Penkittävätkö poliisit A2 pyöriä?

HugoBoss
Paikkakunta:
Tampereen seutuvilla
Liittynyt:
28.10.2015 18:05
Penkittävätkö poliisit A2 pyöriä?

ViestiKirjoittanut HugoBoss » 31.10.2015 14:28

Tuli tuossa mieleen, että aika moni sanoo ajavansa "A2" pyöriä joissa todellisuudessa on täydet tehot, eli kurit otettu pois yms. Sen tiedän, että kaasukahvasta kuristettua pärrää poliisit kokeilee kaasukahvasta, että liikkuuko sen mitä rekisteriotteessa lukee, mutta miten esimerkiksi imukurkusta kuristettu pärrä tarkistetaan poliisin toimesta jos ovat sillä tarkistetaas kaikki tuulella? Jotain huhuja olen kuulut, että penkittäisivät pärriä, mutten ihan nopiasti usko tuota huhua :roll: ja en tiedä henkilökohtaisesti ketään, kuka olisi poliisille joutunut penkittämään pärränsä. Haluaisin tietää että miten tuollaisiin alle 35KW muualta kuin kaasusta kuristettuihin pärriin tuo poliisi suhtautuu ja onko täällä paljon porukkaa joka ajaa aktiivisesti ilman kureja? :roll:
Myydään hyvä kevari alta pois: Myydään Honda CBR 125 R 2009 kevytmoottoripyörä
Husky510
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 11:29
Re: Penkittävätkö poliisit A2 pyöriä?

ViestiKirjoittanut Husky510 » 31.10.2015 15:44

Kyllä itsekkin joskus kuulin noita huhuja, siis jossain isossa ratsiassa...Mutta vai huhuja.
Ainoa mitä kuvia olen nähnyt on mopoja "penkittävät" sellaisessa pienessä nopeus "dynossa", kun siinä on helppo todeta se, kun riittää, että menee yli 45, mutta nykyään ajamalla toteavat. Mutta tuossa kohtaan jos oikeasti dynolla rupeisi todistaa onko viri vai vakio, niin jos on viri, niin sillä enään merkitystä.

Kun voisin olettaa, että ne näkee jo pyörästä, onko viritetty, siis pakoputki, kaasun liike jne jne. Mutta jos pyörä on about vakion näköinen ja ei pidä kovaa ääntä, niin ei ne välttämättä oli kiinnostunut onko viri vai ei.
Tähän myös vaikuttaa sinun oma reakointi, tekeminen...Kyllä jos kiihdytät ja on kova ääninen, niin kyllä varmasti epäilevät.
Mä näkisin, että tuossa kohtaan oikeasti vain odottaisi, että se kortti riittää. Jos ei ole pyörä muuten rajoitettu kuin kaasun kääntymisellä.

Toisessa topic oli juttua näin, siis että miten voisi rajoittaa...
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=7&t=87455


Ps Itse en myönnä mitään näin julkisessa mediassa, nykyaikana,
Viimeksi muokannut Husky510 päivämäärä 10.12.2015 10:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään
imafinland
Pyörä:
FZR
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
1.12.2010 18:08
Re: Penkittävätkö poliisit A2 pyöriä?

ViestiKirjoittanut imafinland » 10.12.2015 0:05

Huhua liikkuu kyllä että penkittävät, aika arsenaali saa poliisilla vaan olla jos aikoo yli 70kw jarrutuksen pystyä tekemään.. Vai käyttävätköhän ne sitte sen vaan jossai pajalla? Ja edelliseen viitaten, onneksi omani on vakio niin ei pelota :lol:
Seo hyvä kun sen maalaa!