkinkruunun niittienprässäys ON!
- Magneetonkoppa ON!
- Stage6 Lämpömittari & M14x1,5 Anturi ON!
- 15/53 Välitykset ON!
- Voca Racing Carbon 80cc ON!
- TPR VForce3 Modattuna ON!
- Honda CR85 Imukaula ON!
- TPR PWK Ø28mm ON!
- 50mm kiinnityksellä oleva ilmanputsari ON!
- MVT Digital Direct kisasähköt ON!
- Uusi kilvellinen runko ja maalaus ON!
Muuta?
- Marzocchi USD Keula (omavalmisteisella akselilla ja holkeilla)
- Koso DB-01R Mittaristo
- Gilera SMT 09' Etukatteet
- Bilteman alakauttainen peili
- Primer pakkaskelejä varten