Derbi goes 110cc Parmakit|virallisesti loppu

Touronen
Pyörä:
ei oleeeee
Paikkakunta:
Forssa
Liittynyt:
12.5.2009 15:09
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut Touronen » 6.3.2012 6:57

Toi on yleinen harhaluulo että virtaisi paremmin jos on kiillotettu, itseasiassa silloin virtaa huonommin. Sellaisena röpöisenä on parempi.
Cross@r
Pyörä:
Kaippa niitä kohta on 4
Paikkakunta:
KvL
Liittynyt:
19.11.2007 20:00
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut Cross@r » 6.3.2012 8:33

Touronen kirjoitti:Toi on yleinen harhaluulo että virtaisi paremmin jos on kiillotettu, itseasiassa silloin virtaa huonommin. Sellaisena röpöisenä on parempi.

Jaa mitenköhä :roll: Eiks ton pitäs olla ihan järkeenkäypään että kiillotettuna virtaa paremmi?
Yamaha yz projekti: viewtopic.php?f=93&t=78654 ;)
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut Zoneri » 6.3.2012 8:43

Tämmöisen vastauksen minä sain:
Slerpa_ kirjoitti:Imukanavan epätasaisuudella saadaan käsitykseni mukaan aikaan "golf-pallo efekti" ja virtausvastus pienenee ainakin teoriassa, käytännön vaikutukset tuskin ovat kummoset.

Betaversio kirjoitti:
Slerpa_ kirjoitti:Imukanavan epätasaisuudella saadaan käsitykseni mukaan aikaan "golf-pallo efekti" ja virtausvastus pienenee ainakin teoriassa, käytännön vaikutukset tuskin ovat kummoset.

Jeps, tuota ideaahan käytetään lentokoneissa, joissa pinta ei olekaan ihan sileä vaan täynnä pieniä kuoppia (luokkaa muutama milli). Kuitenkin mopon imukanavassa virtaus on melko erilaista, ja tarvittavien pyörteiden koko on pienempi. Eräs kokeilemisen arvoinen idea voisi olla imu ja huuhtelukanavien lasikuulapuhaltaminen - meinaan melko isoilla lasikuulilla. Niin kauan kuin ei lähdetä hakemaan niitä viimeisiä prosentteja, kannattaa imukanava pitää sileänä. Onpahan vähemmän asioita jotka voi mennä pieleen.
Paska mikä paska.
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 6.3.2012 11:17

Kuva hämää pikkasen koska huuhtelut on jo aika sileät suurimmaks osaks ;) Tänää jatkuu kairaus ja ois tarkotus saada kone kasaa :) puuttuu vaa käynnistyspoljin ku kaveril lainas ja vaihepoljin on kiinni mönkijäs :/
Präääm pärpärpärpär
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 6.3.2012 11:39

Ei vissiin vielä tullut ilmi, eli seos pisaroituu, jos pinta on kiilloitettu. Pakokanavan voi halutessaan kiillottaa, mutta yhtä tyhjän kanssa sekin. Nopsasti edistynyt proju, seuraillaan.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut Shape » 6.3.2012 12:37

KUISKUIS pienennäppä noita kuvia max 900x1200 kokoon, ennen kuin uppaat nettiin. Nyttenkin edellisellä sivulla noin 60 megatavun edestä kuvia, joten 8M netilläkin menee ainakin minuutti ladata nuo kaikki kuvat. Useiden kuvien yhtäaikaisen pienentäminen voi hoitaa Multiple Image Resizer .NET ohjelmalla.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut eQ123 » 6.3.2012 12:56

Mä mietinki ku ei kännykällä ei ladannu mitään :D
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 6.3.2012 13:15

Itsellä meni 10min kun puhelimella latasin kyseiset kuvat. :lol: Mutta hyvältä näyttää!
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
^^pazi^^
Pyörä:
4 pyöräinen
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
4.3.2009 19:13
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut ^^pazi^^ » 6.3.2012 23:47

Hienolta näyttää ja itellä ainakin latas noi kuvat aikasemmin mokkulalla nopeesti ja nyt latas heti ainakin kans mokkulalla eikä tarvinnu odottaa ollenkaa vaik linkus :D
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 7.3.2012 0:52

Tuliha vihdoin oikea eka ongelma :'D Olin vähä reilustikki huuhteluita ja niit muit kohtii avartanu, no pistin sitte kaiken paitsi sähköt ja kytkinpuolen kuntoo. Eipä mäntä sitte pyörikkä kunnol siel, ottaa helma arviolta noin puol millii/millin kiinni yhtee ainoaa kohtaa... Tulin siihe tuloksee et lohkoi en ala enää aukomaa joten joko männän helmasta pikku pala pois kuiteki niin ettei pakokanava ja bensa sekotu mitenkää tai sitte lohkot ylösalasin, kampikammio tukkoo, teippii laakeripesien huohotin(?) kanavien kohalle ja sitte dremelil vetää sen ihan pienen reunan sielt pois. Kumpaa suosittelisitte :) ?

Tossa kuvia tält päivältä, ei tullu montaa ku pääosaks vaa avarrust..
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Präääm pärpärpärpär
vesc
Pyörä:
BMW M GmbH
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
17.5.2010 18:03
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut vesc » 7.3.2012 1:01

Tee nyt toi homma kunnolla eläkä rupea jotaki männän helmaa hiomaa.
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 7.3.2012 1:14

Samapa tuo sinänsä on ottaako männästä vai lohkosta sen puol milliä pois? Männästä se ois vaan helpompaa :) korjatkaa jos oon väärässä?
Präääm pärpärpärpär
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut Palezu » 7.3.2012 2:05

Voi siitä männänhelmasta viilata ihan huoletta kunhan ei ota liikaa että mäntä ei enää peitäkkään jotain aukkoja mitä pitäis ja viimeistelee sitten reunat huolella.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
nomoro
Liittynyt:
3.8.2010 0:47
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut nomoro » 7.3.2012 4:34

Kannattaisi varmaan nuo vanteetkin käyä tasapainottamassa ennenkö on depukka kasassa ellet jo ole, kun on meinaan aika vittumaista luukuttaa, kun sarvet vatkaa kuin joulupukin poroilla.

Ja tuosta imukaula hommasta kyllä haluaisin tietää mistä saitte päähänne vetästä lentokoneetki samaan soppaan, kun sillä ei ole muuta tekemistä kun seoksen pisaroitumisen estäminen imu/huuhtelukanavien seinämiin. Enemmän nauratti ainoastaan topicin alkupuolella ehotetut boschin vesipumput... ei helvetti nyt se järki kätee!
Pisaroitumisestakin voi kokea elämysmatkailun kun käynnistät viikon pakkasessa seisonnutta mopoa ja huomaatkin, että saat lämmitellä jonkun aikaan, että lähtee mopo vetämään... johtuu siitä, kun seos alkaa pisaroitumaan kylmän imuputkulan seinämiin ja seos muuttu laihaksi. Lämpimällä tätä efektioonia ei sitten enään niin paljoa tapahdu. Karkea muoto taas estää pisaroitumisen muodostusta.

Ja kyllä se milli kannattaa ihan sieltä lohkosta ottaa. Mitä nyt sain selvää noista kannen avarruksista niin sano nyt puolustukseks, että ainaki twelvi on ollu alla kun tota oota remelöilly? :D Ja olisi kannattannut samalla vetästä nuo valuvirheet matalaks, mitä näkyy tuolla imukanavassa olevan, seoksen pyörteilyn ehkämiseksi.
Palezu kirjoitti:Voi siitä männänhelmasta viilata ihan huoletta kunhan ei ota liikaa että mäntä ei enää peitäkkään jotain aukkoja mitä pitäis ja viimeistelee sitten reunat huolella.

Oot vissiin ennenkin viilaillu?
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. 5.3 OSAT TULI! Kuuviaa:)

ViestiKirjoittanut Zoneri » 7.3.2012 7:51

Tees nyt ne lohkon avartamiset kunnolla. Hio ne kanavat noin 240 asti. Eli lohkot vaan halki---->
Paska mikä paska.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista