Sivu 1, 1:sta

BMW F 650 GS Dakar -2005

ViestiLähetetty: 8.7.2019 22:21
Kirjoittanut mervihoo
Moi kaikki!

Pitäisikö kyseisen pyörän runkonumero ja moottorikoodi olla sama? Googletellessa on selvinnyt vain, että johonkin vuosimalliin asti koodit on samat, mutta uudemmissa ei enää. Olen siis menossa ostamaan kyseistä laitetta joten ois mukava tietää. Mikäli joku omistaa tän ikäisen GS:n tai muun bemarin, ois suuri apu jos jaksaisit käydä tsekkaamassa koodisi.

Kiitos!

Re: BMW F 650 GS Dakar -2005

ViestiLähetetty: 9.7.2019 5:49
Kirjoittanut Murska
Pohjolan Kurapyöräilijät foorumilta voit saada nopeammin vastauksia, seillä ne tämän segmentin pyörän omistajat löytyy.

Re: BMW F 650 GS Dakar -2005

ViestiLähetetty: 9.7.2019 12:34
Kirjoittanut MänTä
Jos kyse on 2005 vuoden laitteesta, niin moottori on voinut vaihtua matkan varrella monestakin syystä. Matching numbers ei siis ole mikään erityisen tavoiteltava asia, kannattaa mieluummin keskittyä selvittämään, onko moottori kunnossa eli syökö öljyä tms.

Re: BMW F 650 GS Dakar -2005

ViestiLähetetty: 9.7.2019 12:41
Kirjoittanut mervihoo
Laitteessa on erittäin vähän kilometrejä joten nimenomaan haluan vahvistaa, että siinä on alkuperäinen moottori. Näilla moottoreilla on ajettu avaamatta reilusti yli 100 tkm, joten en sanoisi että moottori on saattanut vaihtua monestakin syystä.

Re: BMW F 650 GS Dakar -2005

ViestiLähetetty: 10.7.2019 10:36
Kirjoittanut MänTä
Onhan noita tiivistevikaisia jne kaikilla merkeillä.

Jos tavoite on löytää ns museokelpoinen ajoneuvo, niin eri asia.

Re: BMW F 650 GS Dakar -2005

ViestiLähetetty: 10.7.2019 16:09
Kirjoittanut mervihoo
Nii ainahan ne bemarilla lykää uutta moottoria ku tiiviste pettää ja muutenki edullisin vaihtoehto vian kuin vian yllättäessä vaihtaa uusi motti. Ihme jankkaamista... samalla voit selaillessas poistaa tän käyttäjän.