Kawasaki ZX-6R

markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 2.12.2009 0:32

Äkkisältään löyty, että 98 swingi olis kiinnityskohdasta kapeempi ja akseli olis isompi, eli holkkeja joutuu tod.näk. tekemään ja mahdollisesti metsästämään erilaisia laakereitakin.

Mulla olis kyllä 03-04:n (pitäis olla suurinpiirtein samat mitat kuin 98-02) swingi+iskari+huggeri paketti ylimääräsenä, jos on kiinnostusta.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
Immunity
Pyörä:
ZX-6R -02
Liittynyt:
3.12.2009 17:27

ViestiKirjoittanut Immunity » 3.12.2009 17:42

Itselläni on 2002 vuoden kuusärrä ollut jo kaksi kesää eikä moitteen sanaa löydy. Tekniikka pelaa loistavasti ja eikä hepat ole karanneet kesälaitumille. Ihmeempiä vikojakaan ei pitäisi koskaan tulla, viimeinen varma kaasaripeli kun on. Tätä pyörää tekee mieli kyllä pitää useampi vuosi, kun kerran on loisto yksilö osunut kohdalle. Ainut vaan, että isomman pyörän houkutus alkaa tehdä tepposia mielelle.

Oma kohtaista kokemusta ei ole, mutta paljon olen kuullut juttuja, että 2003 mallissa olisi ollut paljolti ongelmia ruiskupuolen kanssa? Pyörähän muuttui huomattavasti juuri 2002 --> 2003 niin ulkoisestikkin kuin tekniikaltaan. Onko muilla mitään kokemusta kyseisen vuosimallin vioista?
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 4.12.2009 0:34

Ainoa 03 ruiskuongelma on ollut jumiutuvat apukaasuläpät, joten vähemmän siinä on vikoja kuin kaasaripelissä... :roll:
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 4.12.2009 2:06

Joo ei noissa 6r:ssä minun tietääkseni ole -98->tähän päivään mitään tyyppiviaksi lukeutuvia vikoja ollut. Luottopelejä.
mikksa
Pyörä:
aprilia rx 125 ja kawasaki ninja zx-6r
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
11.11.2006 19:32
kawa

ViestiKirjoittanut mikksa » 8.12.2009 21:16

sainpa tänää ostettuu 636 kawan!
änkkä
Pyörä:
Ktm 125, Ktm 530 exc 10'
Liittynyt:
10.3.2009 17:54

ViestiKirjoittanut änkkä » 16.12.2009 20:37

Paljonko tälläsen hinta tippuu 1-2vuodessa? jos ajaa suht aktiivisesti ja ostaa uutena liikkeestä`?
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 16.12.2009 23:38

Uutenahan se tippuu todella paljon. Voi sanoa, että kun liikkeestä ulos ajaa niin se on jo pari tonnia hinnasta pois. Jos uudet maksaa jonkun 14-15 t € voi 1-2v vanhasta saada jonkun 10t € maksimissaan.
mikksa
Pyörä:
aprilia rx 125 ja kawasaki ninja zx-6r
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
11.11.2006 19:32

ViestiKirjoittanut mikksa » 17.12.2009 17:01

ittehän sain vuoden 2006 härvelin mis om acran änkkä, ni 6500e
Ek1
Pyörä:
R1
Liittynyt:
9.5.2002 14:59

ViestiKirjoittanut Ek1 » 17.12.2009 19:48

Juu kyllä tuolla kaikenlaisia pommeja liikkuu, tiedän... :lol:
Black
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 29.12.2009 21:37

tietäiskö kukaan viisaampi ja kokeneempi onko -96 vm 6ärrään mahdollista saada uudemmat katteet taikka onko jotain sivua mistä vois tilata jotkut modatut tms katteet? :P
Ride Your Heart Out!
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 31.12.2009 15:16

En kyllä nää tossa mitään järkeä, voihan siihen sovittaa mitkä katteet haluaa. Mutta minun mielestä pyörä kuuluu olla omilla katteillaan, 90-lukunen aikansa lookissa jne.
mikksa
Pyörä:
aprilia rx 125 ja kawasaki ninja zx-6r
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
11.11.2006 19:32
moottorin alipainetahdistus

ViestiKirjoittanut mikksa » 16.2.2010 21:08

hei onkos kellää tietoo ku mul tommoin 06 zx-6r:ä ni sen käyttöohjeis sanotaa et pitäs toi moottorin alipainetahdistuksen tarkastus tehä tos 12k kohal niin missä hinnois semmoin tarkistus pyörii tai pystyykö tollast tarkastust tekee itte?
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 11.3.2010 22:00

Terve!
Olis tarkotus nyt tommonen -03 tai -04 vuoden 636 hommata ja pisti tommonen silmään, omasta mielestä vähän halpa ? Kilometrejäkään ei oo kun 36000, eli mitä kaikkea kannattaa testata/katsoa pyörästä jos menee katsomaan sitä ?
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 12.3.2010 4:26

yleiskunto kertoo usein sen valitettavan totuuden.

eipä noita talvella oikein muuten voi ku tarkistella nestevuodot ja kuunnella ettei koneesta tuu ylimääräsiä ääniä.
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 12.3.2010 12:07

Apukaasuläppien checksound pitäisi kuulua kun laittaa virrat päälle, sellanen "rätinä", muuten menee osia vaihtoon tai läpät tarvii poistaa.

Muuten keskittyisin kans yleiskuntoon, kilometrimäärä ei sinäänsä ole vielä suuri. Vanteet ainakin on kiillotettu, mitä muuta on tehty?

Sivuääniä kuunnellessa ei kannata säikähtää ns kawi tickiä, eli todennäköisesti jakoketju pitää selvästi kuuluvaa tikitystä.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual