25 kW

Gleb
Pyörä:
CBR 600F
Liittynyt:
19.8.2007 22:56

ViestiKirjoittanut Gleb » 10.4.2008 19:26

Rozzi kirjoitti:Olen nyt varmaan ostamassa -91vm. Honda cbr 600. Eli mitenkäs se halvimmillaan onnistuu niihin 25kw papereihin laittaa? Ja millälailla kuristus tapahtuu? Onko muita keinoja kuin kaasukahvan liikettä rajoittamalla?

Ja missäs päin jyväskylässä näitä hommia voi kysellä, esim missä noita dynötteluita tehdään jos sillä tavalla homman hoitaisi.


Osta suoraan 25kW rekisteröity. Pääset helpoimmalla.
Tai sit jos haluut mutkitella niin luistiin palikkaa että luisti liikkuu esim. 1,5cm.
Ja GOOGLESTA/KELTAISILTA SIVUILTA löytyy moottoripyöräpajoja. Ja se dynotuksen kustannus on kuule pienimpiä menoeriä vanhemman pyörän oston jälkeen. :D
Hyvä tapa on rasvata ketjut aina tankkauksen yhteydessä.
Entropia
Pyörä:
Toivottavasti '10 kesäks...
Paikkakunta:
Theft City
Liittynyt:
11.9.2004 11:55

ViestiKirjoittanut Entropia » 11.4.2008 9:40

Gleb kirjoitti:Ja se dynotuksen kustannus on kuule pienimpiä menoeriä vanhemman pyörän oston jälkeen. :D

Riippuu pyörästä. Vanhemmassa kawassa on varmasti russaamista, omaana suzukiin en ole kuin perushuollot tehnyt (suodattimen puhdistus ja öljyn vaihto)...Old Skool Suzukia ei tarttee paljoa russailla....
I Don't Play Icehockey. I Ride Motorcycles, You Pussies!
www.haje.fi - Valokuvia
Gleb
Pyörä:
CBR 600F
Liittynyt:
19.8.2007 22:56

ViestiKirjoittanut Gleb » 11.4.2008 20:30

Noniin, mutta tuleehan siinä sitten kuluja renkaista sun muista, huoltojen(venojen tarkistukset tms.) jne. kustannuksista. Sitä tarkoitin.
Hyvä tapa on rasvata ketjut aina tankkauksen yhteydessä.
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 12.4.2008 11:19

Ei se siitä pyörän iästä ole kiinni. Aina niitä on pitänyt huoltaa ja täytyy tulevaisuudessakin, ei siitä mihinkään pääse. Tottakai minkä tahansa ajoneuvon pitäminen on kallista, mutta sille ei mahda mitään. Ja tuosta kaasukahvakuristuksesta kun puhutaan, että toimii normaalisti siihen asti kun kaasu avautuu, niin toki toimii normaalisti kaasun avautumisen suhteen, mutta ainakin omassa pyörässä nousi kierrokset kuristettuna hirvittävän korkealle että tuotti edes sen 25kW. Kierrosluku oli silloin yli 10000rpm, mutta soppaa kun ei saa, niin ei ole myöskään tehoa. Kone käy tuolloin helposti liian kuumana, ja venttiilivauriotkin on mahdollisia jos huudattaa korkealle saadakseen edes sen 25kW.

Täydellä kahvan avautumisella tuo samainen tehomäärää löytyi tuosta pyörästäni(6R) kierrosluvulla 5250rpm :/

Olisi kiva tietää millasia tehokäyriä on muiden pyörät kaasukahvakuristeisena antaneet. Niin näkisi miten yleensä ottaen pyörät vetää kahvakuristeisina :D

Tuossa oman pyöräni lappuset:
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/20403
KoPoNe
Paikkakunta:
Kulmilla ;)
Liittynyt:
19.9.2004 13:04

ViestiKirjoittanut KoPoNe » 14.4.2008 12:07

Tervehdys tännekkin puolelle. Elikkä hankinnassa olis honda cbr 600rr. tarkoituksena hankkia tt:seen 25kw paperit, miten tuo kuristus homma menee kyseisessä vehkeessä? vuosimalli on about 03-05. saako esim. kaasukahvan liikettä rajotttaa ite kotikonstein vai pitääkö olla tehtaan hyväksymät ja pajan asentamat kuristukset? mites paljonko tulee noin hintaa koko lystille? Kiitos!
Powr
Pyörä:
Husaberg, ja monia muita
Paikkakunta:
Kankaanpää
Liittynyt:
27.12.2005 11:50

ViestiKirjoittanut Powr » 14.4.2008 16:10

Käsittääkseni siihen ei saa 25kw papereita.
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 14.4.2008 18:29

KoPoNe kirjoitti:Tervehdys tännekkin puolelle. Elikkä hankinnassa olis honda cbr 600rr. tarkoituksena hankkia tt:seen 25kw paperit, miten tuo kuristus homma menee kyseisessä vehkeessä? vuosimalli on about 03-05. saako esim. kaasukahvan liikettä rajotttaa ite kotikonstein vai pitääkö olla tehtaan hyväksymät ja pajan asentamat kuristukset? mites paljonko tulee noin hintaa koko lystille? Kiitos!

Kaasukahvalla saa kuristaa, pitää vissiin olla ennen ja jälkeen dynovedot? Varmaan jossain dynopajalla saavat kuristettu. Hinta kahensadan kieppeillä +katsastus.
Esuf
Liittynyt:
17.4.2008 13:59

ViestiKirjoittanut Esuf » 17.4.2008 14:02

Ostin pyörän ja se on kuristettu kahvasta, kääntyy 17astetta.
Mitenkäs noi kurit mahtais lähtee pois?
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 17.4.2008 15:38

Kahvaa kiertämällä tunnustelet, kummassa päässä kahvaa rajoitin on. Vaijeri antaa hiukan periks, jos rajotin on moottorin päässä. Sitten vaan otat virityksen pois.
Ei seiso
Joni-90
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
24.8.2006 23:45

ViestiKirjoittanut Joni-90 » 1.5.2008 20:47

Nyt on kurit laitettu, tilasin nuo osat: http://www.alphatechniksql.alphaplanweb ... pe3=Suzuki
Elikkä ne neljä läppää imukurkkuihin ja sit se kapula joka rajottaa sitä kaasukahvan liikettä, on vissiin liikkees jollain paineilmalla laittaneet sen ruuvin siihe palikkaa joka rajottaa sitä kaasukahvan liikettä ku ei meinaa millään lähteä ja kanta meinaa mulkkautua ja vielä se että ruuvin kannast 4cm runkoon nii ei siihen oikeen mitään saa jolla vois vääntää, moniko on nää kurit ite ottanu pois vai suosiolla käyttäny samas paikas jossa kurit on laitattanukki?? Itellä meni ihan mukavasti se muutoskatastus, ei tarttenu pyörää käydä näyttää ja rekisteriottees lukee vaa et teho 25kW ei mitään et mistä ja miten kuristettu :) Pitääks muuten mitään muuta todistusta olla sit matkassa vai eiks toi rekisteriote riitä kuten yleensä, vaik tos rekisteriottees ei lue et miten kuristettu, et tuleeks ongelmia jos virkavallan kans joutuu tekemisiin, ei ainakaan katsastusmies mtn sanonu et pitäs olla matkassa mtn muuta..
ralliraita
Pyörä:
Not so minty929
Paikkakunta:
Helsinki a.k.a stadi
Liittynyt:
10.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut ralliraita » 2.5.2008 10:03

Eli voi ostaa faitterin ja dynottaa, ilman pelkoa viedä sitä katsastukseen. Koska läpi meneminen kosmeettisilla muutoksilla voi olla aika lailla kmiehen viime iltojen saannista kiinni.
kassalla.
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 2.5.2008 11:20

Kyllä useimmissa tapauksissa täytyy pyörä käyttää katsastuksessa konttorilla.
kelsari
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
21.9.2005 11:40

ViestiKirjoittanut kelsari » 5.5.2008 20:37

hei!
uutena tulin tähän keskusteluun mukaan enkä kauheesti jaksanu selailla vanhoja keskusteluja/ sivuja, mutta asiaan:
ite hankin tuossa tollasen -04 gsx-r:n ja mietin että onko oikeesti tullu vastaan tapauksia että olis jääny kiinni siitä että ei olis kuristukset paikallaan? Ja tällä en tarkota ylinopeus-tilanteita vaan muissa tilanteissa.. Ite oon aatellu että AIKA huono säkä täytyy käydä että siitä jäis muulla konstilla kiinni..
Onko kokemuksia tai mielipiteitä?
Suzuki - Way of life
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 5.5.2008 21:58

kelsari kirjoitti:hei!
uutena tulin tähän keskusteluun mukaan enkä kauheesti jaksanu selailla vanhoja keskusteluja/ sivuja, mutta asiaan:
ite hankin tuossa tollasen -04 gsx-r:n ja mietin että onko oikeesti tullu vastaan tapauksia että olis jääny kiinni siitä että ei olis kuristukset paikallaan? Ja tällä en tarkota ylinopeus-tilanteita vaan muissa tilanteissa.. Ite oon aatellu että AIKA huono säkä täytyy käydä että siitä jäis muulla konstilla kiinni..
Onko kokemuksia tai mielipiteitä?
On moni jäänyt kiinni todistetusti, ja enkä nyt puhuisi yhtään huonosta säkästä koska siihen riittää ammattitaitoinen poliisi/mp poliisi huomaamaan onko pyörässä 100kw vai 25kw.
kelsari
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
21.9.2005 11:40

ViestiKirjoittanut kelsari » 5.5.2008 22:04

mutta sama asia tai periaatteessa yhtä paljon noita kytätään kun kevareiden täystehosuutta.. Tai ehkä vähemmänkin, ainoo että jos joutuu esim. puhallutuksessa antaan kortin niin kattoo että on nuori kuski että onkohan tää pyörä vakio vai ei..
Mutta kommentoikaa ja kertokaa kantanne toki! :)
Suzuki - Way of life