KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 15.9.2008 9:45

mbk_92 kirjoitti:Voittaako tämmönen Ktm 690cc supermotardi Yamahan 1000cc
jossa on 150 hv. En muista mallia.kaveri väittää että iha keposeen vie.

Jos R1:stä meinaat niin ei todellakaan.
Loud Pipes Save Lives.
mikok
Liittynyt:
15.9.2008 18:26
Auttakaa aloittelijaa.

ViestiKirjoittanut mikok » 15.9.2008 18:53

pitäs saada vähä faktaa näistä ktm supermotoista. Kiinnostus on kääntyny näihin lc4 smc:hen. Vai mikä onkaan.

Näitähän on saatavana 600,620,625,640 ja 660 koneella. Ja vuosimalleja miltei rajattomasti. Kiinostaa kovasti että mitä eroja näillä on? paitsi tietysti teho. Huollot, Öljynkierrot, Erot vuosimalleittain, KESTÄVYYS yms + ja -. 640 ois anakin eniten tarjolla.

Mitä eroa on normaalilla ja Prestige mallilla?


Kaikki fakta ois kiva kuulla, Koska olen aikonut uittaa jonkunlaisen kotarin saksasta. Sinne joutuu antamaan niin pirun tarkat kriteerit..
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 15.9.2008 21:36

mikok kirjoitti:pitäs saada vähä faktaa näistä ktm supermotoista. Kiinnostus on kääntyny näihin lc4 smc:hen. Vai mikä onkaan.

Näitähän on saatavana 600,620,625,640 ja 660 koneella. Ja vuosimalleja miltei rajattomasti. Kiinostaa kovasti että mitä eroja näillä on? paitsi tietysti teho. Huollot, Öljynkierrot, Erot vuosimalleittain, KESTÄVYYS yms + ja -. 640 ois anakin eniten tarjolla.

Mitä eroa on normaalilla ja Prestige mallilla?


Kaikki fakta ois kiva kuulla, Koska olen aikonut uittaa jonkunlaisen kotarin saksasta. Sinne joutuu antamaan niin pirun tarkat kriteerit..


2003vuodesta eteenpäin olevat ovat highflow kannella ja muutenkin moottori on vähän erinäkönen ainaki ulkopäin. 625 ja 660 smc ovat vähän kevyempiä, tehokkaampia ja paremmilla joustoilla kun toi normi 640. Noi 600 ja 620 on niitä vanhaa mallia (<2003) ja niitä ei ole orkkiksena SMC:nä.
Öljynkierrosta: kaikissa 2003->2006 (eli ei nää ihan uusimmat(varmaa tietoo niistä ei oo)) kiertää öljyrungossa, paitsi kuten viimesivulla todettii et 2003vuode 660smc ei kierrä.
640 öljyt 5000km välei ja samal venoje tarkistus. 625 ja 660 öljyt 2500km välei ja venat voi tarkistaa sillo (mut ne ei mikskää YLEENSÄ muutu, joten 5000km riittää. Kestävyys on huippuluokkaa, isompaa koneremonttia tarvii tehä vasta 25-30tkm jälkeen (riippuu tietenki miten kohdeltu).
Prestige mallissa taitaa olla acrat vakiona, mustat muovit ja kai jousto eri tasoo, mitä orkkis 640:s on.

Saksasta itekin uitin oman 625.
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
mikok
Liittynyt:
15.9.2008 18:26

ViestiKirjoittanut mikok » 16.9.2008 16:25

Paljon tolla 625 ja 640 on eroa tehossa? Onko 625 sähkökäynnistystä? 660 ei ainakaan ole. Entä tämä keveys, täristääkö kevyempi enemmän ku painavempi. Lähinnä matka ajoa ajatellen? Pojat vaa puhu. Mitä tuskin paljoo kyllä tulee harrastettua.

Prestikn keula on kyllä komea, mut kai tommusen valon saa kyllä muuhunkin... Mstä muuten olette noita hiluja noihintilanneet?

Millon toit oman pyörän saksasta? säästikö mitään ja oliko mitään ongelmia?
Viiksi Urpo
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
20.8.2005 16:39

ViestiKirjoittanut Viiksi Urpo » 16.9.2008 17:22

Tuota 625 on valmistettu kahta mallia. 2002 vuonna sähköstarttitonta supercompetition mallia joka on tietääkseni kevyin lc4 perheen pyörä mitä valmistettu, joskin alunperin enduro. 2003 eteenpäin 625 sxc/smc jossa 640 tapaan s-startti.
_____________________________
ralliraita
Pyörä:
Not so minty929
Paikkakunta:
Helsinki a.k.a stadi
Liittynyt:
10.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut ralliraita » 16.9.2008 19:52

Mites ktm 520 exc malli ja 525 malli, kuulin kaverilta että oisi sen verra sama runko että saa saman tankin ja siihen uudemmat ilmanohjaimet (siis tuollaiseen 520kotariin)

Miten paljon tehoeroa 520, 450, 525. Siinä ne kysymykset :lol:
kassalla.
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 16.9.2008 20:08

mikok kirjoitti:Paljon tolla 625 ja 640 on eroa tehossa? Onko 625 sähkökäynnistystä? 660 ei ainakaan ole. Entä tämä keveys, täristääkö kevyempi enemmän ku painavempi. Lähinnä matka ajoa ajatellen? Pojat vaa puhu. Mitä tuskin paljoo kyllä tulee harrastettua.

