Ensimmäisen katuenduron valinta

jerwwe
Pyörä:
gixxer 1l
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
6.10.2007 13:33
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut jerwwe » 18.8.2011 17:33

No onko noissa hondan crosseissa sitte vaan niin lahot nuo motit, koska samallainhan nämä kaikki kisavehkeet on viritettyjä, mutta tuntuu silti että paremmin muut merkit kestää entä hondat? :eek:
apikkaSXV
Liittynyt:
21.7.2011 7:22
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut apikkaSXV » 18.8.2011 22:26

Jaaha ....tätä vähän pelkäsinkin eli nyt täällä jokainen suosii "omaa" merkkiänsä ja sanoo toista taas täysin kelvottomaksi pyöräksi.

Tossa on edelleen noin 10 eri vaihtoehtoa noin neljästästä eri merkistä ja selvittelen tietyin kriteerein (neljä eri kriteeriä) näitä ihan tutkimalla ja eri tahoilta kyselemällä eri asioita yms. sekä myös kaikki täällä olevan mielipiteet, kommentit myös huomioiden jollain tavalla. ;)

Homma etenee päivittäin kuiteskin ja tossa keväällä tai alkukesästä 2012 sitten ajellaan jonkinlaisella menopelillä mutta vielä ei pysty sanomaan mikä se on koska näitä vaihtoehtoja on aivan liikaa
Viimeksi muokannut apikkaSXV päivämäärä 18.8.2011 23:06, muokattu yhteensä 1 kerran
supermoto31
Liittynyt:
7.9.2006 18:19
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut supermoto31 » 18.8.2011 23:04

Tutustu päitsin lähtöluetteloon, sieltä voi katsoa mikä pyörä on suosiossa. Eli ei voi huonokaan olla.
supermoto31
Liittynyt:
7.9.2006 18:19
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut supermoto31 » 18.8.2011 23:07

apikkaSXV kirjoitti:Jaaha ....tätä vähän pelkäsinkin eli nyt täällä jokainen suosii "omaa" merkkiänsä ja sanoo toista taas täysin kelvottomaksi pyöräksi.

Tossa on edelleen noin 10 eri vaihtoehtoa noin neljästästä eri merkistä ja selvittelen tietyin kriteerein (neljä eri kriteeriä) näitä ihan tutkimalla ja eri tahoilta kyselemällä eri asioita yms. sekä myös kaikki täällä olevan mielipiteet, kommentit myös huomioiden jollain tavalla. ;)

On kyllä pakko kysyä, että onko hinnalla mitään väliä? Tuolla jahkaamisella hyvät diilit liukuu sivu suun, varsinkin jos keväällä meinaa hommata
apikkaSXV
Liittynyt:
21.7.2011 7:22
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut apikkaSXV » 18.8.2011 23:33

supermoto31 kirjoitti:On kyllä pakko kysyä, että onko hinnalla mitään väliä? Tuolla jahkaamisella hyvät diilit liukuu sivu suun, varsinkin jos keväällä meinaa hommata


Onhan sillä jossain vaiheessa mutta ei tää ole sitten mitään 100e tai 200e kiinni. Olen jo alkuvaiheessa ilmoittaut että pyörän hankinta on aikasintaan keväällä 2012 mut kun nämä erilaiset selvittelyt vie aikaa omalta osaltani tuotteesta riippumatta (esim. Panasonic Plasma 42"/7kk, HP neliväritulostin/5kk jne)

On täältä paljon hyviä ideoita ja vinkkejä myös saanut kuten tämän Aprilian SXV:n suhteen koska usealla oli kokemusta/tietoo tuosta sekä se että ei kannata mitään 250cc ostaa

Omaa kokemusta näistä kun ei ole yhtään ja täällä olevilla varmaan paljonkin niin ajattelin että täällä osataan/tiedetään sanoa mikä on missäkin hyvää ja huonoa ja mitä suositellaan ja mitä ei
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 19.8.2011 11:40

tota mä en ymmärrä miten sä saat mietittyä 5kk yhe helveti tulostime ostamisee :DD

maksaa kumminki suurinpiirtein satasen luokkaa :DD sama toi plasma telkkari :P huh huh sanon minä :DD
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
apikkaSXV
Liittynyt:
21.7.2011 7:22
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut apikkaSXV » 19.8.2011 15:23

J!gs@w# kirjoitti:tota mä en ymmärrä miten sä saat mietittyä 5kk yhe helveti tulostime ostamisee :DD

maksaa kumminki suurinpiirtein satasen luokkaa :DD sama toi plasma telkkari :P huh huh sanon minä :DD


Neliväritulostin 2000-3000e ja toi Plasma 1000e

Paperinpaino vähintään 220g pitää mennä läpi mut mielellään yli 250g. Suora paperirata eli ns. ohisyöttö. Tulostustekniikka; Laser/LED. Tulostustarkkuus minimi: 1200x1200 dpi. Paperikoko SRA3 asti.

