Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

Hsippe
Pyörä:
Husqvarna TE 250, TE310, Suzuki DL 1000 V-Strom
Paikkakunta:
Raseborg
Liittynyt:
21.9.2008 21:54
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut Hsippe » 13.5.2014 8:07

Jep just siihen.
'wsq'
Pyörä:
KTM 625 SMC
Liittynyt:
19.4.2006 20:00
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut 'wsq' » 13.5.2014 18:18

Tuli kottaraiseen ostettua ebaysta 320mm pipari etujarrulevy. Levy on itsessään asiallinen, mutta nopeuden ottamiseksi magneetti on eri kohdassa kun alkuperäisessä levyssä. Uudessa levyssä magneetin paikka on hieman "keskemmällä" kuin vanhassa orkkis levyssä.

Meneekö mittariston nopus yms sekaisin jos muutan itse tunnistinta eri kohtaa joka on kiinni etupumpuissa jonkinsortin metallilevyssä?
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut AceFin » 13.5.2014 18:40

Ei mene sekaisin.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Kakkutukka
Pyörä:
Kawasaki zzr 600
Liittynyt:
15.7.2011 20:31
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut Kakkutukka » 15.5.2014 13:37

Kawasaki ZZR 600 ei taho startata. Bensaa saa, on kyllä käynnistynyt pari kertaa aikaisemmin, nyt joutuu hankuuttamaan eikä edes heräile. Onko letkut väärässä paikassa, sillä IKINÄ en ole rivikaasareita ruuvannut. Ryypyn kanssa tai ilman, ei tapahu muutosta. Onko missä nyt vika? Kertokaa myös mihinkä letkut tulee mennä, kaasarissa on 2 nippaa mihinkä menee käsittääkseni meno ja paluuletkut. Kumminpäin nämä pitää olla? Alta lähtevässä nipassa on paluuletku, päällä on menoletku.
Kaasari on kuin eukko, yksi sisäänmeno, yksi ulostulo ja kolo jossa luisti lirputtaa edestakas, toimintaa ei kukaan ymmärrä ja kaikki ajattelee vaan yhtä asiaa
Lyhyempiä koiranluita! Jos ei ole varastossa niin tilauksesta lisää!
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut JayEll » 16.5.2014 7:29

Minkä vuosimallin pelistä mahtaa olla kyse? Kipinää saa? Bensa miten vanhaa? Kaasarit putsattu? Noista on hyvä lähteä kaasaripelissä liikkeelle :)

Pikaisella guuglettelulla löysi oheisen ohjeen: http://www.kawiforums.com/zzr600-zx-6r- ... -pics.html
En tiedä auttaako mitään, mutta tuosta nyt näkee ainakin jollaintasolla missä mikäkin letku on..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Kakkutukka
Pyörä:
Kawasaki zzr 600
Liittynyt:
15.7.2011 20:31
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut Kakkutukka » 16.5.2014 22:07

Kiitos avuista, mutta apu löytyi jo Bomber.fi puolelta :) Linkki tulee kyllä tulevaisuudessa tarpeeseen. Letkut oli itsellä väärin, joten siellä oli vika. Nyt toimii.
Kaasari on kuin eukko, yksi sisäänmeno, yksi ulostulo ja kolo jossa luisti lirputtaa edestakas, toimintaa ei kukaan ymmärrä ja kaikki ajattelee vaan yhtä asiaa
Lyhyempiä koiranluita! Jos ei ole varastossa niin tilauksesta lisää!
Kassude
Pyörä:
990 Super Herttua
Paikkakunta:
Helsinki rock city.
Liittynyt:
17.4.2005 17:45
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut Kassude » 21.5.2014 11:56

Kymysys: Uusi etunakki on hankittu ja ajattelin vaihdattaa sen huomenna. Tarkotus olisi ottaa etupyörä irti kotona ja autolla viedä se + uusi nakki vaihdettavaks. Ongelma: asun stadissa ja pyörä seisoo sisäpihalla, riskinä että naapurin ipanat menee hipelöimään ja siinä painaa etujarrua kun ei ole levyjä välissä, eikä mua huvittais alkaa ilmata sitä. Onko simppeli jarrukahvan irrottaminen ratkaisu tähän ongelmaan, eli eliminöikö se mainitun riskin? Vai onko olemassa parempia keinoja?
Kotarin vasen etupumppu myynnissä; http://www.motot.net/talli/kayttaja/23988
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut AceFin » 21.5.2014 13:48

Se on farmaan fiksuin veto, mahdollisesti vielä pressu tms. lakana päälle.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Husky510
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 11:29
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut Husky510 » 21.5.2014 16:00

Kassude kirjoitti:. Ongelma: asun stadissa ja pyörä seisoo sisäpihalla, riskinä että naapurin ipanat menee hipelöimään ja siinä painaa etujarrua kun ei ole levyjä välissä, eikä mua huvittais alkaa ilmata sitä. Onko simppeli jarrukahvan irrottaminen ratkaisu tähän ongelmaan, eli eliminöikö se mainitun riskin? Vai onko olemassa parempia keinoja?

Its aina laittanut jotain palojen väliin vaikka ruuvari, teipillä, jollain varmistanut sen ja vielä pressu päällel, niin että sinne alle ei edes pääse.
Joskus laittanut ruuvarin väliin ja painanut kahvasta, niin se pitää sen siinä.
Jos ilmaa ei sinne järjestelmään pääse mistään, niin ei sitä tarvii ilmata, eli männän olisi tarkoitus pudota pois sieltä satulasta esim...
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään
Wiljamiii
Pyörä:
Aprilia RS 06
Liittynyt:
2.7.2013 20:00
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut Wiljamiii » 21.5.2014 23:51

Mitäs vikaa laittaa esim jotain ohutta vaneria väliin.
Husky510
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 11:29
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut Husky510 » 22.5.2014 7:49

Sekin käy...
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään
antzaa_
Pyörä:
generic sm 50, hva wr 125
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
21.7.2008 12:24
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut antzaa_ » 24.5.2014 14:40

cbr 919 (-96) lämmöt nousee korkealle (liian korkealle?) kaupunkiajossa ja alavääntö katoaa aivan täydellisesti. Missä kohin flektin pitäisi lähteä pyörimään?

Eli matka-ajossa ei mitään ongelmia, lämmöt matalat ja vääntää hyvin vaikka joutuisi valoihin pysähtymään, mutta kaupungissa rullaillessa lämmöt nousee lähes punaviivalle, flekti ei pyöri (ainakaan vielä tuossa vaiheessa), alavääntö katoaa kokonaan, valoistakin joutuu lähteä yli 4000 kierroksella.

Lukemiahan tuossa mittarissa ei ole, niin aika epämääräinen. ihan punaviivalle tai sen yli ei ole noussut, mutta ikävä kaupungissa huudattaa, kun joutuu yli 3000 kiekalla ajella ja 4000 lähteä valoista :D
braaa
Pyörä:
Aprilia RS125
Liittynyt:
27.5.2014 0:22
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut braaa » 27.5.2014 0:26

Aprilia miehet huomio! Meneekö Aprilia rs125 -98 pytty vuoden -01? :nolo:
Husky510
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 11:29
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut Husky510 » 27.5.2014 8:00

Ei mitään hajua....
Suosittelen katsomaan ennemmin tuolta kun tämä on moottoripyörä puoli, tuolla on erikseen piikkipuoli ja sattuu olemaan vielä merkkikohtainen keskustelu Aprilia Rs
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=100&t=83335
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään
Tero-75
Pyörä:
Honda VFR800FI -98, Suzuki GT 125 R -76
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
21.9.2007 1:06
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät omaa topicia vaadi

ViestiKirjoittanut Tero-75 » 27.5.2014 10:50

antzaa_ kirjoitti:cbr 919 (-96) lämmöt nousee korkealle (liian korkealle?) kaupunkiajossa ja alavääntö katoaa aivan täydellisesti. Missä kohin flektin pitäisi lähteä pyörimään?

Eli matka-ajossa ei mitään ongelmia, lämmöt matalat ja vääntää hyvin vaikka joutuisi valoihin pysähtymään, mutta kaupungissa rullaillessa lämmöt nousee lähes punaviivalle, flekti ei pyöri (ainakaan vielä tuossa vaiheessa), alavääntö katoaa kokonaan, valoistakin joutuu lähteä yli 4000 kierroksella.

Lukemiahan tuossa mittarissa ei ole, niin aika epämääräinen. ihan punaviivalle tai sen yli ei ole noussut, mutta ikävä kaupungissa huudattaa, kun joutuu yli 3000 kiekalla ajella ja 4000 lähteä valoista :D

Itsellä kokemusta kahdesta Hondasta, -90 CBR 600 ja -98 VFR 800 FI. Molemmissa sama juttu; Ajossa lämmöt noin 75-80, mutta kaupunkiruuhkissa lämmöt kovimmillaan jopa 106 astetta (VFR) tai lähellä punaviivaa (CBR). Ja mitä olen lukenut niin ominaisuus Hondissa.

Tässä kohtaa tekisin jäähdytysjärjestelmälle kuitenkin perushuollon jos ei ole tietoa milloin viimeksi tehty, eli järjestelmän huolellinen huuhtelu ja uudet nesteet, sekä flektin ja sen anturin toiminnan tarkistus.