Yamaha YZF-R6 vm. 1999-2008

Janskude
Pyörä:
Aprilia RS 125 -02
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.9.2007 15:37

ViestiKirjoittanut Janskude » 18.1.2010 17:38

JP_89 kirjoitti:Kurisetti + asennus +katsastus, uskoisin että alle 200€ selviät?
Ja pyörästä kannattaa ehdottamasti testata 2.vaihde joka pyrkii hyppimään


Noni, ei kuulosta yhtään niin pahalta ku ois voinu luulla.. :) Pitää joo tutkiskella, kun ei mikään uus pyörä oo muutenkaan kyseessä
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 18.1.2010 18:09

JanQ kirjoitti:
JP_89 kirjoitti:Kurisetti + asennus +katsastus, uskoisin että alle 200€ selviät?
Ja pyörästä kannattaa ehdottamasti testata 2.vaihde joka pyrkii hyppimään


Noni, ei kuulosta yhtään niin pahalta ku ois voinu luulla.. :) Pitää joo tutkiskella, kun ei mikään uus pyörä oo muutenkaan kyseessä

Ei uusi toki, mutta näissä on tyyppivikana juurikin 2:n rattaat. Ei mikään maatakaatava vika, mutta vittumainen. Ja varmasti kallis korjata jos korjaamolla käyttää.
Ilmenee tosiaan siinä että kun kakkosvaihteella antaa tehoa niin alkaa nykimään, jos ostat alle 25kw tehoissa olevan niin saattaa olla piilevänä.
Janskude
Pyörä:
Aprilia RS 125 -02
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.9.2007 15:37

ViestiKirjoittanut Janskude » 18.1.2010 20:43

Eli näis r6:sis on aina ton kakkos rattaan epäkunnossa olemisen riski? No sen näkee sit jos kysest pyörää ei olla myyty ennen maaliskuuta. Hintapyyntö ei oo ku vaivaset 4000e.

e: .. niin siks aika varteenotettava yksilö.
lakeri
Pyörä:
aprilia RS 125 Yamaha R666
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
25.3.2007 14:37
jeps

ViestiKirjoittanut lakeri » 20.1.2010 20:42

Kyselläänhän sitten täältäkin,osaakos kukaan sanoa että miten toi -05 -> usd keula uppoaa -03:seen jossa siis se vanhempi keula?
Kyllä ainakin mitä huhupuheisiiin uskomista niin se kaasukahvan kuristaminen liian helppoa, että ei konttorilla välttämättä hyväksy :s

Kannattaa myös käydä sivulla yrc.fi (yamaha R-club Finland). Sieltä löytyy aika hyvin tietoa :)
-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 21.1.2010 17:43

lakeri kirjoitti:Kyselläänhän sitten täältäkin,osaakos kukaan sanoa että miten toi -05 -> usd keula uppoaa -03:seen jossa siis se vanhempi keula?
Kyllä ainakin mitä huhupuheisiiin uskomista niin se kaasukahvan kuristaminen liian helppoa, että ei konttorilla välttämättä hyväksy :s

Kannattaa myös käydä sivulla yrc.fi (yamaha R-club Finland). Sieltä löytyy aika hyvin tietoa :)


Omaa pyörää käytin konttorilla viimeviikolla ja meni läpi kaasukahvakurilla ilman nokan koputtamista. ;)
Ride_to_live
Pyörä:
YZF-R6R & VFR750F
Liittynyt:
3.6.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Ride_to_live » 21.1.2010 18:02

Kuinka perusteellinen päivitys R6:ssa tuli -08-malliin. Muovit on ainaskin vaihtuneet -06/-07-pyöriin verrattuna, mutta muuttuiko joku olennaisempikin asia?
- Matti Peltola -
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 21.1.2010 18:07

http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/AAB97A25 ... aminen.pdf
Mikes
Pyörä:
Suzuki GSXR -89 TBO
Liittynyt:
18.2.2003 14:04

ViestiKirjoittanut Mikes » 23.1.2010 14:09

Ride_to_live kirjoitti:Kuinka perusteellinen päivitys R6:ssa tuli -08-malliin. Muovit on ainaskin vaihtuneet -06/-07-pyöriin verrattuna, mutta muuttuiko joku olennaisempikin asia?


Aika pitkälle sama pyörä, kun vanhemmat. Jos en väärin muista niin -08 tais tulla säätyvä imukurkun pituus millä ajettavuutta haettiin lisää.
Blond
Pyörä:
Yamaha YZF-R6
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
2.7.2006 23:45

ViestiKirjoittanut Blond » 12.2.2010 2:34

-_Joonas_- kirjoitti:Omaa pyörää käytin konttorilla viimeviikolla ja meni läpi kaasukahvakurilla ilman nokan koputtamista. ;)



Nii sul on menny 25kw katsastus läpi pelkällä kaasukahvakurilla ni miten tarkkaanottaen duunasit sen ja veitkö penkkiin? Perusteellinen selitys nii et tyttöki ymmärtää :D
Isompaa pyörää kehiin;>
-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 13.2.2010 15:02

Blond kirjoitti:
-_Joonas_- kirjoitti:Omaa pyörää käytin konttorilla viimeviikolla ja meni läpi kaasukahvakurilla ilman nokan koputtamista. ;)



Nii sul on menny 25kw katsastus läpi pelkällä kaasukahvakurilla ni miten tarkkaanottaen duunasit sen ja veitkö penkkiin? Perusteellinen selitys nii et tyttöki ymmärtää :D


Jeps, eli vien ensin pyörän penkitys pajalle jossa testasivat ensin täystehoisen tehot. Sitten laittoivat kuristuksen joka rajoittaa kaasukahvan kääntymistä ja penkittivät uudelleen. Seuraavaksi ei tarvinnu ku viiä molemmat dynolaput konttorille ja pyörä mukaan niin tekivät uuden rekisteriotteen. Pyörää ne vähä vilkas konttorilla, eivät mitenkään suuremmin syynänneet. ;)
lakeri
Pyörä:
aprilia RS 125 Yamaha R666
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
25.3.2007 14:37

ViestiKirjoittanut lakeri » 17.3.2010 10:20

-_Joonas_- kirjoitti:
Blond kirjoitti:
-_Joonas_- kirjoitti:Omaa pyörää käytin konttorilla viimeviikolla ja meni läpi kaasukahvakurilla ilman nokan koputtamista. ;)



Nii sul on menny 25kw katsastus läpi pelkällä kaasukahvakurilla ni miten tarkkaanottaen duunasit sen ja veitkö penkkiin? Perusteellinen selitys nii et tyttöki ymmärtää :D


Jeps, eli vien ensin pyörän penkitys pajalle jossa testasivat ensin täystehoisen tehot. Sitten laittoivat kuristuksen joka rajoittaa kaasukahvan kääntymistä ja penkittivät uudelleen. Seuraavaksi ei tarvinnu ku viiä molemmat dynolaput konttorille ja pyörä mukaan niin tekivät uuden rekisteriotteen. Pyörää ne vähä vilkas konttorilla, eivät mitenkään suuremmin syynänneet. ;)


Paljon kerty hintaa koko operaatiolle?
-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 18.3.2010 13:00

Koko homma eli työt+penkitykset+katsastus niin oli 260€.
Tonz^
Pyörä:
Husqvarna WR 250
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.8.2004 20:45

ViestiKirjoittanut Tonz^ » 29.3.2010 16:34

tuli sitte ostettua 99 vm konevikainen yksilö.

pyörää en ole vielä hakenut mutta sen verran on tietoa että öljynkiertoon oli tullut joku tukos ja oli siitä johtuen leikannut, on kuintekin käyntikuntoinen mutta tehot uupuu. saa nyt nähdä mitä kaikkee sieltä koneesta löytyy kun sen saan auki, hyvällä tuurilla voi päästä halvallakin mutta jos on enemmän tohjona niin laitan suosista toisen koneen kiinni..


e: ainiin jos jollakin on kokemuksia/vinkkejä koneen irroituksesta ja avaamisesta niin otan kyllä mielellään vastaan
-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 29.3.2010 22:43

http://yrc.fi/phpBB3/
Tuolta kannattaa kysellä ruttosesta. Tuolla liikkuu ihan oikeesti asiasta tietäviä jamppoja, joilla on varmasti kone rempastaki kokemusta. ;)
Tonz^
Pyörä:
Husqvarna WR 250
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.8.2004 20:45

ViestiKirjoittanut Tonz^ » 30.3.2010 13:21

-_Joonas_- kirjoitti:http://yrc.fi/phpBB3/
Tuolta kannattaa kysellä ruttosesta. Tuolla liikkuu ihan oikeesti asiasta tietäviä jamppoja, joilla on varmasti kone rempastaki kokemusta. ;)


jep reggasin itseni tuonne jo aiemmin google haun jälkeen ;)

ja tuonne olis tarkoitus kirjoitella jonkinnäköinen projektiblogi eli jos kiinnostaa seurata projektia,
niin http://www.yrc.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=2699 siinä on linkki