Prestikn keula on kyllä komea, mut kai tommusen valon saa kyllä muuhunkin... Mstä muuten olette noita hiluja noihintilanneet?

Millon toit oman pyörän saksasta? säästikö mitään ja oliko mitään ongelmia?


Ei sitä tehoeroa paljoa ole, mutta vähäsen ja paino eroakin on vähäsen. Kaikki nää tärisee, mutta ei se mua oo haitannu yhtää.

Jälleenmyyjiltä saa hyvin noita hiluja, Motokeidas, RBSC...

Viime syksynä vähä alle vuosi sitten uitin. Rahaa säästy kyllä paljon vrt. mitä vastaava maksaa Suomessa tolla varustetasolla. Mitää ongelmia ei ollu koska kaikki tarpeelliset paperit ja hilppeet tuli mukana.
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
Huu
Pyörä:
fillari
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
30.5.2006 15:07
asd

ViestiKirjoittanut Huu » 23.9.2008 19:28

Miten saa Akrapovicin äänenvaimentimesta "desipeli killerin/kuri pillin" pois??? siis se joka on kuusiokoloavaimella kiinni...
MikkoZµ
Pyörä:
Suzuki S1
Liittynyt:
22.4.2008 20:43

ViestiKirjoittanut MikkoZµ » 29.9.2008 18:17

onko totta että ktm 525 EXC:ssä ois vaa reilu 50 heppaa??
/Wille/
Pyörä:
Kawasaki ZX-6r
Paikkakunta:
Iitti
Liittynyt:
23.10.2004 20:09

ViestiKirjoittanut /Wille/ » 29.9.2008 18:27

^Meinaat, että sillä ei kerkeä vai?
MikkoZµ
Pyörä:
Suzuki S1
Liittynyt:
22.4.2008 20:43

ViestiKirjoittanut MikkoZµ » 29.9.2008 19:01

/Wille/ kirjoitti:^Meinaat, että sillä ei kerkeä vai?


no onhan jo vanhemmis 125 EXC pyöris 40 heppaa nii on kummiskii 400cc:n ero ja vaa reilun 10 hv:n ero nii kuulostaa aika kohtuuttomalta vaikka vääntöä onkii enemmän nii silti??
satkis
Pyörä:
gs500e
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
3.9.2006 19:27

ViestiKirjoittanut satkis » 29.9.2008 19:20

perus :lol:

Kannattaa käydä kokeilemassa se reilu kymmenen hepan ero niin tietää paremmin ;)
Opiskelijamoottoripyöräilyä pienellä budjetilla, suurella sydämellä
MikkoZµ
Pyörä:
Suzuki S1
Liittynyt:
22.4.2008 20:43

ViestiKirjoittanut MikkoZµ » 29.9.2008 20:03

satkis kirjoitti:perus :lol:

Kannattaa käydä kokeilemassa se reilu kymmenen hepan ero niin tietää paremmin ;)


mutta eihän kukaa tota pyörää ainakii tehojen takii osta ku jossaa 600cc supersportissa on kummiskii 2 kertaset tehot ja vaa 75cc enemmän??
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 29.9.2008 21:38

mikkoZµ kirjoitti:
satkis kirjoitti:perus :lol:

Kannattaa käydä kokeilemassa se reilu kymmenen hepan ero niin tietää paremmin ;)


mutta eihän kukaa tota pyörää ainakii tehojen takii osta ku jossaa 600cc supersportissa on kummiskii 2 kertaset tehot ja vaa 75cc enemmän??


Siis, ootko sinä nyt ihan oikeasti tosissasi? Mene mopopuolelle siitä, palaa takasin kunhan pahin vaahto on pyyhkiytyny suupielistä.
Dank memes melt steel beams.
MikkoZµ
Pyörä:
Suzuki S1
Liittynyt:
22.4.2008 20:43

ViestiKirjoittanut MikkoZµ » 29.9.2008 22:13

Tume34 kirjoitti:
mikkoZµ kirjoitti:
satkis kirjoitti:perus :lol:

Kannattaa käydä kokeilemassa se reilu kymmenen hepan ero niin tietää paremmin ;)


mutta eihän kukaa tota pyörää ainakii tehojen takii osta ku jossaa 600cc supersportissa on kummiskii 2 kertaset tehot ja vaa 75cc enemmän??


Siis, ootko sinä nyt ihan oikeasti tosissasi? Mene mopopuolelle siitä, palaa takasin kunhan pahin vaahto on pyyhkiytyny suupielistä.

:lol: