KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 14.8.2010 13:12

nuppi, kato ktmworld siin on numerolla 6. tuolla muutenki kaikkien mallien räjäytyskuvat.
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 14.8.2010 13:53

Punaseen jäähy nesteeseen ei sais sitten mitään muuta jäähynestettä sekoittaa.
Tosi huolella puhistettava järjestelmä ennen erivärisen nesteen lisäystä, muuten voi mennä tukkoon.
V-V-VVjalkåkenäläinänen
jone_P
Pyörä:
LC4
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
6.9.2005 17:51

ViestiKirjoittanut jone_P » 2.9.2010 15:03

Onko kenelläkään tietoa mistä vois löytää paluuvaimennuksen säätöruuvin molemmat muoviosat? Paikallinen pulju saa tilattua säätöpyörän eli sen näkyvän osan, muttei sitä toista jossa on kierre. Jos haluaa molemmat, pitää ostaa keulan yläpään alumiinikorkki hintaan 160€.
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 6.9.2010 18:15

Kellään kokemuksia tai tietoa venttiilien ohjaimien vaihdosta tai kiertokangen vaihdosta?

EDIT: Tosiaan kiertokanki enää jäljellä ja ilmeisesti prässiä ja heittokelloa vaatis...
Viimeksi muokannut QoAaLi- päivämäärä 6.9.2010 22:42, muokattu yhteensä 2 kertaa
nopeat syövät, hitaat eivät...
nuppi_
Pyörä:
KTM lc4 640
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
15.3.2008 17:35

ViestiKirjoittanut nuppi_ » 6.9.2010 21:50

Simppeli kysymys siis, eli kuinka tuo nestekytkimen ilmaus käytännössä hoituu, ja miten eroaa jarrujen ilmauksesta?
Niin ja mistä tuon automaattisen puolipuristimen löytää?
galleria
Lynkke
Pyörä:
ehkä joskus
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
15.4.2008 22:08

ViestiKirjoittanut Lynkke » 6.9.2010 22:51

nuppi_ kirjoitti:Simppeli kysymys siis, eli kuinka tuo nestekytkimen ilmaus käytännössä hoituu, ja miten eroaa jarrujen ilmauksesta?

Kaksi tapaa ilmata kytkin.
1 Lääkeruiskulla painaa alhaalta nestettä ylös.
2 Kytkinkahva pohjaan ja alhaalta nippa auki, tulee nestettä vähän ja sitku ei tuu enää niin nippa kiinni.
jone_P
Pyörä:
LC4
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
6.9.2005 17:51

ViestiKirjoittanut jone_P » 7.9.2010 18:08

Mikä on WP 43 keulan öljytilavuus per pumppu? Ohjekirjassa lukee 830cc, mutta se on yliviivattu ja tilalle kirjoitettu 4,5 dl. Pitääkö paikkansa?

Ja mistähän syystä toisen pumpun melkein jokainen osa on vähän erilainen kuin toisessa pumpussa?
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 19.9.2010 11:03

Viittiskö joku kokeilla omasta kotaristaan et ku pistää käyntii sillon ku on syylärin korkki irti ni nostaako yhtään kuplaa pinnalle. Omassa kotarissa just meni sylinteeri ja mäntä ja venttiilit uusiks ja oon saanu pyörän kasaan ja pyörä käy tosi nätisti, mut nostaa pientä kuplaa parin sekunnin välein tosta syylärin korkilta (toisin sanoen, kuplaa tulee jos puhaltaa kannesta paineita jäähdytyksen puolelle.). En kuitenkaa viittis ajaa lähtee jos toi on epänormaalii.

Tänks jo etukätee. Toivottavasti joku vois uhrata ton verta elämästää, ni mä saan varmuuden et onko ns. urho matti uusiks meni, vai et iha normaalii.
nopeat syövät, hitaat eivät...
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 19.9.2010 18:10

Koaali, voin huomen kattoo ku meen tallille pyörän luo.. Kirjottelen tänneki si jos muisti antaa myöten :lol:
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 20.9.2010 17:07

Tänks suuresti!
nopeat syövät, hitaat eivät...
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 24.9.2010 17:47

Ei oo enää ilmeisesti kukaan käynnistelly pyöräänsä? Luin tuolta foorumeilta että on täysin normaalia että antaa vähän kuplaa, mutta sen verran suhteellinen käsitys toi vähän että olis kiva tietää suurin piirtein kuinka paljon se on. Varmaan menee helpommalla kun vaan otan kannen irti ja kymppi pois, ni ei tarvii arpoa. Ärsyttää vaan ku menee aina viikko että saa yhtään mitään eteenpäin ku ei voi pyörää laittaa siellä missä asuu vaan pitää aina vkl tulla porukoille ihmettelemään ku on talli.

Älkää muuttako pois kotoa, ellei oo laittopaikkaa tiedossa uuden kämpän lähistöllä. Se masentaa ja huonontaa elämän laatua. kuitti
nopeat syövät, hitaat eivät...
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 26.9.2010 16:58

Joo tosiaa unohdin käydä kirjottelee motottii.. En huomannu ite et olis mitää kuplia tullu :s
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 28.9.2010 17:02

Joo kävin just koneistaa kannen sileeks ja oli vitosen heitto, eli oli käyristyny varmaa ku mottasin uudet venttiilien ohjaimet sisään. Nyt siis jos viel torstain ku pistän mopon nippuun ni pistää paineit pellolle jostain ni sit en kyl enää tiedä mistään mitään...
nopeat syövät, hitaat eivät...
juudso
Pyörä:
Triumph Daytona 675 -09
Liittynyt:
11.11.2008 20:37

ViestiKirjoittanut juudso » 2.10.2010 15:05

Isoapyörää suunnittelen ja kotarin smc moto pyörii vaihtoehtolistalla. Ainoat asiat mitkä epäilyttää on tehot, onko niitä ja millä nopeus/kiihtyvyys alueella pyöritään? Huolto ja kestävyys. Eli joutuuko olla kokoajan huoltamassa tms. Ja kestääkö tällanen yksmukinen pyörä,eli onko männänvaihtoja yms "turhaa"?
Kiitos jos viitsitte vastailla!
Viimeksi muokannut juudso päivämäärä 2.10.2010 20:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Mainow
Liittynyt:
31.3.2007 21:55

ViestiKirjoittanut Mainow » 2.10.2010 16:50

juudso kirjoitti:Isoapyörää suunnittelen ja kotarin smc moto pyörii vaihtoehtolistalla. Ainoat asiat mitkä epäilyttää on tehot, onko niitä ja millä nopeus/kiihtyvyys alueella pyöritään? Huolto ja kestävyys. Eli joutuuko olla kokoajan huoltamassa tms. Ja kestääkö tällanen yksmukinen pyörä,eli noko männänvaihtoja yms "turhaa"?
Kiitos jos viitsitte vastailla!

No jos pitää oikeasti lujaa päästä niin ei tuollanen kotari suoralla anna juurikaan vastusta supersportille. 4-6sec arvioisin 0-100 onnistuvan ja huippujen olevan jossain alle 180km/h:n tuntumassa