Miksi 90% moottoripyöräliikkeiden asiakaspalvelusta huonoa?

kovisrokkari
Pyörä:
Honda VT600
Liittynyt:
2.6.2009 17:56

ViestiKirjoittanut kovisrokkari » 27.7.2009 21:29

Oltin tuolla AH promotorilla tänään taas pällisteleen, siellä jäbät sano että Sumeko ja Brandt ei myy heille osia ollenkaan, kun he kerran tuovat Kawasakia (ja jotain muuta merkkiä) suoraan Suomeen heidän nenän edestä.

Liittyi asiaan jotenkin, toivottavasti.
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 28.7.2009 14:04

Onko kenelläkään huonoa kokemusta AllRightista?
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 28.7.2009 19:55

:'( kirjoitti:Onko kenelläkään huonoa kokemusta AllRightista?
no mikäli huonoks kokemukseks lasketaan törkeet riistohinnat niin siinä tapauksessa, mut pitäähän palvelusta maksaa..
kovisrokkari
Pyörä:
Honda VT600
Liittynyt:
2.6.2009 17:56

ViestiKirjoittanut kovisrokkari » 28.7.2009 23:13

snuarrow kirjoitti:
:'( kirjoitti:Onko kenelläkään huonoa kokemusta AllRightista?
no mikäli huonoks kokemukseks lasketaan törkeet riistohinnat niin siinä tapauksessa, mut pitäähän palvelusta maksaa..


Riistohinnat on täyttä totuutta, mutta en tosta asiakaspalvelusta tiedä. Voi olla että satuin paikalle krapulapäivänä.
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 29.7.2009 20:08

Turun Allrightissä sain todella hyvää palvelua

ei sitä hyvää palvelua melkeen missään muualla mp-liikkeissä olekkaan
kovisrokkari
Pyörä:
Honda VT600
Liittynyt:
2.6.2009 17:56

ViestiKirjoittanut kovisrokkari » 29.7.2009 22:02

echo kirjoitti:Turun Allrightissä sain todella hyvää palvelua

ei sitä hyvää palvelua melkeen missään muualla mp-liikkeissä olekkaan


Kyllä AH:ssa saa. Jätkät juttelee aina ihan asiaa :-)
satkis
Pyörä:
gs500e
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
3.9.2006 19:27

ViestiKirjoittanut satkis » 30.7.2009 0:10

Sattumalta ostin pöntön Allrightilta hemmonpäivinä ja ilmesesti sen kunniaks alennusta ihan kivasti sai. Reilu 600e putki muutaman sekunnin miettimisellä irtosi kolmella sadalla, mikä on ihan kohtalainen alennusprosentti. Että ei sielläkään aina paljoa tarvii maksaa :) Palvelu on ihan hyvällä tasolla, vantaalla ainakin.
Opiskelijamoottoripyöräilyä pienellä budjetilla, suurella sydämellä
patsix
Paikkakunta:
turku
Liittynyt:
19.9.2005 22:02

ViestiKirjoittanut patsix » 30.7.2009 18:33

echo kirjoitti:Turun Allrightissä sain todella hyvää palvelua

ei sitä hyvää palvelua melkeen missään muualla mp-liikkeissä olekkaan


Kaveri kans tuolla saanut hyvää palvelua, ja hinnoissa ilmeisesti tinkivara kun myyjillä lupa hinnoitella alaskin päin, jos hieman keskustelee mukavia.
Tomppo92
Pyörä:
Husaberg FS 650e
Paikkakunta:
Äänekoski,Liimattalacity
Liittynyt:
10.3.2008 22:01

ViestiKirjoittanut Tomppo92 » 31.7.2009 23:23

Bikeforumista Jyväskylästä kävin kesän alussa ostamassa ajokamppeita kypärää ym.Niin palvelun laatu oli erittäin surkeata vaikka liikkeessä ollut sillä hetkellä kuin minä ja myyjiä joku 3 kukaan tullut edes kysymään miten voivat auttaa. Sitten kun kävin kysymässä niin sittenkin vasta 5min päästä tulivat palvelemaan ja silloinkin palvelun laatu oli surkeata. No kamat tuli tuolta liikkeestä ostettua mutta toista kertaa en kyseisessä liikkeessä asioi. Sen olen myös huomannut että mitä pienemmässä liikkeessä asioi kuten semmoisissa mp-liikkeissä mitä pitää joku yksityis yrittäjä niin siellä saa parempaa palvelua kuin isoissa mp-liikkeissä.
Vois kait sitä jarruttaa, jos ois jarrut millä jarruttaa!
Måpå199
Liittynyt:
1.1.2008 15:21

ViestiKirjoittanut Måpå199 » 2.8.2009 4:54

Noissa pikkupuljuissa jokanen asiakas on tärkeä, ainaki niin luulisin, nii siitä voi johtua erot?
http://www.motot.net/galleria/68114 Kommentoi, saat keksin ;P :D
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 2.8.2009 8:42

echo kirjoitti:Turun Allrightissä sain todella hyvää palvelua

ei sitä hyvää palvelua melkeen missään muualla mp-liikkeissä olekkaan

En ole allrightin myymälässä ikinä käynyt mutta postimyynnistä jokusen kerran ostanut, ja joka kerta on osat tullut seuraavana päivänä. Että siitä puolesta ei pahaa sanottavaa
asam
Pyörä:
Honda CB600F Hornet
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
4.8.2008 15:50

ViestiKirjoittanut asam » 8.8.2009 21:45

Ite en oo ehtiny MP-liikkeisii ja huoltoihin tutustua ku pari vuotta, mut taso on tullu selväks ja johtopäätöksenä huollan ite ja en ajelehdi lähellekkää yhtäkään huoltoo. Esim just kaverin pyörä oli kaasarin säädös Riku Motorin huollos lahessa ja siinä kesti pyöreet 5 viikkoo. Siinä loppuvaiheessa pyys että säätävät vielä pakoaukonsäätimen ja sitä odotelles menny jo viikko, kohta kaks. Yhessä vaiheessa haki pyörän poiski jo, mut 5km ja taas reistali.
tursas
Liittynyt:
16.7.2008 17:11

ViestiKirjoittanut tursas » 13.8.2009 18:32

Tomppo92 kirjoitti:Bikeforumista Jyväskylästä kävin kesän alussa ostamassa ajokamppeita kypärää ym.Niin palvelun laatu oli erittäin surkeata vaikka liikkeessä ollut sillä hetkellä kuin minä ja myyjiä joku 3 kukaan tullut edes kysymään miten voivat auttaa. Sitten kun kävin kysymässä niin sittenkin vasta 5min päästä tulivat palvelemaan ja silloinkin palvelun laatu oli surkeata. No kamat tuli tuolta liikkeestä ostettua mutta toista kertaa en kyseisessä liikkeessä asioi. Sen olen myös huomannut että mitä pienemmässä liikkeessä asioi kuten semmoisissa mp-liikkeissä mitä pitää joku yksityis yrittäjä niin siellä saa parempaa palvelua kuin isoissa mp-liikkeissä.



Itse olen huomannut saman, kun 2 kertaa olen mennyt kypärää ostamaan, ihmisiä on mutta eivät tule kyselemään mitä etsitään yms. Mutta kyllä se palvelu sitten on hyvää kun sitä itse menee pyytämään.

On tosta liikkeestä positiivisiakin juttuja, kun menin kevaria katsomaan 15vuotiaana niin palvelu oli tosi ystävällistä ja selitti kaikki pyörästä ja tällein vaikka olin yksin liikkellä. Jyväskylässä kuvalla myös hyvä palvelu.
HeeBoF
Pyörä:
Kawasaki zx-6r 636 -04 & 125cc mini
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
24.11.2006 23:51

ViestiKirjoittanut HeeBoF » 14.8.2009 0:23

Kotkan motoboxissa tuntuu palvelu pelaavan tosin taidan olla jo vakioasiakas siellä että tietäävät suunnilleen mitä tulen etsimään :D.
Tero-75
Pyörä:
Honda VFR800FI -98, Suzuki GT 125 R -76
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
21.9.2007 1:06

ViestiKirjoittanut Tero-75 » 14.8.2009 20:36

Sain tiistainan Raision BikeWorldissa loistavaa palvelua huoltopäällikköltä, Kiviharjun Sakkelta. Kävin kysymässä neuvoa Cebarin rallattavaan jakopäähän. Sakke neuvoi vaihtamaan ensin pelkän kiristäjän, ja jos ei auta vasta sen jälkeen vaihtamaan myös ketjun. Sakke myös näytti vaihtopyörästä lähes "kädestä pitäen" mistä se kiristäjä omassa mopossa löytyy.
Heillä nähtävästi riittää ihan oikeitakin töitä, ei ole tarvetta yrittää rahastaa jokaisella pikkuhommalla :)