paras pyörä stunt ridingiin?

Jacka
Paikkakunta:
Helzinki
Liittynyt:
17.11.2004 16:37

ViestiKirjoittanut Jacka » 15.4.2005 9:05

Paana kirjoitti:Hommasin tommosen zr-7 kawan viime kesänä ja oon sitä vähän laitellu..Ihan kivasit nakki palaa mutta toi keulan ylösveto on vähän ongelmallista koska fillari on aikas painava eestä..tai sit vika on jäppisessä,mikä on todennäköisempää=).Pyörässä on myös vähänlaisesti poneja(+80 jotain) ja on isokokoinen.


Kyllä se siitä lähtee... PITÄÄ vaan treenata ihan vitusti. Kaikilla noilla se temppuilu onnistuu aivan varmasti, ja kaikilta kunhan vaaan tottuu pyörään ja treenaa paljon.

Itelläkin alkaa jo jotenkin tempuilu sujumaan tolla cebarilla.

Kovaa puuhaa.

Ai niin ja kannattaa ihan aluksi opetella se nostamaan kytkimellä ylös ja sitten konejarrua ja jalkajarrua vasten.
Operaatio Korjataan B-Weekend 06:
http://www.bomberweekend.com/guestbook/ ... c.php?t=10
Paana
Paikkakunta:
Pohja
Liittynyt:
7.4.2005 17:31

ViestiKirjoittanut Paana » 15.4.2005 14:05

Juu,kyllä se siitä.Kawa vaan käy tossa reenaillessa perskuleen kuumana ku on tosiaan ilmajäähdytteinen..ritisee sähäkästi.
Jacka
Paikkakunta:
Helzinki
Liittynyt:
17.11.2004 16:37

ViestiKirjoittanut Jacka » 15.4.2005 16:54

Paana kirjoitti:Juu,kyllä se siitä.Kawa vaan käy tossa reenaillessa perskuleen kuumana ku on tosiaan ilmajäähdytteinen..ritisee sähäkästi.


Asiaa... Ántaa mennä vaan jos hajoaa niin korjataan :D
Operaatio Korjataan B-Weekend 06:
http://www.bomberweekend.com/guestbook/ ... c.php?t=10
Hermanni Hiiri
Liittynyt:
16.5.2004 11:13

ViestiKirjoittanut Hermanni Hiiri » 15.4.2005 17:45

Jacka kirjoitti:Kyllä se siitä lähtee... PITÄÄ vaan treenata ihan vitusti. Kaikilla noilla se temppuilu onnistuu aivan varmasti, ja kaikilta kunhan vaaan tottuu pyörään ja treenaa paljon.



Juu, niinhän se on. Ja tuosta pyörään tottumisen vaikeudesta on nyt omakohtasia kokemuksia kun oon aikaisemmin kikkaillut vaan motoilla ja enskoilla ja nyt on kyykkyprätkä... Melkeenpä joutui ihan nollasta taas aloittamaan, sen verran erilaisia laitteita ne on.
No ehkä se siitä pikkuhiljaa... Tai sitten ei.

Mites Rustyillä on moponvaihdot sujunut? Arvatenkin paremmin kuin mulla, kun näkyi siellä joku jo vetelevän no handereitäkin... :o
Riku708
Pyörä:
Suzuki PV 150cc -xx
Liittynyt:
24.9.2004 22:52

ViestiKirjoittanut Riku708 » 15.4.2005 18:22

Ois viikonloppuna tulossa uus pyörä, Yamaha XT 600. Miten, onko kellään kokemuksia tuosta pyörästä että miten hommat hoituu tuollasella pyörällä. ?
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut mza » 15.4.2005 18:51

Mitä on "stunt ridding"?
Latexi87
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.5.2004 14:10

ViestiKirjoittanut Latexi87 » 15.4.2005 19:18

menes takas sinne mopopuolel sutii ja keulii jos ei sana stunt riding sytytä mitään valoa päässä. Oliskohan stunt riding sitä että suditaan ja keulitaan hmm...? ei kyl se varmaa on sitä ku ajetaa letkassa 30km/h
Ei oo rahast kii.
MXer
Paikkakunta:
Tku
Liittynyt:
12.3.2002 18:46

ViestiKirjoittanut MXer » 15.4.2005 19:32

Mä oon kuullu et se olis jotain hevosratsastustemppuilujuttuu? Höhöö, miten mza saa joka kerta samanlaisen kaaoksen aikaan.. En tajua :)
Alkaa oleen sellanen polte jo ajamaan, et kohta on pakko ostaa edes joku taxfree -pyörä, et pääsee vähän kokeilemaan..
tonikoli.com
Tessustelija
Pyörä:
pc25, pv
Paikkakunta:
Lappi
Liittynyt:
6.6.2004 11:55

ViestiKirjoittanut Tessustelija » 16.4.2005 10:51

minä olen itse henkilökohtaisesti tosi vakuuttunut tuosta cbr600 pc-25 . serkullakin on sellainen eikä ole yleensä hinnalla pilattu ja tehoakin löytyy kolmi numeroisena :D
Myydään: Tzr, minicrossin osia
Myydään yamaha Dt125r piikkirenkaat vanteineen
Jacka
Paikkakunta:
Helzinki
Liittynyt:
17.11.2004 16:37

ViestiKirjoittanut Jacka » 16.4.2005 12:34

Hermanni Hiiri kirjoitti:
Jacka kirjoitti:Kyllä se siitä lähtee... PITÄÄ vaan treenata ihan vitusti. Kaikilla noilla se temppuilu onnistuu aivan varmasti, ja kaikilta kunhan vaaan tottuu pyörään ja treenaa paljon.



Juu, niinhän se on. Ja tuosta pyörään tottumisen vaikeudesta on nyt omakohtasia kokemuksia kun oon aikaisemmin kikkaillut vaan motoilla ja enskoilla ja nyt on kyykkyprätkä... Melkeenpä joutui ihan nollasta taas aloittamaan, sen verran erilaisia laitteita ne on.
No ehkä se siitä pikkuhiljaa... Tai sitten ei.

Mites Rustyillä on moponvaihdot sujunut? Arvatenkin paremmin kuin mulla, kun näkyi siellä joku jo vetelevän no handereitäkin... :o



Jos totta puhutaan niin oikeastaan aika hyvin... nyt oon käynyt 9kertaa treenaamassa ja menee: Highchair käsijarrua vasten, jotain komboja jne.

Ei liian kauaa kestänyt tottua noihin cebareihin kenelläkään meillä?
Operaatio Korjataan B-Weekend 06:
http://www.bomberweekend.com/guestbook/ ... c.php?t=10
Hermanni Hiiri
Liittynyt:
16.5.2004 11:13

ViestiKirjoittanut Hermanni Hiiri » 17.4.2005 0:01

No ehkä mä en sitten vaan osaa =) Vaikka kyllähän se nyt jotenkin jo menee. Hankalinta oli tottua kaasuun, kun sitä ei enään voikkaan käyttää miten huvittaa. Ja ajoasentokin vaatii moton jälkeen vähän totuttelemista. Vaitteri olisi varmasti ollut sen suhteen hiukan helpompi, mutta erottuupahan nyt ainakin massasta kun on katettu kikkailumopo. Tai jotain...
mza
Pyörä:
2 x GSX-R 1000 K8, GPz 750, Aerox
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut mza » 17.4.2005 23:28

Latexi87 kirjoitti:menes takas sinne mopopuolel sutii ja keulii jos ei sana stunt riding sytytä mitään valoa päässä. Oliskohan stunt riding sitä että suditaan ja keulitaan hmm...? ei kyl se varmaa on sitä ku ajetaa letkassa 30km/h


No miks tuosta pitää vääntää niin hienon kuulosta lontoota ja ameriikkaa?

Missä vaiheessa keuliminen ja kaahaaminen muuttui wheelieksi ja stuntridinginksi? Kumminki ollaan suomessa, maailman persereiässä?
www.S.N.R.T.com
Jacka
Paikkakunta:
Helzinki
Liittynyt:
17.11.2004 16:37

ViestiKirjoittanut Jacka » 17.4.2005 23:47

mza kirjoitti:
Latexi87 kirjoitti:menes takas sinne mopopuolel sutii ja keulii jos ei sana stunt riding sytytä mitään valoa päässä. Oliskohan stunt riding sitä että suditaan ja keulitaan hmm...? ei kyl se varmaa on sitä ku ajetaa letkassa 30km/h


No miks tuosta pitää vääntää niin hienon kuulosta lontoota ja ameriikkaa?

Missä vaiheessa keuliminen ja kaahaaminen muuttui wheelieksi ja stuntridinginksi? Kumminki ollaan suomessa, maailman persereiässä?


Oho äijä on noussut kuolleesta.... :D
Operaatio Korjataan B-Weekend 06:
http://www.bomberweekend.com/guestbook/ ... c.php?t=10
Artsi55
Paikkakunta:
semmone kova paikka
Liittynyt:
18.4.2005 13:27

ViestiKirjoittanut Artsi55 » 18.4.2005 13:31

Joo, toi stuntriding saattaa kuulostaa vähä paremmalta topicin nimeks ku joku "temppuajelu", ja jos ei tiiä mitä on stuntriding ni ottaa selvää, vihje: se ei ainakaan oo esteratsastusta, ei perkele näitä mopopoikii. Rupes, en sano mitä vaikka mieli tekis. Menkää PV ja DT pojat ym mopojengi mopopuolelle lesoomaan vaan.
peppe1987
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
25.2.2002 3:00

ViestiKirjoittanut peppe1987 » 19.4.2005 16:12

Artsi55 kirjoitti:Joo, toi stuntriding saattaa kuulostaa vähä paremmalta topicin nimeks ku joku "temppuajelu", ja jos ei tiiä mitä on stuntriding ni ottaa selvää, vihje: se ei ainakaan oo esteratsastusta, ei perkele näitä mopopoikii. Rupes, en sano mitä vaikka mieli tekis. Menkää PV ja DT pojat ym mopojengi mopopuolelle lesoomaan vaan.


Ja 100% varmasti on tämä kirjoittaja itse artsi nyqvist :D ...taitaapi ite olla mopopoika...:o
*fuck the police*
IRC Naitti-