Minkä väriseksi pv laittasin?

pv kulkee
Pyörä:
suzuki pv
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
26.6.2013 13:16
Minkä väriseksi pv laittasin?

ViestiKirjoittanut pv kulkee » 26.6.2013 15:18

En osaa itse päättä minkä väriseksi laittaisin pv:n, oon ajatellu valko mustaa tai vihree mustaa, sanokaa jos tiiätte minkä värisenä olis hieno?
$apa
Pyörä:
Yamaha XT-125 smoto, Peugeot xps 50 enska ja suzuki pv50
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
29.10.2008 19:38
Re: Minkä väriseksi pv laittasin?

ViestiKirjoittanut $apa » 26.6.2013 16:06

Hieno topicci! Mahditko katsoa muita topiccien nimiä, kun keksit luoda tän? Ei todellakaan kuulu tänne puolelle tollanen kysymys... Olisit kysyny pv:n omalla puolella väriä. Eriasia olisi ollut jos, meinaisit kirjotella tänne jostain projekti peeveestä. :)
pv kulkee
Pyörä:
suzuki pv
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
26.6.2013 13:16
Re: Minkä väriseksi pv laittasin?

ViestiKirjoittanut pv kulkee » 26.6.2013 16:21

$apa kirjoitti:Hieno topicci! Mahditko katsoa muita topiccien nimiä, kun keksit luoda tän? Ei todellakaan kuulu tänne puolelle tollanen kysymys... Olisit kysyny pv:n omalla puolella väriä. Eriasia olisi ollut jos, meinaisit kirjotella tänne jostain projekti peeveestä. :)

Oon vasta tänää tullu tänne en tienny mihinkä laittaa, eikö muka maalaus oo tuunausta?
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Minkä väriseksi pv laittasin?

ViestiKirjoittanut arsori » 26.6.2013 17:22

Motot.netissä ei oo tapana tehä jokaiselle kysymykselle uutta topiccia, vaan pyritään käyttämään jo pystyssä olevia topicceja.

Oikeasta ylänurkasta löytyy haku, johon voit kokeilla hakusanoja kuten "suzuki pv" tai vaikkapa "maalaus."

Loppujen lopuksi se on kuitenkin sinun moposi, ja päätät itse millaisen siitä teet.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
pv kulkee
Pyörä:
suzuki pv
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
26.6.2013 13:16
Re: Minkä väriseksi pv laittasin?

ViestiKirjoittanut pv kulkee » 26.6.2013 21:48

arsori kirjoitti:Motot.netissä ei oo tapana tehä jokaiselle kysymykselle uutta topiccia, vaan pyritään käyttämään jo pystyssä olevia topicceja.

Oikeasta ylänurkasta löytyy haku, johon voit kokeilla hakusanoja kuten "suzuki pv" tai vaikkapa "maalaus."

Loppujen lopuksi se on kuitenkin sinun moposi, ja päätät itse millaisen siitä teet.

Kiitos avustuksesta :D
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Minkä väriseksi pv laittasin?

ViestiKirjoittanut jkoljo » 26.6.2013 22:27

Näillä ohjeilla eteenpäin ja ensi kerralla valmiiseen ketjuun juttelemaan.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista