Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Eka pyörä suunnitteilla

Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 14.4.2008 20:59

Er-5, Gs ja CB 500 on kyl mainettaan parempia pyöriä. Kyl 600cc sportti voittaa kiihdytyksessä, mut ei se kauas karkaa kunnes viissatkuissa tulee huiput vastaan. Mut tämän yhden mopopojan väitteeseen en yhdy millään lailla. :P

http://www.youtube.com/watch?v=axuyIygK3Ik

Banditti saa tuossa ainakin 0-100km/h turpaan...

http://www.youtube.com/watch?v=0Y2KugDUTgk

Tässä toinen kiva... Er-6 olis ääniltään ja koneeltaan mukava pyörä, mut ulkonäkö ei oo mua sytyttänyt missään vaiheessa...
Viimeksi muokannut -Makke- päivämäärä 14.4.2008 21:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
Liittynyt:
5.5.2005 20:51

ViestiKirjoittanut Johnnie » 14.4.2008 21:01

SMRacing kirjoitti:No kyllähän sen skootteripojan täytyy isäukkonsa Gs:ää kehua :D

Niin, eipä näistäkään viesteistä erota kuka tai ketkä skootteripoikia ovat...
Viimeksi muokannut Johnnie päivämäärä 14.4.2008 21:06, muokattu yhteensä 2 kertaa
Asian & American cars / bikes only.
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 22:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 14.4.2008 21:04

:D En vertaisi todellakaan 600cc sporttia noihin peruspyöriin samana päivänä.

Gleb, kyllä se sen sekunnin nopeammin cbr kiihtyy 0-100 kuin mikään er6 :/ Kyllä kait nyt hyvä mies pitää ymmärtää , että kierrokset pidetään ylhäällä koko ajan. Ei kait nyt kukaan lähde tyhjäkäynniltä kiihdyttämään. 600cc sportilla saa kytkintä luistattaa sinne 50-60kph asti ihan huolella jos haluaa täyskiihdyttää. Tonnisellakin rivinelosella todella pitkään kun ykkönen sen verta pitkä. Ja mainittakoon nyt tässä että tuollainen gs saavuttaa 100km/h reilun 5s ajassa, kun 600cc sportti nappaa jo lähes 150km/h tuohon aikaan ;)

Ja Johnnie, minä kyllä voin myöntää ihan rehellisesti omistavani kiinanskootterin, mutta en kuitenkaan tule uhoamaan sillä tai millään muullakaan vehkeellä jos en asiasta ymmärrä!
Pyörä:
CBR 600F
Liittynyt:
19.8.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Gleb » 14.4.2008 21:08

-Makke- kirjoitti:Er-5, Gs ja CB 500 on kyl mainettaan parempia pyöriä. Kyl 600cc sportti voittaa kiihdytyksessä, mut ei se kauas karkaa kunnes viissatkuissa tulee huiput vastaan. Mut tämän yhden mopopojan väitteeseen en yhdy millään lailla. :P


Nyt jäi vähän epäselväksi. Siis tarkoititko että 4-syl,600 voittaa kiihdytyksen, mutta jää huippunopeudessa? Oman mopon huippuja en ole ikinä päässyt kokeilemaan, mutta väittävät että näinkin vanha mopedi kulkee 230km/h... ja 500cc enemmän? :D

Taisin vain lukea väärin... vai?
Hyvä tapa on rasvata ketjut aina tankkauksen yhteydessä.
Pyörä:
CBR 600F
Liittynyt:
19.8.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Gleb » 14.4.2008 21:10

SMracing, se oli vähän semmoinen kärjistetty esimerkki vain, sen verran minäkin tiedän :D
Hyvä tapa on rasvata ketjut aina tankkauksen yhteydessä.
Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 14.4.2008 21:11

Gleb kirjoitti:
Taisin vain lukea väärin... vai?


Kyllä. Ota viel kertaalleen. Sit viel kerran. Tai no niin monta kertaa kun vaatii.
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 22:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 14.4.2008 21:11

Ja tiedoksi vaan että F2 cebari kulki vuonna 1991 146,5mph todellista nopeutta testeissä. Kilsoissa lienee 240km/h+? Eipä olekaan kuin näköjään 235km/h. Joissakin testeissä pääsi yli 240km/h.500cc peruspyörä n.160km/h.
Ja täytyy nyt leijua että tuollainen G mallin zx6R mikä tallista löytyy kerää todellisia huippuja 260-263km/h testistä riippuen. Noh huippunopeus ei todellakaan ole itselleni ainakaan tärkeää, se 260+ riittää hyvin, kunhan paikaltaan 200kph lukemiin ehtii tarvittaessa siihen 10sekunnin pintaan/400metrin matkalla.

Eikä uusissa sporttipyörissä niinkään kovaa huippunopeutta haeta, ne huiput kyllä riittää radalla. Eikä kiihtyvyysajoissakaan välttämättä pärjätä hiukan vanhemmille tuotoksille. Honda cbr:n huippunopeusero -91 600 F vs 2004 600RR on hurjat 5mph. Yamahan R6 malleista nopein testeissä on ollut -99 eli ensimmäisen mallinen, samoin vihreät mopot oli nopeita tuolla vuosituhannen vaihteessa(kawa jopa myöhemminkin).
Viimeksi muokannut SMRacing päivämäärä 14.4.2008 21:22, muokattu yhteensä 4 kertaa
Pyörä:
CBR 600F
Liittynyt:
19.8.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Gleb » 14.4.2008 21:14

Jotkut vaan on hitaita. Älyämään :D

Ja jee, nyt kasvoi pippeli aika huimasti kun paperilla oma mopo on tiukempi kun GS, kiitos SMracing ;)
Hyvä tapa on rasvata ketjut aina tankkauksen yhteydessä.
Liittynyt:
2.12.2003 18:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 14.4.2008 22:01

ihan turha kuitenkaan mitään 500cc perusmopoa ja 600cc sporttia verrata keskenään. ihan erilaisia laitteita ja ihan erilaisia käyttötarkoituksia. 500cc mopo kuitenkin liikahtaa yllättävän hyvin tuohon sataseen (en väitä nyt että ois kusiaiselle mitään jakoa), ja kulkee kyllä kirkkaasti yli 160km/h.


ja enpä menis tuosta separin sekunnista mitään sanomaan ER6:seen verrattuna. 650cc twinille, joka painaa n.165 kuivana ollaan mitattu n.3,7s 0-100 kiihtyvyydeksi. en muista paljonko tuo kawa painaa, mutta tuskin se tuosta kauaksi jää. ja muutenkin, omalla laitteella kyykytin SRAD kiksutinta kuudesta lähdöstä viidessä mennen tullen 120-140 asti, vaikka itikassa olikin kokenut kuski puikoissa. 0-100 kiihtyvyyttä on vaan mielestäni melko turha "mitata", varttimaili kertoo mielestäni pyörästä enemmän.
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Pyörä:
Suzuki Gs 500E (99)
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
28.9.2007 18:34

ViestiKirjoittanut _Tude_ » 15.4.2008 7:24

Johnnie kirjoitti:
SMRacing kirjoitti:No kyllähän sen skootteripojan täytyy isäukkonsa Gs:ää kehua :D

Niin, eipä näistäkään viesteistä erota kuka tai ketkä skootteripoikia ovat...


Jos epäilet niin katso galleriasta (linkki tuossa alhaalla) kuvia teharista.
Liittynyt:
5.5.2005 20:51

ViestiKirjoittanut Johnnie » 15.4.2008 15:03

Tudetus kirjoitti:Jos epäilet niin katso galleriasta (linkki tuossa alhaalla) kuvia teharista.


??? Vitsin perään kannattaisi laittaa hymiö. Jos taas kyse ei ollut vitsistä, niin taisit ymmärtää hieman väärin.
Asian & American cars / bikes only.
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 18:32

ViestiKirjoittanut Micce » 15.4.2008 15:15

Tudetus kirjoitti:
Johnnie kirjoitti:
SMRacing kirjoitti:No kyllähän sen skootteripojan täytyy isäukkonsa Gs:ää kehua :D

Niin, eipä näistäkään viesteistä erota kuka tai ketkä skootteripoikia ovat...


Jos epäilet niin katso galleriasta (linkki tuossa alhaalla) kuvia teharista.
En näe yhdessäkään kuvassa teharia, muutenkin kannattaa mennä takasin sinne mopopuolelle.
Pyörä:
Suzuki Gs 500E (99)
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
28.9.2007 18:34

ViestiKirjoittanut _Tude_ » 15.4.2008 15:47

Micce kirjoitti:
Tudetus kirjoitti:
Johnnie kirjoitti:
SMRacing kirjoitti:No kyllähän sen skootteripojan täytyy isäukkonsa Gs:ää kehua :D

Niin, eipä näistäkään viesteistä erota kuka tai ketkä skootteripoikia ovat...


Jos epäilet niin katso galleriasta (linkki tuossa alhaalla) kuvia teharista.
En näe yhdessäkään kuvassa teharia, muutenkin kannattaa mennä takasin sinne mopopuolelle.


Ei täällä ole ikärajaa xD

Ps Katsos onko täällä mopopuoli :D
Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 2:00

ViestiKirjoittanut Sami » 15.4.2008 15:50

Tudetus saa tosiaan palata NYT takaisin sinne mopopuolelle. Vaikka se isin vessa tuntuukin 50 kuutioista mopoa tehokkaammalta, ei siitä saa tehokasta sporttia juuri mitenkään. Ei ainakaan tehoputkella, katteilla eikä tarroilla. Ei edes Shellin Ferrari V-Power bensalla. Tulet tämän havaitsemaan sitten kun ikää ja kokemusta karttuu lisää.

Foorumilla on viitteelliset ikärajat, mopoikäiset keskustelevat foorumin mopoalueilla.
Pyörä:
Suzuki Gs 500E (99)
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
28.9.2007 18:34

ViestiKirjoittanut _Tude_ » 15.4.2008 17:18

Sami kirjoitti:Tudetus saa tosiaan palata NYT takaisin sinne mopopuolelle. Vaikka se isin vessa tuntuukin 50 kuutioista mopoa tehokkaammalta, ei siitä saa tehokasta sporttia juuri mitenkään. Ei ainakaan tehoputkella, katteilla eikä tarroilla. Ei edes Shellin Ferrari V-Power bensalla. Tulet tämän havaitsemaan sitten kun ikää ja kokemusta karttuu lisää.

Foorumilla on viitteelliset ikärajat, mopoikäiset keskustelevat foorumin mopoalueilla.


Selvä jätän teidät "isot pojat" yksin "leikkimään" tamän osaston "hiekkalaatikolle"