Gilera SMT 2010 rojekti.

Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 9.11.2012 22:20

Tuon boldauksen voisi tosiaan jättää pois, se on tarkoitettu tehosteeksi, ei jatkuvaan käyttöön. Suosittelen myös päivittämään tämän hetken suunnitelman aloitusviestiin, omia viestejään voi muokata viestin yläreunasta löytyvän toiminnot-napin kautta.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 9.11.2012 23:32

Kville kirjoitti:Ei kannate sitä hussen lippaa kuiduttaa kiinni katteisiin. Kannattaa kuiduttaa se vaan niin että siihen jää samanlainen rako niin kuin vakiotakalipan kanssa. Komia on silti tulossa :D


Kyllä ihan kiinni asti ajattelin, liikaa nähny nuita viritelmiä missä jättää rako tms. Teen jotain sellast mmitä ei hirvee monel muul oo :)
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 10.11.2012 1:38

fLiba kirjoitti:Teen jotain sellast mmitä ei hirvee monel muul oo :)

Mm hussenlippa :roll:
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 10.11.2012 13:06

Scaleo1 kirjoitti:
fLiba kirjoitti:Teen jotain sellast mmitä ei hirvee monel muul oo :)

Mm hussenlippa :roll:


kuidutettuna ;) ei porissa ainakaan kellää.
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
KiiviOnHedelmä
Pyörä:
Peugeot Trekker
Paikkakunta:
Lappi
Liittynyt:
4.10.2010 20:29
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut KiiviOnHedelmä » 10.11.2012 13:27

Hussenlipasta ei saa uniikkia.. Just saying.
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 10.11.2012 13:39

KiiviOnHedelmä kirjoitti:Hussenlipasta ei saa uniikkia.. Just saying.


noh, näätte sitten ;)
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
KiiviOnHedelmä
Pyörä:
Peugeot Trekker
Paikkakunta:
Lappi
Liittynyt:
4.10.2010 20:29
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut KiiviOnHedelmä » 10.11.2012 13:53

Se on nähty jo.
Edellistä viestiä ei tarvii lainata
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 10.11.2012 15:53

Olkaas nyt pojat, keskitytään vaihteeksi siihen projektiin.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 10.11.2012 23:17

Nyt olis sellanen homma et tarvisin vähän viisaampien apua asiassa nimeltä JARRUSATULOIDEN MAALAUS. miten tää tapahtuu?
ku siis on jotain jarrusatulamaalia jnejne. mutta siis pitää vissii peittää jotain alueita mutta en ole varma :D pitääkö peittää esim. jarrusatuloiden alue, tai se missä on ne jarrusatulan männät? ilmausruuvin kohta ja sen letkun mutterin kohta? auttakaas ny vähä :D:D

fLiba kuittaa.
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
-MJU-
Pyörä:
Aito Jincheng manki
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
31.8.2010 14:37
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut -MJU- » 11.11.2012 0:49

onko sulla satulat purettuna vai kasassa ? Jos on kasassa nniiin jotain teippiä laitat ilmausruuvin päälle, jarruletkun ja sen banjoliittimen päälle ja siihen pultin kantaan mikä siinä on niin ei tule niin uitetun näkönen. Jos on purettu niin suojaat myös ne satuloitten toisiaan vasten tulevat pinnat. Mäntiin nyt ei kannata maalia sotkea.
Tsekkaa galleria
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 11.11.2012 16:31

kiitos neuvosta, eiköhän nyt rupea onnistumaan :)
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
^^pazi^^
Pyörä:
4 pyöräinen
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
4.3.2009 19:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut ^^pazi^^ » 12.11.2012 2:10

Hyvältä vaikuttaa kyllä tää, vanteet ei ollu niin pahat mitä ite ajattelin eka, toi jarrupolin on kyllä siisti ;) Hussenlipasta saa todella siistin jos vaan jaksaa tehdä kunnolla, mitä sitten jos se on nähty? Yleensä ne modataankin päin vittua, itse nähnyt ehkä 3 oman lisäksi mitkä hyvin muokattu.
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 12.11.2012 20:36

^^pazi^^ kirjoitti: Hussenlipasta saa todella siistin jos vaan jaksaa tehdä kunnolla.


oon viemässä sitä koripuolen pojille kuidutettavaks ja kitattavaks ni eiköhän siitä ihan hyvä pitäis tulla ;)
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 12.11.2012 20:43

Onko nuo tekstit jarrupolkimessa ja haarukassa tarroja?
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 12.11.2012 20:47

Yam4ha kirjoitti:Onko nuo tekstit jarrupolkimessa ja haarukassa tarroja?


Kyllä on, koulussa tein tarrakoneella tylsyydessäni kun en muutakaan keksinyt :D siistit vai mitä? ;)
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista