Aprilia SR 50 R ehostelua.

fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Aprilia SR 50 R Factory ehostelua.

ViestiKirjoittanut fLiba » 3.6.2013 2:48

Joo, kaasaripelihän tämä on, toi "R" tossa nimessä vissiin meinaa sitä, jostain luin tälläsen tiedon joskus. Tolle mittarille mulla on jo suunnitelma, se ei lähde välttämättä mihinkään, se pistetään johonkin siististi.

Ja sitten teiltä apua, ostin tollasen Gianelli Extra teharin tähän peliin ja samalla sain tollaen Stage6 vihreen (vissiin medium) vastapainejousen, osaako kukaan arvioida paljonko kulkisi jos ne löisi kiinni? tällä hektellä kulkee n.55km/h ja putkessa on kuri paikakllaan, myös variaattorissa.

Kuvia tulee myöhemmin, jotain pientä on saatu aikaseks.

JA SITÄ STONGAN ADAPTERIA JA STONGAA VOI KAUPITELLA JOS JOLTAKIN LÖYTYY.
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
Kassude
Pyörä:
990 Super Herttua
Paikkakunta:
Helsinki rock city.
Liittynyt:
17.4.2005 17:45
Re: Aprilia SR 50 R Factory ehostelua.

ViestiKirjoittanut Kassude » 3.6.2013 12:27

Jos varin prikka paikallaan niin ei juurikaan kovempaa. Ilman prikkaa ja tyhjällä Giannellillä, hyvillä säädöillä ehkä 65 km/h..
Kotarin vasen etupumppu myynnissä; http://www.motot.net/talli/kayttaja/23988
The Eki
Pyörä:
Huoleton hevoseton mies!
Paikkakunta:
Haukipudas
Liittynyt:
11.4.2011 18:25
Re: Aprilia SR 50 R Factory ehostelua.

ViestiKirjoittanut The Eki » 3.6.2013 15:17

fLiba kirjoitti:Joo, kaasaripelihän tämä on, toi "R" tossa nimessä vissiin meinaa sitä, jostain luin tälläsen tiedon joskus. Tolle mittarille mulla on jo suunnitelma, se ei lähde välttämättä mihinkään, se pistetään johonkin siististi.


Sori ku tuun pätemään taaas :D Mut kaasarimalli on Sr 50 r ja ruisku on Sr 50 r factory :) Ainakin mulla lukee ruiskuvehkeen papereissa että SR 50 R FACTORY :D
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Aprilia SR 50 R ehostelua.

ViestiKirjoittanut fLiba » 3.6.2013 15:32

The Eki kirjoitti:Ainakin mulla lukee ruiskuvehkeen papereissa että SR 50 R FACTORY :D


no se tässä hauskinta onkin kun mullakin lukee :o

EDIT: Kävin penkomassa tätä tietoa netin ihmeellisestä maailmasta ja löysin tälläsen:
"Mallin nimi SR 50 DiTech vaihtui SR 50 R Factoryksi ja kaasutinmallista tuli SR 50 R." -Wikipedia

Niin ja topicin nimi muutettu, luultavasti(?) :D
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Aprilia SR 50 R ehostelua.

ViestiKirjoittanut Shape » 4.6.2013 1:09

Kassude kirjoitti:Jos varin prikka paikallaan niin ei juurikaan kovempaa. Ilman prikkaa ja tyhjällä Giannellillä, hyvillä säädöillä ehkä 65 km/h..
Kyllä tämän pitäisi naukua 60 km/h oikeaa prikan kanssa ja kuristukset pois otettuina. Prikattomana yli 70 km/h.

PS. Otin vapauden laittaa otsikon kuntoon.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
awesome anthony
Liittynyt:
9.7.2018 20:26
Re: Aprilia SR 50 R Factory ehostelua.

ViestiKirjoittanut awesome anthony » 9.7.2018 20:32

The Eki kirjoitti:Jos tekniikka puolelle haluat muutosta niin mulla olis halvalla ylimääräinen Leovince ZX-R. Mittaristo on pakko olla paikallaan että tää vehe toimii.

oliks toi joku mittaristo toi zx-r tarttisin kans mittariston et sais toimii kokonaan ku kyllä mä sillä ajan joka päivä mut mittarit pimeenä
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Aprilia SR 50 R ehostelua.

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 10.7.2018 6:36

Tämä topic on viisi vuotta vanha.

Leovince ZX-R on pakoputkisto. Mittaristovinkkejä voit mennä kyselemään oikealle alueelle riippuen pyörästäsi.
Löydät oikean alueen kun vähän katsot "Mopo ja moposkootteri" alueen alialueita.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista