kummalla on parempi keulia 4-tahtisella vai 2-tahtisella.

4-tahti vai 2-tahti

Äänestys päättyi 11.7.2008 21:52

83 48%
90 52%
Ääniä yhteensä : 173
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 31.10.2008 12:17

tämä ei ole mopoalue.
)( iRoN )(
Paikkakunta:
nummi-pusula
Liittynyt:
14.3.2006 16:53

ViestiKirjoittanut )( iRoN )( » 11.12.2008 20:54

ja vakio mopokin keulii kaasusta jos osaa. Jokainen mopo keulii mutta kuski ei.
Olchei
Pyörä:
Exc
Liittynyt:
13.2.2006 18:36

ViestiKirjoittanut Olchei » 14.12.2008 13:54

:lol:
K1be
Pyörä:
Manki
Paikkakunta:
Jyväskylä hoodz
Liittynyt:
6.7.2005 16:30

ViestiKirjoittanut K1be » 14.12.2008 14:06

Nyt oli pakko revetä ;D
014-crew ''''''''
Nuutu
Pyörä:
EIo
Paikkakunta:
swe
Liittynyt:
25.9.2007 19:10

ViestiKirjoittanut Nuutu » 17.12.2008 23:55

Tossa oli tietoo :lol:
mikseri100
Pyörä:
Valkokilpi 125 yz
Paikkakunta:
Alajärvi
Liittynyt:
22.11.2008 13:56

ViestiKirjoittanut mikseri100 » 30.1.2009 21:16

no kylllähän 2-taheilla keulii,mutta pitää jarrun kanssa aika tarkka. mutta pikku nelareilla minicrosseilla,crosseilla ym... on mukava keulia =)
Valkokilpi YZ vailla uutta omistajaa!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 5/id32649/
Katsohan ilmoitukset! Paljon osaa myynnissä!
http://www.motot.net/talli/kayttaja/84118
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 2.2.2009 19:21

Darb kirjoitti:
echo kirjoitti:
HebaH kirjoitti:mitenkä tuollanen 125cc nelitahti missä on 20heppaa keulii, että pystyykö keulii ihan kaasusta vai tarviiko kytkintä ja kuinka helppoa se sitten on verrattuna vaikka mopoon ?? :lol:


1. tollasta pyörää ei oo vielä tullu vastaan
2. kytkimelle keulii niinkuin mopotkin
3. keuliminen on kiinni niistä taidoista, jos osaat keulia mopollasi niin homma hoituu piikillä samaan tapaan

Kyllä mineistä taitaa 20hv irrota ja taitaa sellainen jopa kaasusta keulia :eek:


Kyllä siitä tangosta nykästään pikkusen isommillaki pyörillä. havemmin se täysin pelkällä kahvanväännöllä nousee, ja vaikka nousiski nii mielummi vähä avittaa nykäsemällä, saa nousemaan pehmeemmin eikä sit joudu pykältää heti ku keula ilmas.
Juba93
Pyörä:
Yamaha DT 08VM enduro project
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
26.4.2008 14:29

ViestiKirjoittanut Juba93 » 11.3.2009 21:13

Matsq>> kirjoitti:
Juba93 kirjoitti:no omasta kokemuksesta oon vuoden ajanu 2-t pärrällä ja se nous kytkimestä(se oli kylläkii mopo) Mut sitte ostin kinksin edelleenkin mopo mut 4-t sama homma.Ostin kinksii 90cc koneen nii kappas vaa keulii kolmosella kaasusta ku repäsee oikeessa kohassa.Ja nytte mitä oon tutun rossi piikillä (2-t) on paljo vaikeempaa.Ku pitää niitten kierrosten kaa olla nii pirun tarkkana. :s Tai riippuu sitte iha taidosta ja harjottelu ja tottumus määrästä.

Kuules nyt supermies, sulla on n. 120kg painava 90cc "kiinan ihme". aika mestari oot ku nappaa keulaa kolmosella kaasusta 8o

Khyllä se ku on tarpeeks lyhät välit nii kyllä se keulii. Mut toi kawasaki tuntuu PIKKASE paremmi keulimaa mitä tossa nyt oon kokeillu kuha on kuivaa löytäny. 2-t nii ei nii vaa kaasusta lähe paitti "teho"piikin kohalta. nii ja tota kinksi juttua voitte kokeilla ei se mahotonta ole mut loppuu vaa välit keske ja sitte pitääki jo kohtapuoli laskee alas ;) NII EIKÄ OO KALLIS KOKEILU :lol:
Loncing 125cc kone kaasareineen ja kaikkineen 200€! kaikki toimii ja juuri huollettu! pistä yv jos kiinnosta ;)
Kolme
Pyörä:
ex:Suzuki
Liittynyt:
18.11.2005 22:54

ViestiKirjoittanut Kolme » 11.3.2009 22:45

On vissiin kinkissä hiukan lyhyehkö akseliväli :D
Tessustelija
Pyörä:
pc25, pv
Paikkakunta:
Lappi
Liittynyt:
6.6.2004 11:55

ViestiKirjoittanut Tessustelija » 12.3.2009 13:10

Josko nyt vois laittaa kuitin tuolle mopopaskalle. vakio pv keulii ilman kytkintä nelosellakin. Tämän topicin on tarkoituksena saada ihmisiltä mielipiteitä siitä, "kummalla on parempi keulia" ja kyse on koneen luonteesta ja yleensäkin _MOOTTORIPYÖRISTÄ_ joihin laskettakoon piikitkin. Mulla on 4t pärrä ja se ei keuli kaasusta tyhjäkäynniltä lähtien eikä edes kolmosella ilman vitullista kytkin repäisyä.
Myydään: Tzr, minicrossin osia
Myydään yamaha Dt125r piikkirenkaat vanteineen
Juba93
Pyörä:
Yamaha DT 08VM enduro project
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
26.4.2008 14:29

ViestiKirjoittanut Juba93 » 12.3.2009 22:33

Ihme pärrä sulla siis tietty piyää vähä tangosta nyppäsemällä auttaa mut muute, nii ja mielipiteeni on että 2-t helpompi keulia piikeistä ja nelari luultavasti isommissa vehkeissä mitä nyt olen tästä lukenut ku ei oo paljoo isommista koneista kokemusta mite keulii. :|
Loncing 125cc kone kaasareineen ja kaikkineen 200€! kaikki toimii ja juuri huollettu! pistä yv jos kiinnosta ;)
Kolme
Pyörä:
ex:Suzuki
Liittynyt:
18.11.2005 22:54

ViestiKirjoittanut Kolme » 12.3.2009 22:45

Niin no, tässä taas voisi kysyä onko helpompi keulia vai nostaa keulaa?
Matsq>>
Pyörä:
DS 200cc.
Liittynyt:
14.5.2006 13:59

ViestiKirjoittanut Matsq>> » 16.3.2009 9:58

Kolme kirjoitti:Niin no, tässä taas voisi kysyä onko helpompi keulia vai nostaa keulaa?

Niin siinä on kaksi käsitettä, ja niiden eroa mopomunat ei näytä ymmärtävän. :lol:
Juba93
Pyörä:
Yamaha DT 08VM enduro project
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
26.4.2008 14:29

ViestiKirjoittanut Juba93 » 14.4.2009 15:11

Kawalla ainsakii ku alottaa tangosta nyppäsemällä ja tavallaan kaasusta nii senhä saa sillei mukavaa kulmaa et voi lasketella vähä pitempää pätkää
Loncing 125cc kone kaasareineen ja kaikkineen 200€! kaikki toimii ja juuri huollettu! pistä yv jos kiinnosta ;)
jon-i
Liittynyt:
2.3.2008 2:20
kummalla on parempi keulia 4-tahtisella vai 2-tahtisella.

ViestiKirjoittanut jon-i » 30.4.2009 16:49

4-tahtisella helepompi,mutta taitoa vaaditaan pikkuse enemmä jos meinaa 2-tahtisella mennä keula ilimasa