Tulostin täysin kotikäytössä ja vuosittainen paperimäärä yli 10 000 arkkia per koko.

Tuollaista tulostinta tuskin saat muutamalla satasella kuten sanoit

Tämä asia nyt ei kuulu tänne mutta kun otit tossa asian esille niin ajattelin ilmoittaa mutta tästä ei tämän enenpää.
__Villeee
Pyörä:
ee olee
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
17.3.2009 9:04
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut __Villeee » 23.8.2011 23:07

En jaksanut lukea koko viestiketjua mutta ainakin parit ensimmäiset sivut, eli oletan että asut Ylöjärvellä ja jos kukaan muu ei vielä ole maininnut niin siinähän on Motokeidas ihan kotinurkilla josta toki saa KTMään ja Hondaan huollot ja osat "käden käänteessä" ;)
apikkaSXV
Liittynyt:
21.7.2011 7:22
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut apikkaSXV » 24.8.2011 1:02

__Villeee kirjoitti:... eli oletan että asut Ylöjärvellä ja jos kukaan muu ei vielä ole maininnut niin siinähän on Motokeidas ihan kotinurkilla josta toki saa KTMään ja Hondaan huollot ja osat "käden käänteessä" ;)


16km Hämeenkyrön suuntaan pientä sivutietä. Tiedän kyllä motokeitaan koska olen siellä useasti käynyt mutta ei ole minulle mikään valintaperuste pyörän ostamiselle se että onko jokin pyörliike ja huolto lähellä vai ei.

Pyörähomma on osaltani ratkennut ellei koko maailma romahda päälle.

Tässä vaiheessa KIITOS KAIKILLE hyvistä vinkeistä ja neuvoista ja toivotan hyvää syksyn jatkoa ;)
huss_
Pyörä:
Tm 250 Smr
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
30.9.2008 20:38
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut huss_ » 25.8.2011 16:48

apikkaSXV kirjoitti:Pyörähomma on osaltani ratkennut ellei koko maailma romahda päälle.


No kerro nyt meillekki? :D KTM?
Ex: Honda Monkey, Yamaha Dt -07, PitPro Standard 150 -08, Husqvarna Sm HE -09, Tm Smr 250 -04
apikkaSXV
Liittynyt:
21.7.2011 7:22
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut apikkaSXV » 25.8.2011 18:05

huss_ kirjoitti:
apikkaSXV kirjoitti:Pyörähomma on osaltani ratkennut ellei koko maailma romahda päälle.


No kerro nyt meillekki? :D KTM?


Laitan kuvaa ja infoo kun pyörä on mulla vait?
F1red up
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
6.12.2007 1:19
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut F1red up » 25.8.2011 22:27

Niin, täällä on yhdeksän sivuu vatkattu ees ja taas niin kaikki haluavat kuulla mihinkä pyörään nyt oot päätynyt?? :D
apikkaSXV
Liittynyt:
21.7.2011 7:22
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut apikkaSXV » 25.8.2011 23:59

F1red up kirjoitti:Niin, täällä on yhdeksän sivuu vatkattu ees ja taas niin kaikki haluavat kuulla mihinkä pyörään nyt oot päätynyt?? :D


Lähinnä olette erilaisia vinkkejä ja vihjeitä sekä suositellut mikä on hyvää ja mikä ei ...
Esimerkiksi tuosta Aprilian SXV osien saatavuudesta sekä muista ei olis ollut tietoo ...

Kyllä mä pyörän olen jo valinnut jo mikäli ei taivas tipahda pään päälle mut 2012 mallia odotellaan vielä kyl ...

KTM ja Honda HM:n väliltä valitsin toisen mut pitäs kait odottaa et se pyörä on varmuudella pihassa ennenkuin aletaan ennemmän hehkuttamaan ...
jonioo
Pyörä:
ktm530, manki
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
14.10.2007 23:03
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut jonioo » 26.8.2011 3:37

hyvä valinta! ;) molemmat on myös mun makuun!
F1red up
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
6.12.2007 1:19
Re: Ensimmäisen katuenduron valinta

ViestiKirjoittanut F1red up » 26.8.2011 23:05

Joo elä enempää paljasta, ettei homma mee ihan reisille ;) ja hyvä valinta :)