ePyörä rakennuksessa

veppezi
Liittynyt:
22.2.2016 16:09
ePyörä rakennuksessa

ViestiKirjoittanut veppezi » 22.2.2016 16:12

Hei!

Olen opiskelija Mikkelistä tai itseasiassa olemme opikelija porukka ja päätimme kasailla opinnäytetyöksi sähköistetyn "pyörän." Pyörän bujetiksi olemme valmis laittamaan ~3000€. Pyörässä tulee olemaan lifepo akusto, bluetoothin kautta puhelinsovelluksella toimiva "rajoitin," jolla pystyisimme rajoittamaan tehot laillisien nopeuksien piiriin kaupungissa ajellessa. Tavoitteenamme on tehdä tämän näköinen pyörä: http://www.dopedbike.com/wp-content/...hurricane1.jpg Kysynkin teiltä, että mistä saisi runkoja, joista voisi alkaa rakentamaan kyseistä pyörää ja onko kenelläkään kokemusta kyseisen projektin tapaisista hommista.

Kiitos
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: ePyörä rakennuksessa

ViestiKirjoittanut Stål » 22.2.2016 23:36

Runkoja voisi AVK:lta löytyä. Tuolla "omat moottoripyörät" osiossa on yksi käyttäjä joka rakentaa omaa sähköpyörää. Ehkä sieltä löytyisi hyvä neuvoja ;)
Husaberg FS 570
Muikhu
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
4.11.2014 9:33
Re: ePyörä rakennuksessa

ViestiKirjoittanut Muikhu » 23.2.2016 10:15

Sinne omat moottoripyörät puolellehan tämäkin taitaisi kuulua :) Saattaa olla mulla puhelimessa vika mutta kuva ei kyllä tosiaan näy. Ja runkoja löytyy esimerkiksi juuri AVK:lta, erillaisista moottoripyräpurkaamoista ja ehkä jopa yksityisiltä ihmisiltä. Kiinnostavia nämä sähköpyöräprojektit aina!
~Ei sillä väliä millä vaan miten~
uniiq
Paikkakunta:
Raasepori
Liittynyt:
26.12.2015 21:00
Re: ePyörä rakennuksessa

ViestiKirjoittanut uniiq » 10.4.2016 10:02

Kuva ei näy kyllä tietokoneellakaan...
pertt-UP-
Pyörä:
Suzuki SV650S
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.5.2006 20:52
Re: ePyörä rakennuksessa

ViestiKirjoittanut pertt-UP- » 24.5.2016 15:46

Onko tämä projekti edistynyt? Taitaa olla lukukausi ohi, vai jatkuuko projekti vielä?

Itselläni on työn alla kaksi eri sähköpyörää, aihioina polkupyörä ja kevytmoottoripyörä. Polkupyörässä on napamoottori eturenkaassa ja siihen on myös tarkoitus rakentaa rajoittimia, mittaristoa yms. Tätä olen jo käyttänyt työmatka-ajoihin kevään ajan. Isomman projektin ensiajot lähenee, enemmän projektista täällä.
Project Blue Smoke