Onko kenelläkään muulla kokemusta kyseisellä pyörällä (tai kyseisellä moottorilla, esim. wr125, yzf-r 125) ajaessa, että olis siinä noin 90-100 kmh vauhdissa tehot lähteny. En ole ihan varma, että alkoiko vaan kytkin luistaa, mutta toimi hitaassa vauhdissa ihan ongelmitta.
Kierrokset meni ihan normaalisti kytkin pohjassa alakierroksilta rajottimelle asti. Hetken aikaa pääs sen 90kmh ja sitten laski max vauhti noin 70 kmh. Kun en oikeen osaa arvioida oliko kierroksia enemmän kun yleensä tuossa vauhdissa.

Miten / missä tilanteessa teillä kytkin alkanu luistaa ja missä mittarilukemissa?
Onko muilla kokemusta, että olis vaan tehot hävinny kovemmassa vauhdissa ja selvinnyt myöhemmin syy?
esim. miten käyttäytyy jos esim venttiilit falskaa yms?

Kiitän kaikista vastauksista jo etukäteen!